onlinemeeting 1

Задля налагодження плідного взаємозв’язку між студентством та адміністрацією Криворізького педагогічного 10 квітня 2020 року ректоратом та студентським самоврядуванням була організована інформаційна онлайн-конференція на платформі ZOOM.

У обговорені важливих питань, які виникли в умовах карантину, взяли участь ректор університету, перший проректор, проректор з наукової роботи, завідувач навчально-методичного відділу та лідери студентського самоврядування — голова студради університету та голови студрад факультетів.

onlinemeeting 2

На онлайн-конференції були розглянуті особливості організації дистанційного навчання, а також інші актуальні питання, які турбують студентство. Прес-центр університету дізнавався про перебіг цієї події.

На початку зустрічі ректор університету, проф. Я. В. Шрамко зазначив, що навіть в непростій ситуації загальноукраїнського карантину основним завданням  Криворізького державного педагогічного університету залишається забезпечення безперервної освітньої діяльності. «В умовах дистанційного навчання дуже важливим є налагодження та підтримка зворотного зв’язку; важливою є думка як викладачів, так і студентів. Карантинний режим є викликом, на який ми маємо надати гідну відповідь. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб освітній процес відбувався на належному рівні. Раджу ознайомитися з наказами та розпорядженнями, опублікованими на сайті університету: у них визначено основні аспекти й головні компоненти дистанційного навчання. На вебсторінці кожного факультету і кожної кафедри створено спеціалізовану рубрику «Дистанційна освіта в умовах карантину», де подається вичерпна інформація про поточну організацію освітнього процесу. Ми плануємо розпочати розширення СУЕНК КДПУ, адже набагато зручніше використовувати єдину платформу, на якій можна буде проводити всі види занять».

onlinemeeting 3

Завідувач навчально-методичного відділу, доц. О. В. Бондаренко схарактеризувала структуру й особливості дистанційного навчання в Криворізькому педагогічному та зазначила: «Доступ до платформи Moodle відновлено. У системі зареєстровані всі студенти та викладачі КДПУ; створено 593 курси. На сайті університету працює скринька «Дистанційне навчання в умовах карантину», на яку можна надсилати пропозиції та зауваження щодо перебігу навчання. Наш відділ оперативно реагує на всі виклики, які виникають в умовах карантину; ми здійснюємо постійний моніторинг платформи Moodle та Google Classroom. Ми робимо це для того, щоб переконатися в забезпеченні всіх умов для отримання освітньої послуги в повному обсязі».

onlinemeeting 1

Учасники конференції з боку студентства поставили низку конкретних запитань. Зокрема, голова студентської ради університету, магістрант природничого факультету Ярослав Качанов поцікавився, як відбувається моніторинг виконання навчальних планів за допомогою сучасних засобів зв’язку, платформи Moodle та Google Class; як і де можна відстежувати свою успішність під час дистанційного навчання; як буде організовано відпрацювання лабораторних та практичних завдань, які неможливо виконати дистанційно; чи будуть публікуватися кафедральні збірники.

Голови студентських рад факультету географії, туризму та історії Вікторія Козенко та фізико-математичного факультету Ніна Зеленська поцікавилися, як буде здійснюватися оплата за навчання студентів, що навчаються на контрактній основі, та нарахування оплати за проживання в гуртожитку.

onlinemeeting 4

На всі ці та інші запитання були надані розгорнуті відповіді, огляд яких опубліковано на сторінці Студентської ради КДПУ у фейсбуці.

До обговорення питань долучилися й проректори КДПУ. Перший проректор, доц. О. А. Остроушко, розповіла про зміни у практиці студентів II та VI курсів і можливі модифікації проходження практики в літніх таборах та додала: «Під час дистанційного навчання ми розуміємо, що аудиторна робота є найкращим форматом освітнього процесу, адже вона забезпечує безпосереднє спілкування викладача та студентів, надає можливість виявити проблемні моменти вивчення дисципліни. Все ж таки навчання, яким би воно не було, – це двосторонній процес, що вимагає підтримки постійного зв'язку між його учасниками».

Проректор з наукової роботи, проф. В. А. Гаманюк зазначила: «Дистанційне навчання є для нас новим форматом, до якого ми звикаємо. Викладачі намагаються наздогнати програму, збільшуючи через це обсяг завдань. Для того, щоб успішно впоратися з усіма поставленими завданнями, кожному необхідно відповідально ставитися до навчання та раціонально планувати свій день».

onlinemeeting 2

Під час карантину освітній процес та науково-педагогічна діяльність Криворізького педагогічного тривають, хоча й здійснюються в режимі віддаленого доступу. Адміністрація університету знаходить шляхи для встановлення зворотного зв’язку зі студентством і постійно підтримує діалог зі здобувачами вищої освіти.

11249
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок