conf040219 29

У Криворізькому педагогічному тривають настановчі конференції з педагогічної практики на IV курсах. 4 лютого 2019 року відбулися конференції на факультеті географії, туризму та історії, природничому факультеті, факультеті української філології, факультеті іноземних мов, психолого-педагогічному факультеті та на факультеті мистецтв.

Виробнича практика є одним з базових видів навчальної діяльності в педагогічному. Саме під час безпосереднього виконання професійних обов’язків остаточно формується вмотивованість і вдосконалюється  фахова компетентність майбутнього освітянина. Настановчі конференції покликані надати студентам загальну інформацію про зміст виробничої практики, особливості виконання обов’язків учителів-предметників і класних керівників, вимоги до оформлення звітності. Здобувачі вищої педагогічної освіти отримують важливі методичні поради від своїх наставників, дізнаються про сучасний досвід виробничої практики в школах, організацію роботи групових керівників і старост груп.

conf040219 20

На факультеті географії, туризму та історії фахівець Центру сприяння працевлаштуванню студентів і випускників КДПУ Т. А. Лопатіна повідомила терміни проходження виробничої практики, наголосила на необхідності використання всього обсягу здобутих теоретичних знань, нагадала про важливість суворого дотримання внутрішнього розпорядку шкіл – баз проходження практики. Студентам було надано перелік документів, які необхідно подати після завершення виробничої практики.

Методист навчально-методичного відділу, к. п. н., асистент кафедри математики та методики її навчання К. В. Польгун повідомила, що частину звітної документації можна оформити за допомогою системи управління електронними навчальними курсами. «Щоденники практики можна вести у вигляді блогів, наголосила К. В. Польгун. – Це надає нові можливості для оформлення звіту, дозволяє забезпечити його ілюстраціями й додатковими матеріалами».

conf040219 1

К. п. н., доц. кафедри педагогіки Н. І. Зеленкова нагадала про напрямки діяльності студентів у школі, наголосила на необхідності ознайомлення з документацією навчального закладу, розповіла про вимоги до організації й проведення класних годин і підкреслила важливість ретельної підготовки виховних заходів. Детально зупинилася Наталія Іванівна на особливостях структури індивідуального плану й змісту щоденника психолого-педагогічних спостережень, пояснила зв'язок між цими звітними документами.

К. психол. н., доцент кафедри загальної та вікової психології О. А. Ткаченко повідомила про можливість використання матеріалів рекомендацій щодо психолого-педагогічної практики, які містять детальні роз’яснення щодо завдань виробничої практики на IV курсі. О. А. Ткаченко розповіла про вимоги до виконання психолого-педагогічного аналізу уроку вчителя-предметника, звернула увагу студентів на важливість уміння ідентифікувати психологічні прийоми, використані педагогом.

conf040219 27

Методисти груп підкреслили важливість досконалого володіння навчальним матеріалом, повідомили вимоги до оформлення плану-конспекту, нагадали про особливості викладу історичних відомостей, а також про необхідність чіткого визначення структури й ретельного планування перебігу уроку. На закінчення конференції студенти отримали відповіді на свої запитання.

Олексій Гетманов, студент гр. ІП-15 з нетерпінням чекає початку практичного випробування: «Для мене це вже друга активна практика. На IV курсі ми з колегами будемо працювати з підлітками, які навчаються в сьомих і восьмих класах. Маю оптимістичний настрій та сподіваюсь на активність і сумлінність наших учнів!».

Бажаємо майбутнім наставникам молоді наснаги й успішного продовження
кращих традицій вихованців Криворізького педагогічного!
6792
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок