Кафедра історії
Факультет географії, туризму та історії

30705388 599430840402030 4621346507977654272 n

Як навчати, чому навчати? Чому можна навчити покоління інтернету? – Питань щодо організації освітнього процесу в сучасному світі тільки додається.
Якщо мем активно розповсюджується в соціальних мережах, то все ж доцільно його використовувати з метою навчання школярів. Але які результати і наслідки це матиме?


На Агорі 24 16 квітня 2018 р. Олексій Гетманов (ІП-15) і Борис Панченко (ІГ-14) поставили перед собою саме ці питання і дали можливість аудиторії практично переконатись, що меми не завжди несуть розважальну складову, мають власну природу, їх використання може бути корисним.

 

IMG 20180416 122946IMG 20180416 124916IMG 20180416 130825

Слово «мем» вперше вжив англійський біолог Ричард Докінз у книзі «Егоістичний ген».
Докінз вважав, що людину вирізняє серед інших живих істот культура. За аналогією з геном запропонував називати одиницю культурної інформації мемом.


Розглянувши меми з використанням історичних персонажів і подій, учасники дискусії дійшли висновку, що меми можуть бути інструментом для зацікавлення школярів історичною наукою. І зауважили, що мемів, що тематично пов’язані з історією України, наприклад, - замало. І є події, які, вірогідно, не можуть бути використані в такому форматі.

 

IMG 20180416 12313130726453 599431010402013 2253699890037129216 nIMG 20180416 123126

4670
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31