Дистанційне навчання в Криворізькому педагогічному здійснюється в різні способи. Актуальним форматом онлайн-занять сьогодні є конференції на платформі Zoom. Одне з таких занять відвідав прес-центр.
Після впровадження карантину викладачі Криворізького педагогічного почали добирати сучасні засоби та форми організації дистанційного навчання здобувачів вищої освіти. Нині студенти продовжують отримувати освітню послугу та підтримувати зв'язок із викладачами університету, використовуючи платформу Moodle, Google Classroom, Facebook Messenger, Viber, Telegram. Особливо популярним став сервіс для проведення онлайн-конференцій Zoom, який забезпечує аудіовізуальне спілкування великої кількості осіб одночасно.
Одним із перших викладачів, які почали використовувати конференцію Zoom для організації дистанційного навчання, стала док. філол. наук, проф. кафедри української та світової літератур С. І. Ковпік. 21 березня 2020 року вона вперше провела лекційне заняття на цій платформі.
За допомогою Zoom магістри першого року навчання факультету української філології під керівництвом С. І. Ковпік відпрацьовують практичні та лекційні заняття з дисципліни «Теорія літератури». Крім цього, для першокурсників груп УІФ-19, УАФ-19, УФР-19 та УПФ-19 проводяться лекції з дисципліни «Історія української літератури 20-40 рр. XIX ст.».
Нещодавно, використовуючи можливості та переваги онлайн-конференції, було проведено практичне заняття з дисципліни «Теорія літератури» на тему «Притча Івана Липи «Мати»». Робота розпочалася з перевірки домашнього завдання, яке полягало в аналітичному осмисленні конфлікту твору художньої літератури.
Магістранти разом із викладачем активно обговорювали та з’ясовували причини конструктивного конфлікту, знаходили спільне та відмінне між такими поняттями, як «сумнів», «суперечність» та «протиріччя», наводили приклади з літератури. Наприкінці онлайн-зустрічі С. І. Ковпік повідомила пункти плану наступного практичного заняття з теми «Типи літературних процесів у різних національних літературах» та пояснила алгоритм виконання завдань.
«Для філологів дуже важливе живе спілкування, яке може забезпечити конференція Zoom. «Теорія літератури» – це складна академічна дисципліна, що потребує роз’яснення та коментаря безпосередньо від викладача. Під час вивчення художніх творів необхідно почути думку викладача, який корелює, спрямовує та допомагає узагальнити сутність літератури, а також зрозуміти велику кількість термінів, понять і категорій. Робота в Zoom значно покращує результати студентів, підвищує рівень та якість знань, сприяє кращому засвоєнню матеріалу», – зазначила С. І. Ковпік.
Бажаємо здобувачам вищої освіти успіхів у навчанні!