|
10 жовтня 2024 року магістранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки взяли участь в онлайн-зустрічі з теми «Інклюзія від А до Я», яка була організована за сприяння департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради і проведена педагогами Криворізької гімназії № 46. |
В.о. директора Семюк Інна Артемівна презентувала інклюзивну модель навчання в КГ № 46. Заступник директора з навчально-виховної роботи Лапіна Ірина Миколаївна розкрила теоретичний аспект впровадження інклюзивного навчання в закладі освіти. Вчитель початкових класів Голубчикова Яна Ігорівна розповіла про командний підхід в реалізації успішного розвитку дітей, про ролі та діяльність членів команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Асистент вчителя Бабич Катерина Миколаївна ознайомила з посадовими обов’язками асистента вчителя, специфікою діяльності, веденням документації, а також поділилася досвідом складання портфоліо учнів з особливими освітніми потребами. Практичний психолог Ващенко Тетяна Олександрівна висвітлила питання цілісного розвитку дітей з особливими освітніми потребами засобами сенсорної інтеграції. |
Педагогічний колектив КГ № 46 продемонстрував командну роботу у реалізації інклюзивної освіти у своєму закладі. Під час онлайн-зустрічі була розкрита інклюзія в широкому контексті: від знань до дії, розглянуто ключові аспекти впровадження інклюзивної освіти, визначено сучасні вимоги до організації інклюзивного навчального середовища та основні компетентності, якими має володіти педагог для успішної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, закцентовано увагу на важливості індивідуального підходу до кожної дитини та створення умов для її успішної соціалізації. |
Колектив кафедри педагогіки висловлює безмежну вдячність педагогічному колективу КГ 46 за спільно проведену онлайн-зустріч, яка залишила чимало позитивних емоцій, запам’яталася актуальністю, змістовністю, інформативністю, насиченістю викладання матеріалу та представленим цікавим та корисним досвідом роботи, надзвичайно важливим у подальшому становленні здобувачів вищої освіти як майбутніх фахівців. Сподіваємося на подальшу взаємодію та співпрацю. |