19.01.2024 р. до КДПУ, на традиційний «П’ятничний вайб», завітали учні 11-х класів Криворізького ліцею № 49. Захід розпочався із вітального слова декана факультету Географії, туризму та історії – Олександра Матіщука. Далі учні по черзі відвідали чотири тематичні Вайби.
Кафедра туризму та економіки провела «Touristic vibe». Учні ліцею мали можливість у формі туристичної гри ознайомитися із професією фахівця з туристичного обслуговування, туристичного оператора та гіда. Основне завдання для учнів в цій грі – розробити програму одноденного туру по м. Кривому Рогу для групи молодих активних іноземців, презентувати тур та здійснити його калькуляцію.
Учні ліцею № 49 показали гарні знання із туристичних ресурсів нашого міста (дяка вчителям та батькам, які водять дітей на екскурсії), можливостей організації перевезення групи туристів. Дещо складніше учням було пригадати і порекомендувати заклади харчування, особливо такі, що презентують українські гастрономічні традиції. Калькуляція витрат і заробітку на укладений тур зазвичай питань не викликає.
Слід відмітити, що деякі учні, лише за візуальними ознаками (не знаючи, що за об’єкт зображений на фото) все ж таки ризикували показати його гостям міста, і зазвичай це були індустріальні об’єкти, які дійсно викликають інтерес у туристів нашого міста!
Туристична гра відбулася жваво, активно, цікаво і корисно для всіх учасників!
На завершення, учні отримали заохочувальні призи і побажання від викладачів зустрітися з ними в аудиторіях університету наступного навчального року вже як зі студентами.
У форматі відео захід можна переглянути тут:
https://www.instagram.com/reel/C2SJ0DXiEMw/?igsh=NWZkNTJuNnExY3Ni
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 418
5 січня 2024 року на базі факультету Географії, туризму та історії Криворізького державного педагогічного університету викладачами кафедри Олександром Матіщуком, Іриною Остапчук та Альоною Петровою було проведено «Touristic vibe» для учнів 8-9 класів Криворізької гімназії № 124.
Знайомство із університетом учні розпочали із зустрічі з деканом факультету – Олександром Матіщуком і проведеним під його керівництвом тренуванням на скеледромі КДПУ. Далі учні розділилися на дві групи і розпочали подорож по локаціях , які ознайомлювали зі спеціальностями факультету.
«Touristic vibe» - мав на меті ознайомити учнів зі спеціальністю 242 Туризм і рекреація. Захід було реалізовано засобами інтерактивної туристичної гри спрямованої на створення туристичної атмосфери м. Кривого Рогу.
Завдання гри полягало у розробці програми одноденного туру до міста Кривого Рогу для групи молодих активних туристів із різних країн світу.
У ході гри учні обирали найатрактивніші туристичні об’єкти міста, укладали із них маршрут, планували санітарні зупинки, інформацію про ці об’єкти; розглядали різні варіанти транспортного обслуговування, здійснювали прорахунок витрат часу та заробітку :) тут прокачали не лише туристичні, краєзнавчі, а й математичні skills.
В результаті за 20 хвилин гри учні презентували готовий розроблений тур і рахували кількість зароблених грошей.
За активність, знання рідного міста, навички підприємництва та позитив учні отримали свої нагороди: пам’ятні листівки та сертифікати на безкоштовне відвідування пішохідних екскурсій Кривим Рогом від викладачів кафедри.
Якщо цікаво побачити як це відбувалось - переходь за посиланням
https://www.instagram.com/reel/C1uTvxsioi2/?igsh=MW12N2hkdmVpZTQ0dQ== та
https://www.instagram.com/reel/C1t6Gnzi075/?igsh=b3gyNG94OGwyd3Qy
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 470
Наприкінці І семестру 2023/2024 н. р. на платформі Moodle було проведено четверту олімпіаду з туризму у Криворізькому державному педагогічному університеті. В олімпіаді взяло участь 42 студенти, серед яких студенти спеціальностей «Туризм» та «Географія».
Спектр питань був традиційно широким та різноманітним: питання з однією та декількома правильними відповідями, питання на співвідношення, фото-питання, питання з позначенням на карті, питання з перетягуванням відповідей у певній послідовності, заповненням пропущених слів та розрахунками.
Основу підготовку змістовної частини олімпіади та її проведення виконала доцент кафедри туризму та економіки Вікторія Пацюк.
Цього року приємно вразили студенти спеціальності «Географія», які продемонстрували найкращі результати. Перемогу в олімпіаді здобула студентка ІІІ курсу спеціальності «Географія» – Шкурко Валерія (ГОЕ-21). Друге місце розділили її одногрупниці – Лівак Ірина та Полтавець Анна. На третьому місті опинилися студентки ІV курсу спеціальності «Туризм» – Чорна Катерина та Швець Олександра (ТУР-20), а також студент ІІІ курсу спеціальності «Географія» - Гогерчак Арсеній (ГОЕ-21). Загалом середній показник вірних відповідей склав 54,7%.
Вітаємо переможців та бажаємо їм нових звершень!
Приклади завдань олімпіади та детальна інформація щодо кращих результатів як загальних, так і за академічними групами подано в таблицях.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 516
20 грудня 2023 року в рамках співпраці зі школами міста Кривого Рогу та профорієнтацією, кафедра туризму та економіки взяла участь у Дні науки Криворізького педагогічного університету в Тернівському ліцеї. Це один із най північніших шкільних закладів міста Кривого Рогу, який розташований на мікрорайоні з народною назвою «Даманський».
Серед кількох станцій університету був і туристичний вайб. З молодіжного сленгу Vibe (Вайб) – це атмосфера, настрій, енергетика, що створюється певним місцем, подією або людиною, коли знання краще сприймаються через враження та позитивні емоції.
Провели туристичний вайб його розробники – доценти Ірина Остапчук та Володимир Казаков.
Туристичний вайб мав на меті ознайомити і ігровому форматів учнів 10-х і 11-х класів з професіями турагента та гіда, та показати як на практиці можна заробити гроші в туризмі. Увесь сенс туристичної гри полягав у 3-х кроках: вибрати цікаві місця для туристів, розробити тур та заробити умовні гроші.
За 20 хвилин команди учнів потрапили до світу практичного туризму і стали турагентами, у яких іноземці замовили екскурсію Кривим Рогом. Спочатку школярі з 28 наданих туристичних об’єктів у вигляді фото, мали відібрати 5-ть, які вони знають найкраще, назвати їх і вказати місце розташування на карті. Потім ці локації поєднати логічним шляхом відвідування та обґрунтувати вартість туру та заробіток їх як майбутніх гідів.
За короткий час уроку школярі побачили як заробляються гроші в туризмі і все це поєднується з цікавими подорожами і власними враженнями. Тому чекаємо ліцеїстів на наших екскурсійних маршрутах у 2024 році та студентами до спеціальності 242 «Туризм і рекреація».
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 393
11 грудня. Двадцять років як людство у календарі має особливу дату – Міжнародний День гір (International Mountain Day). Згідно рекомендацій Генеральної Асамблеї ООН світова спільнота має організовувати цього дня заходи, які пропагують значення сталого розвитку гірських регіонів.
Одним із суспільних феноменів гір є туризм: рекреаційний до гірських країн та спортивний гірський туризм, альпінізм і скелелазіння.
У кожного з нас і для кожного з нас гори стали частиною власної історії, розвитку, перших відкриттів, підкорень, зустрічей з цікавими країнами, людьми та народами.
Викладачі кафедри туризму та економіки дотичні до гір. Для нас гори – це хобі і професійна діяльність, і світ яскравих подорожей. У кожного з нас своя історія «стосунків» з горами.
Олена Петрова. Перелік моїх гір: *Кримські гори (у тому числі, зимове сходження на г. Роман-Кош), *Українські Карпати (у тому числі, зимове сходження на г. Говерлу у 2019 році), *Великий Кавказ (з вершиною Ельбрус у 2012 році), *Північний Тянь-Шань (Заілійський Алатау в Казахстані).
