На час карантину науково-педагогічні працівники кафедри хімії та методики її навчання організували дистанційну роботу з усіх дисциплін, які вивчаються у ІІ семестрі.
Графіки освітнього процесу та відомості про доступ до навчальних ресурсів опубліковано в тематичній рубриці вебсторінки кафедри. Інформацію про дистанційне навчання структуровано: у табличному форматі подано назви дисциплін і академічних груп, відомості про контакти викладачів та активні покликання на матеріали, необхідні для навчання в умовах карантину.
Матеріали для вивчення дисциплін розміщені в системі електронних навчальних курсів КДПУ на платформі MOODLE, опубліковані у відповідному розділі вебсторінки кафедри, зберігаються на Гугл-диску. Викладачі консультують студентів у групах месенджера Viber, за допомогою Skype та електронного листування. З метою контролю успішності й оцінювання знань здобувачі вищої освіти виконують тестові завдання та індивідуальні контрольні роботи.
В умовах дистанційного навчання на кафедрі хімії та методики її навчання активно використовують можливості MOODLE. У системі доступні тексти й презентації лекцій, збірки завдань, інші матеріали електронних курсів із навчальних дисциплін.
Без уваги викладачів кафедри не залишився й практичний аспект підготовки майбутніх хіміків. Для значної частини лабораторних робіт з таких предметів, як «Аналітична хімія», «Фізична та колоїдна хімія» можливе дистанційне опрацювання: перегляд навчальних відео, а також виконання у формі віртуальних лабораторних робіт. Ресурс і відповідне наповнення є – це вільнопоширювана програма Virtual Lab, яка, до того ж, надає можливість розробляти власні лабораторні роботи українською. Частина лабораторних дослідів, сутність яких полягає переважно у виконанні спостережень (в курсах «Неорганічна хімія» та «Органічна хімія»), буде реалізована шляхом перегляду відповідних відеозаписів; деякі викладачі цими днями створюють ці відео самостійно. Специфіка лабораторних робіт у курсах «Хімічна технологія» та «Органічний синтез», а також вимоги до виконання експериментальної частини курсових робіт не надають можливості дистанційної реалізації; на кафедрі розглядаються варіанти проведення студентами відповідних експериментів після завершення карантину.
Кафедра має й власний сайт, де розміщено матеріали курсів, фотогалерею та корисні покликання. Продумана організація освітнього процесу, системне інформаційне забезпечення та творчий підхід викладачів допоможуть здобувачам вищої освіти успішно опанувати необхідні дисципліни під час дистанційного навчання.