Результати опитувань здобувачів освіти 1-4 курси денної та заочної форми навчання засвідчують стабільно високий рівень задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на ОП «Англійська мова, зарубіжна література» (бакалаврський рівень). Студенти одностайно підкреслюють професійну майстерність викладачів, їхнє вільне володіння змістом дисциплін і сучасною науковою інформацією, а також позитивний стиль педагогічної взаємодії. У більшості опитаних груп викладацьку діяльність оцінили максимально високо – як за змістовим, так і за організаційним аспектами навчального процесу.


Одним із найстійкіших результатів є визнання студентами професійної значущості дисциплін: вони містять корисний матеріал, логічно пов’язані між собою та сприяють формуванню практичних умінь, необхідних у майбутній діяльності. У багатьох випадках це підтверджують 95–100% респондентів, що свідчить про високу мотиваційну складову освітнього процесу. Позитивно оцінено також педагогічні якості викладачів – відкритість, доброзичливість, тактовність, готовність до консультацій і діалогу зі студентами.


Важливою перевагою, на яку акцентують здобувачі освіти, є прозорість та об’єктивність оцінювання: більшість опитаних зазначили, що критерії оцінювання були сформульовані чітко, а виставлені оцінки – справедливі. Майже в усіх групах підтверджено, що інформування про порядок оцінювання здійснювалося вчасно, здебільшого на початку курсу. Високі оцінки отримала й організація освітнього процесу у дистанційному форматі, що свідчить про якісну адаптацію викладання до сучасних умов.


Разом з тим, у низці відповідей простежуються окремі зауваження. Найчастіше студенти звертали увагу на відчуття певного перевантаження або надмірного обсягу матеріалу, який не завжди повністю корелює з відведеним часом. Хоча більшість вважає рівень складності оптимальним, від 15% до 30% респондентів різних груп висловили побажання щодо часткової оптимізації навантаження чи скорочення обсягу завдань. Окремі студенти також зазначили, що надають перевагу очному навчанню або змішаному формату, тоді як дистанційний режим не завжди є для них повноцінною альтернативою.


Загалом отримані результати дозволяють зробити висновок, що якість викладання на програмі відповідає сучасним стандартам вищої освіти та очікуванням студентів. Викладачі демонструють високий рівень фахової компетентності та педагогічної культури, дисципліни мають практичну спрямованість, а організація навчального процесу – належний рівень системності та прозорості. Наявні зауваження не є системними й радше позначають напрями для подальшого вдосконалення – насамперед оптимізацію навчального навантаження та уточнення балансу між формами навчання.

31568

У 2025 році було зібрано думки представників різних закладів освіти, які мають досвід співпраці з випускниками освітньої програми «Англійська мова, зарубіжна література», серед яких - ліцеї, гімназії та освітній центр (Криворізькі ліцеї №129, №71, ліцей «Міжнародні перспективи», гімназія №58, так і приватний освітній центр «Інтерклас»), що дозволяє охопити різні контексти професійної діяльності випускників.

30663

У 2025 році було проведено анкетування випускників освітньої програми «Англійська мова, зарубіжна література» з метою оцінки якості підготовки фахівців, актуальності навчального змісту, а також виявлення сильних і слабких сторін програми. Усього було розглянуто 10 анкет, заповнених випускниками 2025 року. Серед них 4 особи навчалися за державним замовленням, а 6 - на контрактній формі навчання.
Усі респонденти позитивно оцінили якість отриманої освіти: 8 відповіли однозначно «так», ще 2 – «скоріше так». Щодо професійної реалізації, 8 осіб повідомили, що працюють за фахом, ще одна - у сфері, спорідненій зі спеціальністю, і ще одна - на умовах самозайнятості. Основними каналами пошуку роботи були спеціалізовані веб-портали (4 випадки) та рекомендації друзів чи знайомих (3 випадки). Один із респондентів знайшов роботу під час проходження практики, ще один не працевлаштований.

30662

Група АНФ-21 (4 курс)

За результатами опитування можна зробити висновок, що більшість студентів цієї групи задоволені процедурою вибору вибіркових дисциплін та кількістю запропонованих варіантів. Загалом, думки студентів у більшості питань розділилися майже порівну. Більшість задоволені вибором дисциплін, але є й ті, хто не обрав би деякі курси повторно або вважає процедуру вибору недосконалою. У питанні оцінки обраних дисциплін переважна більшість опитаних студентів біля 80% позитивно оцінюють якість викладання вибіркових дисциплін. Проте, є частина студентів, які мають певні зауваження та пропозиції щодо покращення системи вибору.

29082

Рівень розуміння поняття «академічна доброчесність» у групах є високим, найкращі результати демонструє група АНФ-21 (100%), тоді як АЗЛ-24 має найнижчий показник (85.7%).

Основним проявом академічної недоброчесності всі групи визнають плагіат, однак АЗЛ-24 виділяється найдетальнішим переліком форм порушень.

Інформування викладачами про академічну доброчесність є достатнім у всіх групах, але найчастіше таку інформацію отримують студенти АЗЛ-24.

29081

Кафедрою англійської філології було проведено опитування студентів освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література». Серед 58 опитаних респондентів 34% зазначили, що навчання на освітній програмі відповідає їхнім очікуванням, в той час як 46% відповіли «радше відповідає». Водночас, 65% опитаних студентів задоволені рівнем отриманих знань та умінь, а близько 75% у майбутньому планують працювати за здобутою кваліфікацією. Це свідчить про те, що обрана студентами спеціалізація визначає напрямок їхньої майбутньої кар'єри і здобувачі освіти прагнуть в ній професійно реалізуватися.

25958

На кафедрі англійської філології відбулося опитування випускників освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література», які закінчили Криворізький державний педагогічний університет у період з 1995 по 2022 роки. Так, серед 50 опитаних респондентів, 70% зазначили, що повністю задоволені якістю отриманої освіти, 26% зазначили, що радше задоволені. Окрім того, серед опитаних 84% працюють за фахом, 8% мають споріднену спеціальність, і 8% працюють за іншою спеціальністю. Це свідчить про те, що для більшості опитаних здобута освіта дійсно визначила напрямок їхньої кар'єри та дозволила професійно реалізуватися.

25788

На кафедрі англійської філології відбулося опитування роботодавців, в установах яких працюють (працювали) або проходять (проходили) практику студенти-випускники освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література».

В опитуванні взяли участь представники Криворізької Вальдорфської гімназії КМР, Криворізького ліцею 4 КМР, Криворізької гімназії «Інтелект», Освітнього Центру «Інтерклас», Криворізького національного університету та ін., яким було запропоновано визначити актуальність освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література», якість підготовки фахівців, їхню загальну ерудованість та компетентність, рівень володіння soft і hard skills тощо.

25787

Шановні партнери-роботодавці!

Криворізький державний педагогічний університет проводить опитування серед наявних і потенційних роботодавців задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації.

Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Англійська мова, зарубіжна література”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.

Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.

Доступ до анкети за посиланням.

25257

Шановні випускники!

Криворізький державний педагогічний університет проводить опитування задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації.

Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Англійська мова, зарубіжна література”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.

Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.

Доступ до анкети за посиланням.

25256
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31