Згідно розпорядження Навчально-методичного відділу № 6 від 5 лютого 2024 р. на факультеті з 6 по 29 лютого проводилось опитування здобувачів вищої освіти спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія). Опитування проводилось в рамках моніторингу освітніх програм, яке стосується навчання на обраній освітній програмі.
Результати опитування розглядалися на засіданні вченої ради факультету географії, туризму та історії (протокол № 10 від 28 березня 2024 р.).
Гарант освітньої програми Олена Лакомова, к.геогр.н., доцент кафедри географії та методики її навчання, представила результати опитування.

Аналіз анкет студентів першого бакалаврського рівня спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) здійснювалося відповідно до розпорядження навчально-методичного відділу в лютому 2024 р. Студентам пропонувалося дати відповідь на 50 питань, які відображали якість освітнього процесу на ОПП “Географія. Краєзнавчо-туристична робота” першого бакалаврського рівня. В опитуванні взяли участь 5 осіб.

Надані здобувачами освіти відповіді засвідчують, що навчання на освітній програмі в цілому відповідає очікуванням абітурієнтів. Частка позитивних відповідей склала 80 % («так» − 40 %, «скоріше так» − 40 %), в той час як негативних відповідей («скоріше ні») склала 20 %. Як результат, більшість опитаних («так» − 40 %, «частково» − 60 %)  задоволені рівнем отримуваних знань та умінь і планують працювати за здобутою кваліфікацією (60%). При цьому здобувачі освіти вважають викладачів професіоналами високого рівня («так» − 0 %, «скоріше так» − 40 %), а стосунки з викладачами мають доброзичливий, конструктивний і довірливий характер («так» −  0 %, «скоріше так» − 40 %).

Але при цьому 25% опитаних визначили, що обрали не той фах, а 35% очікували кращі умови для реалізації своїх здібностей. Одна з головних причин цього – дистанційна форма навчання.

Характеризуючи процедури формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачі освіти відмітили, що перелік вибіркових дисциплін їх в цілому задовольняє («так» − 40 %, «частково» − 40 %), але підхід до вибору варіативних дисциплін і способу формування груп для їх вивчення вимагає вдосконалення (відповідь «так» − 20 %), «частково» − 40 %).

Стосовно практичної складової навчання, студенти вважають, що практики корисні для формування професійних компетентностей, навичок для подальшої роботи за спеціальністю (100%), але рівень організації та зміст практики повність не задовольняє («так» − 20 %, «частково» − 60 %), в якості покращення організації рекомендують збільшити їх географію, що в умовах війни виконати дуже складно.

Здобувачі освіти добре ознайомлені з програмами міжнародної академічної мобільності («так» − 60 %, «частково» − 40 %), а також політикою, стандартами й процедурами дотримання академічної доброчесності в університеті (100%).

Висновки: Аналіз анкет відображав різні напрямки освітньо-наукової діяльності здобувачів освіти на ОПП «Географія. Краєзнавчо-туристична робота» Відповідно до проаналізованих даних вважаємо, що рівень організації наукової, навчальної, організаційної діяльності на ОПП є задовільним, про морально-психологічний клімат студенти відгукуються позитивно. Незважаючи на загалом позитивні відповіді студентів, виявили окремі аспекти, які потребують посиленої уваги та доопрацювання.

25966
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Вересень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30