img43

На психолого-педагогічному факультеті співпраця зі школами міста вже стала доброю традицією. Її мета передбачає опанування здобувачами вищої освіти практичних умінь і навичок досвідчених учителів і методистів.

img44

Однією з форм такої співпраці є проходження студентами факультету виробничої практики задля отримання досвіду використання «гнучких умінь», що в європейському освітньому просторі виділяють як універсальні компетентності, обов’язкові для сучасного фахівця.

«Ми тісно співпрацюємо з різними школами, де проходять різноманітні майстер-класи для молодих фахівців і майбутніх учителів. Іноді ми й на факультеті проводимо для наших студентів такі зустрічі й семінари за участю досвідчених педагогів», – розповіла завідувачка кафедри початкової освіти, канд. пед. наук, доц. О. А. Павлик.

Під час активної практики студентів у КЗШ № 68 учитель вищої категорії, учитель-методист Г. М. Хидивова провела майстер-клас із формування й розвитку однієї з універсальних компетентностей: організації освітнього простору особистості на уроках математики в початковій школі.

На творчій зустрічі були присутні заступник директора школи з навчально-виховної роботи, молоді вчителі (випускники фізико-математичного й психолого-педагогічного факультетів КДПУ) та студенти-практиканти на чолі з груповим керівником, канд. пед. наук, доц. кафедри початкової освіти В. П. Кисільовою-Білою.

img76

«Студенти, які проходять виробничу практику на базі КЗШ № 68, особливо з додатковою спеціальністю «Психологія», мають можливість використовувати комплекс «Універсал» В. О. Киричука (єдиний у м. Кривому Розі) для вивчення характерологічних якостей особистості учня та його соціалізації в класному та шкільному середовищі. Це допомагає їм у побудові соціограм під час написання психолого-педагогічних характеристик учня й класу в цілому. Наші студенти мають можливість переконатися, що існують інші, крім методу спостереження, засоби вивчення особистості, які ґрунтуються на математичних засадах», – розповіла прес-центру В. П. Кисільова-Біла.

img77

Груповий керівник практики обґрунтувала важливість розвитку таких базових компетенцій, як організаційні, когнітивні, інформаційні, комунікативні та підприємницькі; закцентувала увагу присутніх на значенні й ролі базових математичних знань у формуванні математичної грамотності.

На завершення зустрічі відбулося обговорення уроку. Було поетапно відтворено процес розгортання того освітнього простору, який передбачила й прокоментувала вчитель-методист Г. М. Хидивова.

Під час обговорення студенти зазначили, що оволодіння універсальними професійними компетентностями забезпечує можливість побудови такого освітнього простору, який дає можливість досягати обов’язкових результатів навчання - як на рівні ключової математичної, так і на рівні предметної компетентності.

Дякуємо за цікавий та змістовний майстер-клас для майбутніх фахівців!

14225
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31