20 жовтня 2022 року на кафедрі педагогіки спільно із сектором акредитації та ліцензування навчально-методичного відділу КДПУ організували й провели інформаційний вебінар «Педагогічний складник акредитаційної експертизи» задля ефективної підготовки до взаємодії з експертними групами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Під час вебінару учасники акредитаційного процесу ознайомилися із доповідями фахівців кафедри педагогіки щодо низки базових аспектів педагогічного складника проходження акредитації спеціальностей.
Зав. кафедри педагогіки, д-р пед. наук, проф. Т. О. Дороніна ознайомила учасників вебінару з особливостями спілкування під час акредитаційної експертизи, нагадала про права й обов’язки учасників зустрічей, підкреслила, що діалог з експертною групою має відбуватися на засадах взаємоповаги й співробітництва.
Канд. пед. наук, доц. А. М. Король висвітлила форми та методи організації ефективного навчання, структуру освітнього процесу в КДПУ, подала класифікацію лекцій та інших навчальних занять – семінарських, лабораторних, практичних.
Канд. пед. наук, доц. С. М. Щербина розповіла про використання сучасних інноваційних форм, технологій та методів у професійній підготовці майбутніх педагогів, наголосила на необхідності навчання відповідно до міжнародних стандартів та систематичності користування інноваціями, висвітлила новітні види лекційних і семінарських занять. Саме ці сучасні освітні технології, форми й методи навчання сприяють формуванню затребуваних у кожній професії soft skills – «гнучких навичок».
Канд. пед. наук, доц. І. Є. Макаренко підготувала інформацію щодо контролю за навчальними досягненнями студентів: подала відомості про відповідні нормативні документи, нагадала види, методи й форми контролю, зокрема під час реалізації поточного контролю.
Про критерії та показники оцінювання активності здобувачів освіти, принципи нарахування певної кількості балів, критерії оцінювання лекційних і семінарських занять розповіла канд. пед. наук на посаді доцента кафедри педагогіки І. А. Волощук.
Д-р пед. наук, доц. С. Л. Кучер розробила презентацію, присвячену розвитку гнучких навичок здобувачів освіти, в якій висвітлила роль і місце hard skills i soft skills у професійному середовищі, окреслила відповідні ключові компетентності, зокрема лідерські навички, емоційний інтелект, комунікативну компетентність, методики розв’язання конфліктів тощо.
Фахівці кафедри педагогіки відповіли на запитання учасників вебінару, деталізувавши окремі аспекти тематики представлених доповідей. Присутні подякували колегам за корисну, інформаційно насичену онлайн-зустріч, що пройшла в атмосфері конструктивного фахового спілкування однодумців.
Бажаємо всім учасникам акредитаційного процесу плідної співпраці під час проведення експертиз!