Криворізький педагогічний має у своєму арсеналі не тільки науково-теоретичні, а й творчі дисципліни. 10 січня 2020 року на художньо-графічному відділенні факультету мистецтв відбувся екзамен із композиції в рекламі.
Хлопці й дівчата протягом семестру опановували комп’ютерні програми, шукали цікаві кольорові рішення для того, щоб на екзамені представити готові макети рекламної продукції.
«Завдання студентів полягало в розробці дизайну супутньої сувенірної продукції та документів до Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми формування естетичної культури майбутніх дизайнерів», яка відбудеться на базі нашої кафедри в поточному році. Студенти мали створити дизайн обкладинки тез і програми, кишенькового календаря, путівника по Кривому Рогу, значків, бренд-волу, штандарту, настільного прапорця тощо», – розповідає екзаменатор, к. п. н., завідувач кафедри декоративно-прикладного мистецтва та дизайну, доц. В. В. Томашевський.
Екзамен проходив у формі колективного перегляду. Студенти презентували власні твори, надруковані й охайно розміщені в теках, а також демонстрували свої роботи в електронному вигляді.
«Протягом семестру я постійно взаємодіяла з викладачем: ділилася своїми напрацюваннями, уважно прислухалася до його порад. Для своєї роботи я обрала зелену кольорову гаму. Це пов’язано з тим, що наша тематика дотична до наукового й ділового стилю, а зелено-сині відтінки мають серйозніший вигляд. У цілому, результатом своєї роботи я задоволена», – ділиться враженнями студентка Ганна Мошкова.
Головними критеріями оцінювання відповідей на іспиті були наявність повного обсягу екзаменаційної роботи, якість і рівень її виконання, естетичне забарвлення, і, найголовніше, єдність всіх елементів кафедрального стилю.