Керівництво та науково-педагогічні працівники факультетів КДПУ прагнуть до постійного професійного самовдосконалення, вивчають і впроваджують нові тренди педагогіки вищої школи. 8 грудня 2021 року представниці факультету географії, туризму та історії, факультету іноземних мов і факультету української філології взяли участь у роботі вебінару «Оцінювання студентів: заохотити, а не знеохотити», організатором якого виступила Британська рада в Україні.
Декан факультету іноземних мов, д-р філол. наук, доц. М. В. Варданян, доцент кафедри української та зарубіжної літератур, канд. філол. наук І. М. Онікієнко й старший викладач кафедри туризму та економіки Л. Є. Братченко, які долучилися до онлайн-події, дізналися про тонкощі сучасних студентоорієнтованих підходів до оцінювання. Спікери вебінару звернули увагу присутніх на необхідність визначитися з відповідями на певні базові питання, перш ніж розпочати процес оцінювання: викладач має чітко розуміти, що саме та в який спосіб будуть засвоювати студенти, та як дізнатися, що їх знання засвоєно.
Заступниця директора з питань інновацій «Advance HE» Кеті Райт запропонувала низку сучасних альтернатив традиційним формам оцінювання, які відповідають новому змісту освіти, студентським запитам і потребам. «Це можуть бути блоги, подкасти, інфографіка, моделювання, створення навчального матеріалу, дебати, набори проблем, patchwork (клаптикова техніка)», — зазначила спікерка.
Доцентка кафедри англійської філології та комунікації Київського національного університету імені Тараса Шевченка Ольга Яшенкова представила практичні лайфхаки щодо оцінювання в дистанційному форматі, запропонувала поєднувати різні форми оцінювання: колегіальне, самооцінювання, дескриптивний відгук викладача з рекомендаціями щодо вдосконалення засвоєння знань.
Доцент кафедри комп’ютерних систем і мереж Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Мар’ян Слабінога висвітлив доцільність змін у підходах до оцінювання задля мотивації студентів, наголосив, що здобувачів вищої освіти необхідно сприймати як партнерів. «Щоб випереджати студентів, треба встигати за ними, бо студенти наші вчителі», — таким основним меседжем поділився ІТ-фахівець.
Участь у вебінарі було засвідчено відповідними сертифікатами. Досвід, про який представники КДПУ дізналися під час онлайн-події, стане в пригоді викладачам вищої школи: він мотивує до креативної діяльності задля впровадження доцільних інновацій у практику освітнього процесу.