21 березня 2024 р. була проведена звітна конференція з виробничої практики, яку здобувачі вищої освіти проходили з 2 лютого по 15 березня 2024 р.
Виробнича практика студентів IV курсу проводиться з метою закріплення на практиці теоретичної підготовки майбутніх фахівців і знайомства з їхньою практичною діяльністю у закладі освіти.
Виробничу практику за наказом проходило 28 студентів групи ІП - 20 у 5 – 8 класах:
Криворізький ліцей № 24 – 2 студента; Криворізький ліцей № 49 – 5 студентів; Криворізька гімназія № 68 – 4 студента; Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 120 – 7 студентів; Криворізький ліцей № 113 – 7 студентв, за місцем майбутнього працевлаштування – 3 студента.
Методистами з історії та керівниками груп студентів-практикантів на практиці були викладачі кафедри історії - І.А. Селіщева; В.О. Яшин, методист зі спеціалізації – Поліщук О.С.
Керували роботою студентів:
- методист з кафедри педагогіки: доц.к.п.н. Потапенко О.Б.
- методист з кафедри загальної і вікової психології: проф., д.псих.н. Токарева Н.М.
Практика завершена.
Своїми враженнями діляться здобувачі освіти.
Артем Боровик:
Виробнична педагогічна практика відкрила для мене безліч можливостей. Я отримав можливість застосовувати свої теоретичні знання, вміння та навички прямо на практиці. Також цей період дозволив мені закріпити й поглибити свої психолого-педагогічні знання. Я здобув навички взаємодії з учнями, знаходження спільної мови з ними. Навчився планувати свою роботу, розробляти й проводити різноманітні за формою уроки, з використанням різних методів та прийомів. Також я навчився ефективно проводити виховні бесіди з учнями, переконувати їх. Окрім цього, я ознайомився з передовим педагогічним досвідом самого вчителя. Аналізувати й проводити самоаналіз уроків, помічати свої помилки і виправляти їх — теж стала для мене звичною справою.
Позитивним в організації і проведенні педагогічної практики було те, що завжди можна було отримати консультацію або пораду у вчителів, методистів. Консультації допомагали виявити недоліки у нашій роботі і стимулювали працювати над вдосконаленням своїх уроків.
Ніна Вінтоняк:
У процесі моєї виробничої педагогічної практики я отримала можливість застосувати свої теоретичні знання, набуті вміння та навички у практичній діяльності. Я також здобула досвід взаємодії з учнями та знаходження спільної мови з ними. Під час практики я також мала змогу ознайомитися з педагогічним досвідом вчителя-предметника та класного керівника.
У цілому, позитивним аспектом у проведенні педагогічної практики було усвідомлення всіх нюансів роботи сучасного вчителя.
Андрій Бреславець:
В ході виробничої педагогічної практики я отримав можливість практичного застосування своїх теоретичних знань, вмінь та навичок. Це дозволило мені закріпити та поглибити мої психолого-педагогічні знання. Я оволодів навичками ефективної комунікації з учнями та знаходження спільної мови з ними. Також я навчився планувати свою роботу, розробляти та проводити уроки різної форми з використанням різних методів і прийомів. Під час практики я ознайомився з передовим педагогічним досвідом вчителя та навчився аналізувати та проводити самооцінку уроків, виявляти свої помилки і виправляти їх.
Ростислав Горбунов:
Проведення практики відкрило переді мною широкі можливості для застосування отриманих теоретичних знань, навичок і вмінь у реальних умовах. Цей період в моєму професійному розвитку дозволив мені не лише закріпити, але й поглибити мої психолого-педагогічні компетенції. Особливу увагу я приділяв взаємодії з учнями, вивченню їх потреб та вмінню знаходити спільну мову. Крім того, практика надала мені можливість розвивати навички планування та реалізації уроків різного типу з використанням різноманітних
методів та прийомів. Здобутий досвід також дозволив мені ефективно проводити виховні заходи та переконувати учнів у важливості навчання. Крім того, я мав можливість ознайомитися з передовим педагогічним досвідом наставника, що надихнуло мене на аналіз власної педагогічної діяльності та вдосконалення своїх методів роботи. Активний самоаналіз та виправлення помилок стали невід'ємною частиною мого професійного зростання.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 78
Промайнув тиждень педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія).
