Тематика курсових робіт за освітніми компонентами

Методика навчання біології: 

1. Проектування змісту науково-дослідницької діяльності з біології учнів … класів

2. Технології формування науково-дослідницької діяльності учнів з біології у …. класах.

3. Створення умов науково-дослідницької діяльності з біології в учнів …… класів

4. Моделі формування науково-дослідницької діяльності учнів з біології в ….. класах.

5.Формування науково-дослідницьких компетенцій учнів …. класів під час навчально-практичних занять з теми «Назва теми.».

6. Організація самостійної роботи з біології та екології  учнів … класів

7. Факультативи в системі формування науково-дослідницьких компетенцій учнів …. класів в процесі вивчення біології. 

8. Методика проведення лабораторних досліджень при вивченні теми «Назва».

9.Методика проведення дослідницького практикуму при вивченні теми «Назва».

10. Методика проведення практичних робіт при вивченні теми «Назва».

11. Спостереження як метод навчання біології.

12. Методика підготовки і проведення лабораторних робіт на уроках біології.

13. Комплексне використання засобів навчання на уроках біології.

14. Організація фенологічних спостережень в школі.

15. Методика організації демонстрування на уроках біології 6-го класу.

16. Форми і методи перевірки навчальних досягнень учнів з біології.

17. Лікарські рослини як об’єкт навчальної роботи з біології у 6-му класі.

18. Кімнатні рослини як об’єкт навчальної роботи з біології 6-го класу

19. Організація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології.

20. Типи і структура сучасного уроку біології.

21. Методика проведення уроків засвоєння нових знань при вивченні теми «Назва».

22. Методика проведення уроків формування навичок і вмінь при вивченні теми «Назва».

23. Методика проведення уроків перевірки і корекції навчальних досягнень учнів при вивченні теми «..Назва..».

24. Методика проведення уроків узагальнення і систематизації знань при вивченні теми «Назва».

25. Методика проведення уроків-лекцій при вивченні теми «Назва».

26. Методика проведення уроків-семінарів при вивченні теми «Назва».

27. Методика проведення уроків-конференцій при вивченні теми «Назва».

28. Методика проведення інтегрованих уроків при вивченні теми «Назва».

29. Методика проведення ботанічних екскурсій в природу з учнями 6-го класу.

30. Організація і зміст позакласної роботи з біології в школі.

31. Методика роботи гуртка юних ботаніків.

32. Методика організація і проведення позакласного заходу на біологічну тему.

33. Особливості самостійної роботи учнів на уроках біології в малокомплектній школі.

34. Методи перевірки, контролю і оцінки знань учнів з біології.

35. Методика організації та проведення факультативних занять з біології.

36. Значення і методика проведення біологічних олімпіад.

37. Предметний тиждень біології в школі.

38. Застосування активних форм і методів в процесі навчання біології.

39. Розвиток в учнів пізнавального інтересу до біології.

40. Використання вікторин, кросвордів і загадок в процесі навчання біології.

41. Методика проведення інтерактивних уроків з використанням групових (кооперативних) навчальних технологій.

42. Методика проведення проблемних уроків з біології при вивченні теми «Назва».

43. Методика проведення інтерактивних уроків з використанням технологій навчання у грі при вивченні теми «Назва».

44. Використання опорних конспектів і узагальнюючих схем як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

45. Формуування громадянської відповідальність на уроках біології в ЗЗСО.

46. Розвиток критичного мислення і творчості в учнів 5-6 класів в курсі «Пізнаємо природу»

47. Дослідницький підхід до формування знань та умінь учнів 9 класу на уроках біології.

48. Формування екологічної свідомості та безпеки на уроках біології в учнів 11 класу ЗЗСО.

Фізіологія людини і тварин: 

1. Історичний розвиток вищої нервової діяльності від нижчих тварин до людини.

2. Роль мотивацій в регуляції поведінки.

3. Роль емоцій в поведінці і навчанні.

4. Фізіологічне обґрунтування основ раціонального харчування.

5.  Біоритми людини та їх вплив на працездатність. 

Анатомія людини: 

1. Серце, його вікові особливості.

2. Кровоносні судини та їх вікові особливості.

3. Морфо-функціональні особливості будови травної системи.

4. Опорно-руховий апарат у дітей шкільного віку в нормі та при порушенні постави.

5. Особливості структурно-функціональних змін у легенях зумовлені професійними чинниками.

Загальна цитологія, гістологія і ембріологія: 

1. Формені елементи крові. Порівняльна характеристика складу крові людини та різних видів тварин (гемограма, лейкоцитарна формула).

2. Екзогенні та ендогенні фактори, які впливають на структурний гомеостаз кісткової тканини

3. Порівняльна характеристика періодів ембріогенезу людини, ссавців і птахів.

4. Структурно-функціональна характеристика різних видів сполучної тканини зі спеціальними властивостями.

5. Ріст і регенерація та вікові зміни кісткової тканини.

Моніторинг довкілля:

1. Система державного моніторингу навколишнього середовища України.

2. Моніторинг впливу навколишнього середовища на здоров’я мешканців міста Кривий Ріг.

3. Моніторинг стану атмосферного повітря Саксаганського району м. Кривий Ріг.

4. Моніторинг радіаційного забруднення території міста Кривий Ріг.

5. Моніторинг стану поверхневих вод р. Саксагань в районі міста Кривий Ріг.

Гігієна та основи здоров’я: 

 1. Гігієна харчування. Харчові продукти та алергія. 

2. Харчування сучасної людини та хвороби цивілізації. 

3. Методи визначення енерговитрат організму за різного фізичного та психо-емоційного навантаження.

4. Бактеріальні захворювання, що передаються повітряно-крапельним  шляхом. Етіологія, профілактика.

5. Вірусні захворювання, що передаються повітряно-крапельним  шляхом. Етіологія, профілактика.

6. Лікування спадкових захворювань. Технологія CRISPR-cas 9 для редагування геномів.

7. Патологічний фолдинг білків, амілоїдози, хвороба Альцгеймера.

27380
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Вересень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30