Формування особистості фахівця – тривалий і складний процес, для якого необхідне не тільки ґрунтовне вивчення теоретичних основ професії, а й набуття практичного фахового досвіду, формування і розвиток базових професійних компетенцій. Особливо це важливо для тих, хто опановує складну і багатоаспектну професію сучасного педагога. Тому у Криворізькому педагогічному приділяється велика увага організації та проведенню виробничих педагогічних практик на всіх факультетах вишу.

Цього року виробнича практика для студентів IV курсів спеціальності «Інформатика» розпочалася 19 січня, для студентів спеціальностей «Математика», «Фізика» та «Географія» - 26 січня; а 2 лютого до практики долучилися і студенти решти спеціальностей вишу. Студенти ІІ курсу факультету мистецтв розпочали пасивну практику 2 лютого.

26 січня 2018 р. відбулися настановчі конференції з педагогічної практики на факультеті географії, історії та туризму і на фізико-математичному факультеті. Метою конференцій стала підготовка студентів до виконання обов’язків як учителів-предметників, так і класних керівників. Сьогодні, 2 лютого 2018 р. настановчі конференції було проведено і на інших факультетах. Майбутні студенти-практиканти IV курсу денної форми навчання дізналися про особливості організації цьогорічної активної педагогічної практики, вислухали поради досвідчених викладачів щодо методики роботи з учнівськими колективами. Спікери конференцій розповіли про завдання активної педагогічної практики в умовах сучасної школи, перелічили вимоги до успішного проходження першого справжнього професійного випробування майбутніх фахівців, надали відомості щодо оформлення звітної документації. Присутні ознайомилися зі змістом наказу про розподіл студентів за навчальними закладами міста, дізналися про організацію роботи і обов’язки групових керівників і старост груп, поспілкувалися з методистами.

Керівник виробничої практики КДПУ, старший викладач кафедри української мови Л. С. Цоуфал у своєму виступі перед студентами-істориками наголосила, що особливостями активної виробничої педагогічної практики є поглиблення фахових знань та вдосконалення професійних навичок майбутніх учителів. Л. С. Цоуфал підкреслила, що студенти виконуватимуть обов’язки помічників класних керівників у середній ланці шкіл; нагадала про необхідність дотримання вимог техніки безпеки під час роботи з учнями.

Важливою умовою успішного проходження практики є ґрунтовна підготовка до взаємодії з учнівськими і педагогічними колективами загальноосвітніх закладів міста. Майбутнім учителям необхідно детально вивчити методичні розробки, календарно-тематичні плани, досвід навчальної та виховної роботи колег, вимоги до оформлення і ведення документації. Відвідування уроків досвідчених педагогів, проведення власних пробних занять, участь у плануванні і організації позакласної та позаурочної роботи, підготовка виховних заходів – студентам-практикантам необхідно долучатися до усього спектру діяльності колективів шкіл, гімназій, ліцеїв, на базі яких майбутні фахівці здобуватимуть свій перший професійний досвід.

Методисти виробничої практики виступили з повідомленнями про вимоги до організації і ведення виховної роботи та психолого-педагогічних спостережень, складання конспектів та аналізів уроків, нагадали про необхідність проведення профорієнтаційної роботи, важливість співпраці з класними керівниками і вчителями-предметниками, необхідність дотримання вимог до етики і естетики учительської професії. Присутні дізналися про критерії оцінювання педагогічної практики та отримали рекомендації щодо тематики виховних заходів і тонкощів оформлення звітної документації.

Практика у Криворізькому педагогічному традиційно має активну та пасивну форми. Студенти ІІ курсу під час проходження пасивної виробничої практики у загальноосвітніх закладах міста відвідують уроки досвідчених педагогів, знайомляться с методичними напрацюваннями і знахідками старших колег, вперше долучаються до практичної навчально-виховної роботи в умовах школи. Активна ж практика IV курсу передбачає повне занурення до шкільного життя у якості справжнього вчителя; успішність проходження саме цього випробовування професійної зрілості та психологічної готовності до педагогічної діяльності визначає подальший напрямок розвитку молодого фахівця, що здобуває освіту у стінах КДПУ.

Більше фото з конференції педагогічної практики природничого факультету і факультету географії, туризму та історії - у Галереї.

3918
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Вересень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30