Кафедра історії
Факультет географії, туризму та історії

123323873 648222115841058 7861384149976412542 n

 

Доповідачі на Агорі, що відбулась в онлайн форматі 30 жовтня, студенти 3-го курсу Кутьков Владислав, Холодняк Олександр та Мельник Михайло виходили з того, що проблематика фашизму, неофашизму та антифашистської боротьби і сьогодні, у ХХІ столітті, продовжує залишатися актуальною, набуває все більшого практичного значення, незважаючи на те, що світовий розвиток вже не проходить під знаком боротьби (протиборства) двох протилежних систем і все більше утверджується ідея пріоритету загальнолюдських цінностей над класовими, груповими чи іншими інтересами.

"Що є людське життя? Відповіді будуть різні і це закономірно, проте в ході історичного розвитку ми помічаємо незламність, незнищенність людини. Чи не тому від епохи до епохи чуже життя не цінувалося? Ви можете не погодитися, проте в кризових ситуаціях людина завжди намагається вижити сама, а що вона вибере коли для "щастя" потрібно пожертвувати іншими? Голокост найстрашніша із темних сторінок людської історії, в якій поєдналися людські страхи, обман, сліпа віра, надія і слабкість. Чому ми маємо це пам'ятати? Тому що не випадок і не кризові умови штовхали людей вступати в NSDAP, а свідомий вибір і пропаганда. Особливо потрібно загострити увагу на дітях, які найбільше вразливі до фальшивих ідеалів, чим і користувалися тоталітарні системи. Панове Олександр, Михайло та Владислав вирішили познайомити нас з дослідженнями формування гітлерюгенту, що їм, як на мене, вдалося повністю. Такими діями одразу порушили один з підходів виховання гітлерюгенту - мінімізація науковості в освіті. Доповідачі провели грунтовну підготовку врахувавши різні концепції, різні підходи, різні сторони, зібрали ідейно яскраві зображення та розділили між собою матеріал. Сподіваюся, що прийдешнє покоління не допустить повторення расистських підходів у вихованні, в тому числі і дітей, а отримані знання спрямують на формування та розвиток громадянського суспільства. (Не)дитяча Агора #63. Далі буде".

(Сергій Корнієнко, ІПм-16)


Ми не завершили. Ми тільки підійшли до висвітлення The Third Wave - психологічного експерименту, що провів вчитель історії Рон Джонсом у 1967 році. Продовження - на наступній Агорі.

ВІдеофрагмент конференції #1. Відеофрагмент конференц123306399 650107742337718 2853144893687834211 nії #2

 

123413158 1606949189513937 521384699446382863 n

13091
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31