young scientists 3

У кожного дослідника свій шлях у науці. Однак усі науковці проходять основні етапи підготовки до активної академічної діяльності – написання та захисту власного наукового дослідження. На кафедрі педагогіки Криворізького педагогічного вже багато років поспіль функціонує семінар молодих дослідників. Головною метою наукового об’єднання є надання аспірантам і здобувачам кафедри педагогіки майданчика, на якому молоді науковці мають можливість ознайомити колег із результатами наукових пошуків, довести власні міркування, судження та ідеї.

Саме такий підхід було продемонстровано викладачами кафедри під час чергового семінару, який відбувся 21 лютого 2019 року. У засіданні взяли участь викладачі, аспіранти та здобувачі кафедри педагогіки.

young scientists 2

Спрямування роботи семінару на підготовку ґрунтовних наукових праць, за твердженням канд. пед. наук, доцента кафедри педагогіки С. М. Щербини (яка впродовж багатьох років відповідає за цей напрям роботи кафедри), є провідним завданням щомісячних засідань. Світлана Миколаївна наголошує: «Наукові зустрічі молодих учених сприяють формуванню у аспірантів і здобувачів комунікативних умінь, розвивають навички ведення дискусії та переконання опонентів, загартовують характер. Семінар працює відповідно до річного плану роботи кафедри, під час засідань розглядається широкий спектр актуальних питань щодо методології проведення досліджень, підготовки та проведення педагогічного експерименту, роботи з архівними матеріалами».

young scientists 4

На думку завідувача кафедри педагогіки, д-ра пед. наук, професора Т. О. Дороніної, в умовах переходу вищої освіти до європейських стандартів та підвищення вимог до якості наукового доробку здобувачів наукового ступеня доктора філософії (спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки) систематична робота з аспірантами/здобувачами забезпечить підготовку нової генерації вітчизняних науковців. Під час роботи Т. О. Дороніна надала методичні поради молодим дослідникам щодо науково виваженого визначення методологічної основи, підходів, методів наукового пізнання; наголосила на необхідності дотримання вимог українського наукового писемного мовлення.

young scientists 1

І. А. Волощук ознайомила аспірантів та здобувачів із механізмами впливу емоційного інтелекту на успішність виконання наукового дослідження. Аспірантка (PhD) 3-го року навчання В. К. Коваленко доповіла про результати роботи над другим розділом дисертації.

Бажаємо нашим молодим дослідникам творчої наснаги, креативного підходу до роботи, успіхів у навчанні та наукових дослідженнях, завершення підготовки в аспірантурі успішним захистом дисертації!

7044
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок