Кафедра історії
Факультет географії, туризму та історії

21 березня 2024 р. була проведена звітна конференція з виробничої практики, яку здобувачі вищої освіти проходили з 2 лютого по 15 березня 2024 р.

Виробнича практика студентів IV курсу проводиться з метою закріплення на практиці теоретичної підготовки майбутніх фахівців і знайомства з їхньою практичною діяльністю у закладі освіти. 

Виробничу практику за наказом проходило 28 студентів групи ІП - 20 у 5 – 8 класах:

Криворізький ліцей № 24 – 2 студента; Криворізький ліцей № 49 – 5 студентів; Криворізька гімназія № 68 – 4 студента;  Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 120 – 7 студентів; Криворізький ліцей № 113 – 7 студентв, за місцем майбутнього працевлаштування – 3 студента.

Методистами з історії та керівниками груп студентів-практикантів на практиці були викладачі кафедри історії - І.А. Селіщева; В.О. Яшин, методист зі спеціалізації – Поліщук О.С.

Керували роботою студентів:

- методист з кафедри педагогіки: доц.к.п.н. Потапенко О.Б.

- методист з кафедри загальної і вікової психології: проф., д.псих.н. Токарева Н.М.

 

21.03.244

21.03 24s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.03.2456

21.03.24343s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практика завершена.

Своїми враженнями діляться здобувачі освіти.

Артем Боровик:

Виробнична педагогічна практика відкрила для мене безліч можливостей. Я отримав можливість застосовувати свої теоретичні знання, вміння та навички прямо на практиці. Також цей період дозволив мені закріпити й поглибити свої психолого-педагогічні знання. Я здобув навички взаємодії з учнями, знаходження спільної мови з ними. Навчився планувати свою роботу, розробляти й проводити різноманітні за формою уроки, з використанням різних методів та прийомів. Також я навчився ефективно проводити виховні бесіди з учнями, переконувати їх. Окрім цього, я ознайомився з передовим педагогічним досвідом самого вчителя. Аналізувати й проводити самоаналіз уроків, помічати свої помилки і виправляти їх — теж стала для мене звичною справою.

Позитивним в організації і проведенні педагогічної практики було те, що завжди можна було отримати консультацію або пораду у вчителів, методистів. Консультації допомагали виявити недоліки у нашій роботі і стимулювали працювати над вдосконаленням своїх уроків.

Ніна Вінтоняк:

У процесі моєї виробничої педагогічної практики я отримала можливість застосувати свої теоретичні знання, набуті вміння та навички у практичній діяльності. Я також здобула досвід взаємодії з учнями та знаходження спільної мови з ними. Під час практики я також мала змогу ознайомитися з педагогічним досвідом вчителя-предметника та класного керівника.

У цілому, позитивним аспектом у проведенні педагогічної практики було усвідомлення всіх нюансів роботи сучасного вчителя.

Андрій Бреславець:

В ході виробничої педагогічної практики я отримав можливість практичного застосування своїх теоретичних знань, вмінь та навичок. Це дозволило мені закріпити та поглибити мої психолого-педагогічні знання. Я оволодів навичками ефективної комунікації з учнями та знаходження спільної мови з ними. Також я навчився планувати свою роботу, розробляти та проводити уроки різної форми з використанням різних методів і прийомів. Під час практики я ознайомився з передовим педагогічним досвідом вчителя та навчився аналізувати та проводити самооцінку уроків, виявляти свої помилки і виправляти їх.

Ростислав Горбунов:

Проведення практики відкрило переді мною широкі можливості для застосування отриманих теоретичних знань, навичок і вмінь у реальних умовах. Цей період в моєму професійному розвитку дозволив мені не лише закріпити, але й поглибити мої психолого-педагогічні компетенції. Особливу увагу я приділяв взаємодії з учнями, вивченню їх потреб та вмінню знаходити спільну мову. Крім того, практика надала мені можливість розвивати навички планування та реалізації уроків різного типу з використанням різноманітних
методів та прийомів. Здобутий досвід також дозволив мені ефективно проводити виховні заходи та переконувати учнів у важливості навчання. Крім того, я мав можливість ознайомитися з передовим педагогічним досвідом наставника, що надихнуло мене на аналіз власної педагогічної діяльності та вдосконалення своїх методів роботи. Активний самоаналіз та виправлення помилок стали невід'ємною частиною мого професійного зростання.

21.03.243

 

25672

Промайнув тиждень педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія).

Здобувачі поступово занурюються в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Звісно, у процесі роботи постає багато питань.

