ICHTML 2020: Міжнародна конференція з історії, теорії та методики навчання Криворізький державний педагогічний університет Кривий Ріг, Україна, 12-15 травня 2020 р. |
Веб-сайт конференції |
|
Подавати за посиланням |
|
Подання матеріалів до |
31 грудня 2019 р. |
Повідомлення про прийняття |
1 березня 2020 р. |
Подача виправлених статей до |
15 березня 2020 р. |
Реєстрація до |
25 квітня 2020 р. |
День семінару |
13 травня 2020 р. |
Міжнародна конференція з історії, теорії та методики навчання (The International Conference on History, Theory and Methodology of Learning – ICHTML) є рецензованої міжнародною конференцією, яка охоплює міждисциплінарні дослідження в галузі освіти, навчання та професійної підготовки, а також теорії та підходи, які використовуються в науках про навчання і суміжних з ними.
ICHTML покриває всі аспекти, парадигми і моделі епістемології, психології навчання, теорій навчання, технологій і засобів навчання, а також суміжних областей з акцентом на людино-машинне навчання. Основним проблемним напрямом конференції є сучасні проблеми та перспективи педагогічної науки: психолого-педагогічні, філософські, соціокультурні аспекти освіти, навчання і виховання, сучасні теорії, технології та засоби навчання, поява яких викликана глобалізацією, інтеграційними процесами, соціальними перетвореннями, гуманітарним і технологічним розвитком. ICHTML відображає нагальну загальну потребу в принципових змінах у посткласичній освіті, викликану сучасними теоріями, моделями, інструментами, послугами, мережами і комунікаціями.
Запрошуємо вас до участі у конференції та сподіваємось на плідну співпрацю.
Що і як подавати
Авторам пропонується подати повні (та оригінальні дослідницькі) статті (6–12 сторінок), включаючи оглядові статті, навчально-методичні, футурологічні/експертні статті з тематики конференції через EasyChair (https://easychair.org/conferences/?conf=ichtml2020) до 31 грудня 2019 р.
Подані матеріали будуть відрецензовані трьома членами програмного комітету за критеріями технічної якості, актуальності, оригінальності, значущості та прозорості. За необхідності буде залучений четвертий додатковий рецензент. Програмний комітет використовує ці рецензії для визначення, які статті будуть прийняті для презентації на конференції. Результати рецензування будуть розіслані контактним авторам електронною пошті разом із коментарями рецензентів (за наявності).
Основні вимоги
- Матеріали повинні бути:
- по суті, правильними та розсудливими;
- оригінальними (не опублікованими деінде частково або повністю, а також не поданими в інші місця для одночасного розгляду);
- представлені на конференції (принаймні один автор кожної статті повинен бути присутнім на конференції);
- відповідними тематиці ICHTML.
- Приймається максимум дві статті одного автора.
- У одній статті не повинно бути більше п’яти авторів.
- Кількість посилань у списку використаних джерел має бути не менше 10.
- Самоцитування не повинно перевищувати 10 %.
- Авторам рекомендується звертатися до Комітету з етики публікацій (COPE) з усіх аспектів етики публікацій (http://publicationethics.org) і суворо дотримуватися етичних правил, описаних у https://www.shs-conferences.org/about-the-journal/publishing-policies-ethics, зокрема:
- цілісне дослідження не розділене на кілька частин для збільшення кількості публікацій, що подаються в різний час в один й той самий або різні збірники чи журнали («салямі-публікація»);
- ніякі дані (включаючи зображення) не сфабриковані або підігнані під авторські висновки;
- ніякі чужі дані, текст чи теорії не представлені у такий спосіб, ніби то вони належали авторам («плагіат»); надані належні посилання на роботи, матеріал з яких узято майже дослівно, узагальнено та/або перефразовано; лапки використані для дослівного копіювання матеріалу, а дозволи – для матеріалу, захищеного авторським правом;
- згоду на подання отримано від усіх співавторів та відповідальних органів інституту/організації, де робота була виконана, заздалегідь;
- усі автори, чиї імена фігурують в статті, внесли значний внесок у наукове дослідження, та поділяють колективну відповідальність за відтворюваність його результатів.
