Трудове виховання учнів є важливим аспектом їхнього розвитку, який сприяє формуванню відповідальності, дисципліни та навичок самоорганізації. Тому, 20.02.2024 р., під час практичного заняття студенти групи СП-21 в рамках освітнього компоненту «Методика соціально-виховної роботи» спільно зі старшим викладачем, PhD, Іллею Лисоконем обговорили специфіку трудового виховання учнів та роль в цьому процесі соціального педагога. Задля відпрацювання педагогічної майстерності модератором практичного заняття була студентка групи Ілона Анісімова.
Було з’ясовано, що трудове виховання спрямоване на підготовку молоді до самостійного життя, розвиває у них працелюбність, вміння цінувати результат власних зусиль і повагу до праці інших. Залучення учнів до трудової діяльності допомагає краще зрозуміти, що будь-який успіх вимагає зусиль та наполегливості. Також задля детального розгляду здобувачами окремих теоретичних положень було проведено дискусію та з’ясовано, що шкільне трудове виховання реалізується через участь у різних видах діяльності: прибирання, догляд за рослинами, виготовлення простих виробів. Такий підхід дозволяє учням здобувати практичні навички, розвиває їхній інтерес до професійної діяльності, що є корисним для майбутнього вибору професії.
Підсумовуючи було визначено, що трудове виховання є не лише засобом навчання, а й важливою частиною становлення гармонійної особистості, що володіє відповідними цінностями та вміннями для життя у суспільстві.