Як навчати, чому навчати? Чому можна навчити покоління інтернету? – Питань щодо організації освітнього процесу в сучасному світі тільки додається.
Якщо мем активно розповсюджується в соціальних мережах, то все ж доцільно його використовувати з метою навчання школярів. Але які результати і наслідки це матиме?
На Агорі 24 16 квітня 2018 р. Олексій Гетманов (ІП-15) і Борис Панченко (ІГ-14) поставили перед собою саме ці питання і дали можливість аудиторії практично переконатись, що меми не завжди несуть розважальну складову, мають власну природу, їх використання може бути корисним.
Слово «мем» вперше вжив англійський біолог Ричард Докінз у книзі «Егоістичний ген».
Докінз вважав, що людину вирізняє серед інших живих істот культура. За аналогією з геном запропонував називати одиницю культурної інформації мемом.
Розглянувши меми з використанням історичних персонажів і подій, учасники дискусії дійшли висновку, що меми можуть бути інструментом для зацікавлення школярів історичною наукою. І зауважили, що мемів, що тематично пов’язані з історією України, наприклад, - замало. І є події, які, вірогідно, не можуть бути використані в такому форматі.