Особисто для мене гори це Свобода! Досвід гірських походів вже 20 років. Тому з професійної точки зору я впевнено можу назвати себе експертом з активного туризму.
Дар’я Шиян. Що для особисто для мене гори: це місце, де перевіряються на порядність люди, де знаходиш друзів на роки, це місце, де отримуєш душевний спокій, заряд життєвої енергії, бадьорість, натхнення та відпочинок.
Саме в горах, в 2006 році, почалося моє туристичне життя. Мої гірські маршрути – Українські Карпати та Кримські гори.
З професійної точки зору вважаю, що гори дають можливість вдосконалити свої туристичні вміння та спробувати нові для себе види туризму: водний – сплави гірськими річками, риболовний - риболовля в річках Карпат, автотуризм гірською місцевістю.
Володимир Казаков. Перше свідоме побачення з горами у мене було у 8 років – Кримське узбережжя. Перша гірка невелика, але перша і самостійно, без батьків (просто ненадовго збіг від них). 14 і 16 років – перші радіалки по Кримським горам. А з 1 курсу університету походи до гір стали звичайною справою: Кримські гори, Великий Кавказ, Баргузинський хребет Забайкалля Південний Тянь-Шань у Таджикістані. Вже викладачем були «освоєні» Українські Карпати та безліч маршрутів по усіх Кримських горах, різні райони Центрального Кавказу зі сходженням на г. Ельбрус (5642 м), масив Хібіни у заполяр’ї.
З 2014 року географія гір різко збільшується і до особистого кошику додаються Західні (Польща-Словаччина) і Південні (Румунія) Карпати, хребет Рила (Болгарія) з найвищою горою Балкан – Мусала, масив Аладаглар і Лікійські гори у Треччині, Приказбеччя у Грузії зі сходженням на вершину Казбек (5033 м), хребет Троодос на Кіпрі, Балканські гори в Албанії, гірський масив Високий Атлас в Марокко, Синайські гори в Єгипті, Альпи у 3-х країнах – Франції, Італії та Швейцарії, Рудні гори у Чехії.
Особисто для мене гори – простір свободи, відкритої книги природи, просто шалені емоції від краєвидів. Завдяки горам став інструктором зі спортивного туризму та вийшов на І розряд з пішохідного та ІІ розряд з гірського спортивного туризму. Гори стали майданчиком для здійснення професійних захоплень та можливість відкриттів нових світів. А саме головне – гори дали можливість реалізувати себе як географа, мандрівника та організатора туризму.
Олександр Матіщук. У дитинстві завжди мріяв побувати в горах, ще й у високих горах, де сніг і лід. Перше моє знайомство з горами, а це були Карпати, відбулося в 11-му класі школи. Нас на тиждень в січні повезли в м. Яремче. Взимку, це було щось неймовірне, бачити долину річки Прут, між двох гірський хребтів. Такий вигляд засніжених Карпат, мене вразив на все життя.
Вступивши на навчання в КДПУ, на Географічний факультет (зараз Географії, туризму та історії), дізнався, що на другому курсі у нас буде практика в Кримських горах, цю практику я чекав з нетерпінням. На весні 2006 року це сталося, ми поїхали в Крим. Найбільше в Криму мене вразило, коли ми підійшли до м. Бахчисарай, це вертикальні скельні стіни. Аж захотілось спробувати по них полазити.
За два роки (2008 р.) я побував і у високих горах – хребет Великий Кавказ! Це був гірський похід ІІ категорії складності (VI є найвищою). До цього походу ми готувались заздалегідь, відпрацьовували рятувальні роботи на скелях МОДРу. Окрім позитивного враження від гір, походу, отримав досвід екзотичної їжі – жаб'ячі лапки з грибами. Це був активний час походів, як для мене, так і для нашого міста. Ми ходили в різні походи, в різні райони, останній активний рік по походах був 2013, перед анексією Криму.
З 2018 року, почав займатися дещо іншим гірським туризмом – змагання з гірського туризму. На сьогоднішній день входжу до головної суддівської колегії чемпіонатів і кубків України з гірського туризму. Це коротко про мій туристичний шлях у горах.
Всім бажаю, щоб хоча б раз у житті Ви відчули неймовірні враження від гір і спробувати себе або в поході, або у змаганнях!!!!!
Ірина Остапчук. Гори …. манять. Перший в моєму житті похід у гори відбувся завдяки навчанню на факультеті Географії, туризму та історії, влітку, під час комплексної фізико-географічної практики для всіх студентів 3-го курсу у 2000 році. Похід відбувався до Кримських гір.
Підготовки особливої не було, рюкзак «колобок» був невимовно ВАЖКИЙ, але подолання в перший день висоти і захоплюючі панорами, відвідування декількох мармурових печер, - все це справило враження.
Наступний досвід був уже в якості викладача зі студентами того ж факультету, разом із Казаковим В.Л., Провоженко М.А., Ярковим С.В. до Українських Карпат – гір які наповнюють тебе свіжим повітрям і неймовірними враженнями. Це був і перший досвід підйому на Говерлу, коли кожного кроку вивчаєш довколишній ландшафт, коли бачиш як на долоні Україну, коли преш банку згущеного молока аби скуштувати гірського морозива, і пишаєшся тим, що ти зміг!!! Вдруге Говерлу підкорювали вже із Пацюк Вікторією, Задорожньою Ганною у 2012 р., разом зі студентами під час автобусної комплексної практики з фізичної географії, і знов неймовірні відчуття підкорення вершин, спостереження і розуміння фізико-географічних процесів та аналіз розвитку туристичної інфраструктури.
Зрештою досвід найкращої відпустки у моєму житті – сімейна подорож у квітні 2017 р. до м. Яремче. Вивчення туристичних об’єктів, підйом на полонину Маковиця, подорож по скелях Довбуша, водоспаду Дівочі сльози. Це досвід спокійного відпочинку, бо іще не розпал туристичного сезону і син 4-х років, який щоранку обурювався: «Що, знову до лісу?».
На цей рік знов хочеться у гори, знайти натхнення і ковтнути свіжого повітря, подолати свої остороги, перевірити сили, побачити весь світ як на долоні.
Вікторія Пацюк. Вперше до гір я потрапила як і більшість студентів нашого факультету під час практики на 2 курсі, традиційно це був Крим. На той час я активно займалась спортом, однак напевно переоцінила свої фізичні кондиції, так як взявши до рюкзака купу непотрібних речей, пройшла я цей похід доволі складно. І по поверненню сказала батькам, що більше в гори ні ногою.
Однак, коли за рік Володимир Казаков збирав студентів вже на більш спортивний похід першої категорії складності, то, звісно, на мені він «поставив хрест». Та в мене зіграли спортивні амбіції і, підготувавшись фізично та морально, наступний похід я пройшла без проблем.
Пам’ятаю, ще один випадок, коли ми студентами без рюкзаків підіймались на Говерлу, і я, чи то вставши не з тієї ноги подумала, що я вже «застара» для таких високих гір)) А вже років за десять, спускаючись з Ельбрусу я дивилась на японців та китайців, які за віком мені явно годились в дідусів, і вони повільно маленькими кроками намагались дібратись до вершини. Тож це підтвердження того, що проблеми не у віці, а у нашому бажанні.
Стосовно того, що для мене гори, то напевно, як з віком ми змінюємось, так само і трансформується наше відношення до гір. В юності, це було місце реалізації якихось спортивних амбіцій: піднятись на вищу вершину, пройти похід більшої категорії складності, перевірити свою фізичну витривалість. Трішки пізніше в горах реалізовувалась потреба в пізнанні нових просторів та спілкуванні з друзями, перевіреними і часом, і випробуваннями. Однак гори – це місце, де і ти проявляєш усі свої, в тому числі, не найкращі якості. Скільки нецензурної лексики було сказано, а скільки не озвучено на адресу Володимира Казакова, який був керівником багатьох моїх походів))
Гори – це і місце, де багато хто може подолати свій страх, однак я так і не змогла. Я панічно боюсь спусків, щоправда, в українських горах таких спусків немає. Мені соромно і за слабкість і за невміння контролювати свої емоції під час подолання цих складних ділянок.
Та за будь-яких розкладів, гори манять і мрії відвідати нові простори і вершини лишаються. Однак дуже хочеться це зробити з перевіреними часом та випробуваннями друзями. Щоправда, багато з них боронить зараз нашу країну, а дехто, на жаль, вже віддав за неї свої життя.
Будьте з кафедрою туризму та економіки! Ми Вам покажемо справжній туризм і відкриємо красу гір.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 497
3 грудня 2023 р. - Міжнародний день людей з інвалідністю.
Інвалідність - туризм, який знак поставити? Чи є умови для подорожей для людей з інвалідністю у світі та в Україні? Що таке інклюзивний туризм і безбар'єрне середовище? Хто із населення дійсно вимагає доступності в туризмі, чи це лише люди з інвалідністю?
На ці та багато інших питань можна знайти відповіді декількома шляхами:
- банально через запит у пошукових системах мережі Інтернет (найпростіший);
- шляхом спілкування з людьми з різними видами інвалідності (дасть ширші, але суб'єктивні уявлення);
- відвідавши лекцію по темі;
- обравши навчальний курс з інклюзивного туризму на будь-якій онлайн платформі або навчаючись у КДПУ обрати курс «Інклюзивний туризм» серед вибіркових дисциплін (два останні варіанти дадуть теоретичні знання та можливість освоїти компетентності з організації і проведення екскурсій і турів доступних для всіх).
Викладачі кафедри туризму та економіки постійно вдосконалюють свої знання та вміння як в теорії так і на практиці:
- вивчаємо новітні джерела інформації в галузі інклюзивного туризму; розробляємо навчальні курси і проводимо заняття https://moodle.kdpu.edu.ua/course/view.php?id=8359 ;
- приймаємо активну участь у навчанні літніх людей в "Університет третього віку у Кривому Розі";
- проводимо екскурсії доступні для всіх і для окремих категорій людей з інвалідністю. У практиці викладачів кафедри є досвід проведення автобусно-пішохідних екскурсій для дітей, із порушенням слуху та зору, а також для дітей із ДЦП. Причому, остання була тролейбусною містом Кривим Рогом.
Для формування більш загального уявлення про інклюзивний туризм – перегляньте наступні фото і ставайте більш обізнаними, щодо ставлення до всіх людей не залежно від їх фізичного, морального стану, етносу, релігійних поглядів тощо. Фото зроблені під час онлайн лекцій на заході на сторінці неурядової організації CEDOS https://www.facebook.com/watch/live/?extid=CL-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&ref=watch_permalink&v=230590099930833 та навчання на курсах з інклюзивного туризму від Всеукраїнської асоціації гідів.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 405
З молодіжного сленгу Vibe (Вайб) – це атмосфера, настрій, енергетика, що створюється певним місцем, подією або людиною. Через створювану атмосферність простіше пізнаються певні речі і явища, світ стає цікавішим, ти занурюєшся у певне явище або процеси і починаєш їх відчувати. В інформаційному світі інформація, знання краще сприймаються через враження та позитивні емоції.
Саме на такий ефект був і підготовлений туристичний вайб, який відбувся 1 грудня 2023 року в рамках зустрічі кафедр факультету географії, туризму та історії зі старшокласниками Криворізького природничо-наукового ліцею (КПНЛ). До університету завітало 12 учнів 11-х і 10-х класів, які зацікавилися спеціальностями факультету.
Туристичний вайб був підготовлений викладачами кафедри туризму та економіки і мав на меті у цікавій та ігровій формі ознайомити школярів зі спеціальністю 242 Туризм і рекреація та професіями фахівця з туристичного обслуговування. Увесь сенс туристичної гри полягав у 3-х кроках: вибрати цікаві місця для туристів, розробити тур та заробити умовні гроші.
