Результати опитування здобувачів груп Ім-17, ІНМм-17 свідчать про досить високий рівень задоволеності різними аспектами навчального процесу. За більшістю критеріїв середні оцінки здобувачів були більші 3 за 5-бальною шкалою.
Найбільше здобувачі задоволені якістю викладання дисциплін:
- Критичне мислення (4,99).
- Методика викладання комп'ютерних наук (4,84).
- Інформатика у позашкільній освіті (4,83).
Найменше здобувачі задоволені якістю викладання дисциплін:
- Філософія освіти (4,55).
- Інноваційні цифрові технології в освіті (4,57).
- Глибинне навчання (4,68).
Думки респондентів щодо доцільності викладання дисциплін в очному режимі розділилися. Близько третини опитаних задоволені дистанційною формою навчання, натомість близько двох третин опитаних вважають доцільнішим викладання дисциплін в очному режимі.
Серед навчальних дисциплін, складність яких респонденти частіше оцінювали як «складно» або «дуже складно» виявилися дисципліни «Глибинне навчання» та «Інтелектуальний аналіз експериментальних даних». Дисциплінами, складність сприйняття яких опитані частіше оцінюють як «нескладно» або «дуже просто», виявилися «Критичне мислення» та «Сучасні освітні парадигми та технології».
Майже всі респонденти вважають оптимальним співвідношення навчального матеріалу й часу на його опрацювання.
Більшість опитаних відзначили, що отримали інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення дисципліни (більшість навчальних дисциплін) або у процесі вивчення дисципліни (дисципліна «Філософія освіти»).
Серед інших коментарів було побажання від одного з респондентів додати в курс «Глибинне навчання» більше прикладів практичного застосування нейромереж, зокрема нейромереж для гри в комп’ютерні ігри та розпізнавання образів.