Рівень розуміння поняття «академічна доброчесність» у групах є високим, найкращі результати демонструє група АНФ-21 (100%), тоді як АЗЛ-24 має найнижчий показник (85.7%).

Основним проявом академічної недоброчесності всі групи визнають плагіат, однак АЗЛ-24 виділяється найдетальнішим переліком форм порушень.

Інформування викладачами про академічну доброчесність є достатнім у всіх групах, але найчастіше таку інформацію отримують студенти АЗЛ-24.

Найвища частота висвітлення питань академічної доброчесності спостерігається у групі АНФ-21, тоді як групи АЗЛ-23 та АЗЛ-22 демонструють меншу регулярність обговорення цих тем.

Санкцією за порушення академічної доброчесності, яку підтримують усі групи, є повторне проходження оцінювання, але група АЗЛ-24 також найчастіше обирає анулювання роботи.

Узагальнюючи, можна сказати, що усі студенти демонструють достатній рівень обізнаності щодо академічної доброчесності, але є відмінності в деталізації знань та рівні ознайомлення з нормативними документами. 4 курс продемонстрував найвищі показники обізнаності академічної доброчесності, тоді як 1 курс потребує додаткової уваги до інформування та розгляду питань академічної доброчесності.

29081
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28