За 20 хвилин команди учнів потрапили до світу практичного туризму і стали турагентами, у яких іноземці замовили екскурсію Кривим Рогом. Спочатку школярі з 28 наданих туристичних об’єктів у вигляді фото, мали відібрати 5-ть, які вони знають найкраще, назвати їх і вказати місце розташування на карті. Потім ці локації поєднати логічним шляхом відвідування та обґрунтувати вартість туру та заробіток їх як майбутніх гідів.
Туристичний вайб відбувся на кафедрі туризму та економіки КДПУ за участю викладачів та студентів 1-го і 2-го курсів спеціальності «Туризм». Під час вільної паузи студенти й самі спробували у ролі гравців та потренувалися у ролі туроператорів і гідів.
Рілси про туристичний вайб тут:
https://www.instagram.com/reel/C0UPTRvCamQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
https://www.instagram.com/reel/C0UPJhsinrz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Усі школярі отримали головний подарунок від кафедри: сертифікат на безкоштовну екскурсію містом Кривим Рогом упродовж наступного 2024 року, а також рекламні флаєри і художні листівки індустріального Кривбасу. Таким чином, учнів заробили перші гроші у вигляді сертифікату на подорож рідним містом. За супер короткий час вони побачили як заробляються гроші в туризмі і все це поєднується з цікавими подорожами і власними враженнями. Тому чекаємо ліцеїстів на наших екскурсійних маршрутах у 2024 році та студентами до спеціальності 242 «Туризм і рекреація».
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 406
17 листопада до Міжнародного Дня студента на спеціальний запит від студклубу до кафедри туризму та економіки був проведений тур для студентського активу університету. Розробкою маршруту та супровід забезпечений зав. кафедрою та професійним гідом – Володимиром Казаковим.
Маршрут мав би бути новим і не повторювати загальновідомі місця, а також враховувати те, що у туристичній групі будуть студенти різних спеціальностей. Цікаво і пізнавально мало б бути усім. Певні корективи також вносила прохолодна осіння погода та вже доволі короткий світловий день.
Учасниками групи стали 23 студенти природничого, психолого-педагогічного, фізико-математичного факультетів, а також факультетів української філології, мистецтв, дошкільної і технологічної освіти, географії, туризму та історії. Організатором екскурсії виступили первинна профспілкова організація КДПУ та кафедра туризму та економіки. Фінансова підтримка туру також забезпечена профспілкою університету.
Екскурсійний маршрут проліг до Черкаської області – географічного та духовного центру України і включав 3 об’єкти. Тур отримав назву – «Серце України». Що ми побачили?
Об’єкт №1 – Арт-об’єкт «Серце України». Надсучана композиція виконана на рівні світових стандартів, надзвичайна цікава і патріотична. Арт-об'єкт побудований у 2021 році на честь 30-річчя Незалежності України в рамках проєкту «Велике будівництво». Через війну так і не набув туристичного розголосу. Арт-об'єкт складається із 25 пар крил, які уособлюють усі регіони України. Кожна пара крил прикрашена автентичним орнаментом відповідної області. Білі сталеві крила є втіленням поєднання чистоти і сили нашої Батьківщини. У центрі архітектурної композиції – під склом знаходиться скульптура серця, яка супроводжується потужною звуковою інсталяцією – биттям серця нашої країни. З 2005 року це місце є офіційним географічним центром України.
Об’єкт №2 – Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник. Являє собою об'єднання різних за змістом музеїв та парк, значний культурно-просвітній осередок, а також туристичний магніт Черкаської області. У Корсуні криворізькі студенти побачили і відвідали історичний музей, браму і палацовий ансамбль, який був започаткований князем Понятовським ще у 1782 році. Мандрували палацовим парком – з мальовничою порожистою річкою Рось, мостами, скульптурами. Побачили природне Русалчине джерело і скуштували його води, каштан Шевченка (ботанічна пам’ятка природи), острів Зелений з монументом на честь міст-форпостів Київської Русі та ін.