Параметри форматування
ICHTML 2020 використовує для статей двохстовпцевий формат EDP Sciences, тому при підготовці ваших статей РЕТЕЛЬНО ДОТРИМУЙТЕСЬ SHS Web of Conferences Editorial Guidelines (https://www.shs-conferences.org/doc_journal/woc/shsconf_editorial_guidelines.pdf) та Microsoft Word guidelines (https://www.shs-conferences.org/doc_journal/woc/woc_2col.doc).
Подання статей
Якщо ви ніколи раніше не працювали з системою EasyChair і, отже, не маєте облікового запису EasyChair, створіть його, натиснувши посилання «create an account» у формі входу. Дотримуйтесь інструкцій для створення вашого облікового запису, а потім увійдіть до системи EasyChair. Вам буде запропоновано увійти в область ICHTML 2020 в якості автора. На сторінці «New Submission» ICHTML 2020 заповніть, будь ласка, форми подання відповідно до інструкцій.
Тематика конференції*
Секція 1: Історія освіти, навчання та виховання
- Еволюція освіти, навчання та виховання
- Соціокультурні детермінанти розвитку сучасної освіти
- Порівняльна педагогіка
- Персоналії
- Світові тенденції розвитку освіти, навчання та виховання
Секція 2: Теорії освіти, навчання та виховання
- Аналітична психологія та навчання
- Антропологія навчання та пізнання
- Порівняльна психологія
- Розвиток і навчання
- Когнітивна нейронаука та навчання
- Дискурс і виробництво знань
- Натуралістична епістемологія
- Нейропсихологія навчання
- Філософія навчання
- Психологія навчання
- Проблеми дошкільної, початкової, середньої, вищої, професійної та післядипломної освіти
- Навчання протягом усього життя
- Теорія та практика реформування системи освіти
- Стандартизація та моніторинг в освіті
- Гендерна педагогіка
- Інклюзивне навчання
- Дитинство: проблеми, реалії та перспективи
- Становлення та розвиток особистості
- Теорія та практика профільного навчання
Секція 3: Дискурси освіти, навчання та виховання
- Філософія освіти в системі соціально-гуманітарного знання
- Освіта та громадянське суспільство: взаємозв’язок тенденцій
- Соціокультурні аспекти викладання гуманітарних дисциплін в умовах глобалізації
- Соціологічні та економічні фактори розвитку освіти
- Особливості розвитку дитини
- Психологічна підтримка розвитку особистості
- Психологічні аспекти освітнього контенту в умовах інклюзії
- Управління освітою
Секція 4: Методики освіти, навчання та виховання
- Технологія навчання
- Штучний інтелект, інженерія знань та інтелектуальні навчальні системи
- Машинне навчання, навчання роботів та штучне навчання
- Теорія змісту навчання
- Дидактичні системи та технології
- Розвиток ключових освітніх компетентностей
- Оцінювання в навчанні
- Міждисциплінарні аспекти навчання, освіти та виховання
- Методика використання ІКТ в навчанні
- Теорія та методика мистецької освіти
- STEAM освіта
- Методи навчання
* У секціях ICHTML визначені ключові теми, але ми не обмежуємося ними
Програмний/організаційний комітети – https://ichtml.org/2020/#committies
Публікація
Прийняті статті англійською мовою будуть опубліковані у спеціальному випуску журналу SHS Web of Conferences (eISSN: 2261-2424 / видавець: EDP Sciences) протягом двох місяців після конференції.
Кращі статті німецькою, українською та російською мовами будуть опубліковані в журналі Educational Dimension (ISSN: 2304-4470 / видавець: Криворізький державний педагогічний університет) протягом десяти місяців після конференції.
Місце проведення
Криворізький державний педагогічний університет (Кривой Рог, Украина)
Контакти
З усіх питань, пов’язаних із конференцією, звертайтесь до Віти Анатоліївни Гаманюк ([email protected], +380963485160) або Сергія Олексійовича Семерікова ([email protected])