У науковому квітнику Криворізького педагогічного розквітає нове покоління зацікавленої наукою молоді. Амбітні, професійно орієнтовані, завзяті здобувачі вищої освіти гідно презентують свої доробки на конкурсах-захистах студентських робіт.
Наприкінці квітня на базі Криворізького державного педагогічного університету відбулася підсумкова науково-практична конференція ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки». Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 18.04.2017 № 605 КДПУ було визначено закладом-організатором цьогорічного конкурсу студентських робіт.
Конкурс відбувався в три етапи: попередній перегляд наукових робіт, рецензування й очно-дистанційна конференція на платформі Zооm. Для об’єктивності оцінювання всі роботи конкурсантів були зашифровані. Роботи учасників оцінювала колегія викладачів із 25 осіб. Головою комісії виступила проректорка з наукової роботи, докторка пед. наук, проф. В. А. Гаманюк разом із заступницею – завідувачкою кафедри педагогіки, докторкою пед. наук, проф. Т. О. Дороніною.
Загалом на конкурс було подано понад 80 наукових робіт. Після рецензування компетентне журі визначило 20 представників різних ЗВО України для участі в конференції. До числа кращих із кращих увійшла й наша студентка Олександра Кабак із роботою на тему «Формування екологічної культури учнів засобом залучення їх до створення екологічних дослідницьких проєктів». Допомагала їй у цьому наукова керівниця, доцентка кафедри педагогіки С. М. Щербина.
«Ми обрали цю тему, адже вона є актуальною як для нашого міста, так і для країни й всього світу. Насамперед, для того, щоб сформувати екологічну культуру серед молодого покоління, треба розпочинати із залучення учнів до проєктної діяльності. Така інтеграція сприяє свідомому розумінню екологічних досліджень шляхом власного переконання в цьому. Олександра Кабак є відмінницею, старанною студенткою ІІ курсу, яка під час проходження практики в школі проводила апробацію своїх результатів дослідження. Вона залучала вихованців КЗШ № 7 до методу проєктів, тим самим стимулюючи їх до пошукової діяльності. Дітям було запропоновано проєкт «Місто без сміття», практикум щодо розв’язання окремих проблем Гурівського лісу тощо», – поділилася враженнями С. М. Щербина.
За результатами виступів конкурсантів складалася рейтингова таблиця, яка містила сумарні показники: рівень володіння темою, актуальність, повноту розкриття, використання методів дослідження тощо. В умовах шаленої конкуренції студентка природничого факультету виборола почесне ІІ місце.
Криворізький педагогічний пишається своєю вихованкою й бажає успіхів у наукових розвідках!