Об’єкт №3 – Літературно-меморіальний музей письменника Івана Нечуя-Левицького в селі Стеблів. Музей створений у 1960 році, наразі розташований у відтвореному будинку родини Левицьких. Є філією Корсунь-Шевченківського державного історико-культурного заповідника. Цікаво було не лише студентам факультету української філології, а й усім – наскільки атмосферним є музей на сьогодні, майстерна подача матеріалу музейним гідом Людмилою Пахомовою, можливість пограти на старому піаніно. Музей розповідає про життєвий і творчий шлях українського письменника І. С. Нечуя-Левицького. У п’яти залах представлено орієнтовно 900 експонатів, значна частина з яких – меморіальні речі.
Тур вийшов довгим, на увесь день. Але незабутні враження надовго залишать теплі спогади про видатні місця України на Черкащині.
Висловлюємо подяку керівництву університету, студклубу та голові первинної профспілкової організації КДПУ.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 605
Гостьова лекція з туризму від Дворчука Едуарда – краєзнавця та засновника клубу активного відпочинку
15 листопада 2023 року для здобувачів спеціальності 242 Туризм та 014 Середня освіта (Фізична культура) кафедрою туризму та економіки КДПУ організовано гостьову лекцію із засновником клубу активного відпочинку "Pedali-Sandali" (https://www.facebook.com/pedalisandali) - Едуардом Дворчуком за темою "Комерційні походи: аналіз кризового періоду 2020-2023рр. та перспективи подальшого розвитку активних подорожей".
Едуард Дворчук – випускник географічного факультету КДПУ та аспірантури Вінницького педуніверситету, відомий в місті краєзнавець, а також засновник відомої краєзнавчої у Кривому Розі групи у фейсбуці «Криворізька старовина» https://www.facebook.com/groups/976996629027902
Досить символічним є те, що зустріч відбувалась офлайн, в укритті шахового клубу, під час багатогодинної повітряної тривоги. Але це нікого не зупинило. Основні питання, які обговорювались:
- як знайти унікальну нішу в активному туризмі;
- створення власного бренду;
- потенціал нашої країни, класичні та нові цікаві маршрути для активних подорожей.
І було трохи ностальгії про спортивний туризм, який зараз знаходиться в тяжкому занепаді, але нічого не зникає безслідно... На заміну старому завжди приходить щось нове, унікальне, цікаве...
Продовжуємо навчати майбутнє покоління бути професіоналами своєї справи, вчасно відповідати на виклики сьогодення та вміти прогнозувати перспективи.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 506
Факультет географії, туризму та історії 15 листопада 2023 року здійснив черговий виїзний профорієнтаційний захід з майбутніми абітурієнтами. Цього разу, викладачі факультету відвідали Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «Джерело»» і поспілкувалися з випускниками 11 класів.
Очне спілкування було перервано повітряними тривогами, але це не стало на заваді для спілкування, презентації самого факультету та спеціальностей факультету.
Спеціальність 242 «Туризм і рекреація» презентувала доцент кафедри туризму та економіки Дарья Шиян. Під час свого виступу, були визначені особливості кваліфікації бакалавр з туризму та навчального процесу, широкі можливості проходження практик, стажування, працевлаштування по професії тощо. І головний секрет від викладачів кафедри, як можна навчатися, подорожувати та заробляти!!!
Під час спілкування в учнів виникали питання щодо умов вступу, прохідного балу, кількості бюджетних місць, підготовчих курсів та мотиваційного листа. На всі питання учні отримали вичерпну інформацію і флаєр про спеціальність, де містяться всі координати та QR-коди з необхідною абітурієнтам інформацією.
Велика подяка колективу та адміністрації ліцею «Джерело» за гостинність, теплу і щиру зустріч, цікаву і змістовну екскурсію закладом.
- Автор: Кафедра туризму та економіки
- Перегляди: 343