На деякі з них надавав відповіді вчитель вищої категорії, вчитель історії, правознавства та громадянської освіти Криворізького ліцею №77 Михайло Михайлович Козаченко.

11.02 пед.практика ІП 20

На онлайн-зустрічі, що відбулась 09 лютого 2024 р., фахівець-практик  відповідав на запитання студентства, надав поради щодо оформлення конспектів уроків, проведення уроків у дистанційному та змішаному форматі.

Щиро вдячні Михайлу Михайловичу за цікаву й пізнавальну інформацію, корисні поради! Сподіваємось на подальшу співпрацю!

24657

Згідно з навчальним планом та відповідно до наказу № 304 від 26 червня 2023 року «Про встановлення термінів навчання 2023-2024 навчального року» розпочато виробничу педагогічну практику здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія) 

2 лютого 2024 року проведено настановну конференцію.

настановна 2

Методисти з фаху – Селищева Ірина Анатоліївна, Яшин Вадим Олександрович

Методист зі спеціалізації – Поліщук  Оксана Сергіївна

Методист з педагогіки – Потапенко Олег Борисович

Методист з психології – Токарева Наталя Миколаївна

  2.02пед настановна12.02педпрактика настановна1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічна практика студентів IV курсу проводиться з метою закріплення на практиці теоретичної підготовки майбутніх фахівців і знайомства з їхньою практичною діяльністю у закладі освіти. Педагогічна практика ґрунтується на професійних знаннях і спирається на теоретичні базові знання з історії, суспільствознавчих дисциплін, психології, педагогіки, методики навчання історії та суспільствознавчих дисциплін.

Постреквізитом є комплексні екзамен із історії та методики її навчання та екзамен із суспільствознавчих дисциплін та методики їх навчання.

Метою виробничої педагогічної практики є оволодіння формами, методами, засобами, новітніми технологіями здійснення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти; формування у них професійно-педагогічної компетентності вчителя історії та суспільствознавчих дисциплін, позитивної мотивації педагогічної діяльності; оволодіння здобувачами вищої освіти первинними навичками професійної діяльності; виховання потреби постійного вдосконалення професійних знань, умінь, навичок та педагогічної майстерності; розвиток творчої ініціативи, реалізація особистісного творчого потенціалу кожного студента; розвиток дослідницьких умінь у професійній діяльності.

Упровадження багаторівневої підготовки здобувачів вищої освіти за ступенем вищої освіти «бакалавр» дозволяє диференціювати зміст і завдання виробничої педагогічної практики залежно від навчальних планів вищого навчального закладу та ступеня підготовки до неї студентів.

24529

9 листопада 2023 р.

Звітна конференція з виробничої практики магістрантів 2 року навчання спец. "Історія"

photo 2023 11 практ

23749

25 жовтня 2023 р. Звітна конференція з археологічної практики

археол звіт

23589

Звітна конференція з архівно-музейної практики (ІС-22). 

Керівник практики - Ігор Панафідін

зображення viber 2023 06 21 10 26 03 429

22724

Початок навчальної археологічної практики.

зображення viber 2023 06 16 13 09 10 895

Червень кожного року - це початок археологічної практики у студентів-істориків. На жаль, через війну й цьогоріч археологічна практика відбувається у зміненому форматі: студенти знайомляться з елементами археологічних досліджень.

22689

З 8  по 22 червня 2023 р. для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня розпочалась архівно-музейна практика.

зображення viber 2023 06 10 09 37 59 316

Після настановчої конференції 8 червня для студентів проведено онлайн-екскурсію до Центрального державного архіву вищих органів влади. На ній студенти змогли віртуально завітати на виставку архівних документів «До 150-річчя із дня народження Павла Петровича Скоропадського (1873–1945) – державного, політичного і військового діяча, Гетьмана Української Держави». Коротко ознайомились із біографією діяча, після чого розглянули розділи з документами. 

22666

22.05.2023 р. відбулась звітня конференція за результатами проходження архівно-музейної практики групою ІП-19.

звітна 1

 На звітній конференції було прослухано доповідь та цікаву презентацію про  шкільний музей від Михайла Ватутіна. Також Михайло продемонстрував рідкісні кадри журналу розкопок учнів 108 школи.

22490

Зображення3

15 травня 2023 р. під час проходження архівно-музейної практики студенти групи ІП-19 відвідали музей школи №108. Експозиція представлена минулими та сучасними пам’ятками історії.

22461
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30