Дедалі більше українських шкіл сьогодні пропонують учням і вчителям доступ до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Інформатична компетентність стала однією з ключових у системі компетентностей майбутнього педагога. Учитель має бути на декілька кроків попереду своїх неабияк обізнаних у останніх технологічних новинках учнів – а отже, нині у Криворізькому педагогічному активне використання ІКТ є однією з базових вимог до організації і проведення виробничої практики.
Влітку 2017 група студентів фізико-математичного факультету і факультету географії, туризму та історії взяла участь у пілотному проекті щодо запровадження електронних форм звітності за результатами педагогічної практики. Один з учасників проекту, студент групи МІ-14 Руслан Шпонька запропонував ведення щоденника психолого-педагогічних спостережень у форматі «Блогу майбутнього вчителя математики»; його ініціатива здобула перемогу у номінації «Інноваційний прорив року» на конкурсі «Студент року-2017», проведеному Дніпропетровською обласною адміністрацією.
На цьогорічній виробничій практиці передбачено широке використання цього досвіду: студенти Криворізького педагогічного, після проходження двотижневої навчальної практики за технологією «Intel Навчання для майбутнього», продовжуватимуть брати участь у пілотному проекті із запровадження електронної звітності. Зокрема, група студентів фізико-математичного факультету, які розпочнуть практику у криворізькій гімназії № 95 наприкінці січня, вже 13 грудня побувала у цьому закладі освіти. Майбутні педагоги поспілкувалися з вчителями й учнями гімназії, взяли участь у «Науковому пікніку» з математики та фізики.
Під час підготовки до літньої виробничої практики в дитячих оздоровчих таборах навесні 2018 року учасники пілотного проекту поділяться з колегами досвідом створення звітів у новому форматі, продемонструють власні блоги. А у ІІ семестрі поточного навчального року учасники проекту під час виробничої практики у школах міста продовжать працювати над вдосконаленням нової електронної системи звітності.