Здобувачі поступово занурюються в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Звісно, у процесі роботи постає багато питань.
На деякі з них надавав відповіді вчитель вищої категорії, вчитель історії, правознавства та громадянської освіти Криворізького ліцею №77 Михайло Михайлович Козаченко.
На онлайн-зустрічі, що відбулась 09 лютого 2024 р., фахівець-практик відповідав на запитання студентства, надав поради щодо оформлення конспектів уроків, проведення уроків у дистанційному та змішаному форматі.
Щиро вдячні Михайлу Михайловичу за цікаву й пізнавальну інформацію, корисні поради! Сподіваємось на подальшу співпрацю!
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 197
Згідно з навчальним планом та відповідно до наказу № 304 від 26 червня 2023 року «Про встановлення термінів навчання 2023-2024 навчального року» розпочато виробничу педагогічну практику здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія)
2 лютого 2024 року проведено настановну конференцію.
Методисти з фаху – Селищева Ірина Анатоліївна, Яшин Вадим Олександрович
Методист зі спеціалізації – Поліщук Оксана Сергіївна
Методист з педагогіки – Потапенко Олег Борисович
Методист з психології – Токарева Наталя Миколаївна
Педагогічна практика студентів IV курсу проводиться з метою закріплення на практиці теоретичної підготовки майбутніх фахівців і знайомства з їхньою практичною діяльністю у закладі освіти. Педагогічна практика ґрунтується на професійних знаннях і спирається на теоретичні базові знання з історії, суспільствознавчих дисциплін, психології, педагогіки, методики навчання історії та суспільствознавчих дисциплін.
Постреквізитом є комплексні екзамен із історії та методики її навчання та екзамен із суспільствознавчих дисциплін та методики їх навчання.
Метою виробничої педагогічної практики є оволодіння формами, методами, засобами, новітніми технологіями здійснення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти; формування у них професійно-педагогічної компетентності вчителя історії та суспільствознавчих дисциплін, позитивної мотивації педагогічної діяльності; оволодіння здобувачами вищої освіти первинними навичками професійної діяльності; виховання потреби постійного вдосконалення професійних знань, умінь, навичок та педагогічної майстерності; розвиток творчої ініціативи, реалізація особистісного творчого потенціалу кожного студента; розвиток дослідницьких умінь у професійній діяльності.
Упровадження багаторівневої підготовки здобувачів вищої освіти за ступенем вищої освіти «бакалавр» дозволяє диференціювати зміст і завдання виробничої педагогічної практики залежно від навчальних планів вищого навчального закладу та ступеня підготовки до неї студентів.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 241
9 листопада 2023 р.
Звітна конференція з виробничої практики магістрантів 2 року навчання спец. "Історія"
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 385
25 жовтня 2023 р. Звітна конференція з археологічної практики
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 368
Звітна конференція з архівно-музейної практики (ІС-22).
Керівник практики - Ігор Панафідін
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 391
Початок навчальної археологічної практики.
Червень кожного року - це початок археологічної практики у студентів-істориків. На жаль, через війну й цьогоріч археологічна практика відбувається у зміненому форматі: студенти знайомляться з елементами археологічних досліджень.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 416
З 8 по 22 червня 2023 р. для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня розпочалась архівно-музейна практика.
Після настановчої конференції 8 червня для студентів проведено онлайн-екскурсію до Центрального державного архіву вищих органів влади. На ній студенти змогли віртуально завітати на виставку архівних документів «До 150-річчя із дня народження Павла Петровича Скоропадського (1873–1945) – державного, політичного і військового діяча, Гетьмана Української Держави». Коротко ознайомились із біографією діяча, після чого розглянули розділи з документами.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 290
22.05.2023 р. відбулась звітня конференція за результатами проходження архівно-музейної практики групою ІП-19.
На звітній конференції було прослухано доповідь та цікаву презентацію про шкільний музей від Михайла Ватутіна. Також Михайло продемонстрував рідкісні кадри журналу розкопок учнів 108 школи.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 281
15 травня 2023 р. під час проходження архівно-музейної практики студенти групи ІП-19 відвідали музей школи №108. Експозиція представлена минулими та сучасними пам’ятками історії.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 290