22 листопада 2019 року на базі Криворізького педагогічного відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Предиктори успішної інклюзії: медико-психологічний та соціально-педагогічний аспекти». Прес-центр дізнавався подробиці цієї події.
Захід було організовано психолого-педагогічним факультетом, зокрема кафедрою практичної психології. Головною ініціаторкою зібрання науковців стала зав. кафедри практичної психології, д. пед. н., проф. З. М. Мірошник, яка зазначила: «Питання інклюзії сьогодні є актуальними для всього суспільства. На конференції цей феномен буде розглянуто крізь призму освітньої та соціальної проблематики. Під час нашого спілкування, обміну думками й досвідом, ми побудуємо нові траєкторії подальшої роботи».
Питання інклюзії тісно переплетене з усіма сферами життя суспільства, тому ця тема об’єднала представників різних напрямків діяльності із багатьох міст України: студентів і магістрантів, освітян, практичних психологів, дефектологів, логопедів, соціальних робітників, представників керівництва нашого міста. Кожен узяв участь у роботі конференції, щоб приєднатися до важливої розмови про питання інклюзії, які сьогодні потребують відкритого обговорення та нових наукових досліджень.
Програма заходу була вельми насиченою: після пленарного засідання учасники науково-практичної конференції долучилися до роботи в секціях і на майстер-класах.
Викладачі кафедри практичної психології та гості університету об’єднали свої зусилля, запропонувавши дев’ять майстер-класів, які охоплювали широкий спектр тем: техніки сенсомоторної інтеграції дитини з ООП, питання структури та практики підтримки дитини в інклюзії, інноваційні технології нейропсихології та нейродидактики для навчання дітей з ООП тощо.
Кожен узяв активну участь у професійному спілкуванні, щоб більше дізнатися про сучасний досвід успішної інклюзії. За результатами роботи конференції було видано збірники тез доповідей; учасники наукової події отримали відповідні сертифікати.