Неформальна освіта сьогодні відіграє важливу роль у підготовці майбутніх педагогів. Вона дозволяє здобувати знання у зручному форматі, адаптувати навчання до власних потреб, опановувати нові інструменти та підходи, що постійно з’являються в освітньому середовищі. Також неформальна освіта сприяє розвитку критичного мислення, творчості та вміння швидко реагувати на виклики сучасної школи. У межах вивчення дисциплін «ІКТН історії та громадянської освіти»,  «Теорія та методика навчання історії» та «Інформаційно-комунікаційні технології навчання громадянської освіти» (викладачі - доцент Ірина Селищева, Сергій Корнієнко) студенти  пройшли низку сучасних онлайн-курсів, спрямованих на розвиток професійних компетентностей та ознайомлення з інноваційними підходами в освіті.

сертифікати метод

Студенти працювали на платформах, що пропонують практикоорієнтовані курси, виконували індивідуальні завдання. Отримані знання можуть бути застосовані під час навчальних занять та підготовки до педагогічної виробничої практики. Такі курси сприяють формуванню сучасного бачення професії вчителя історії та громадянської освіти та розширюють можливості професійного зростання майбутніх педагогів.

Опановані онлайн-курси:

“Бери і роби: змішане та дистанційне навчання” - EdEra – студія онлайн-освіти (Болмосова В., Коваленко С., Усенко А.)

“ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання” - платформа Освіторія (Вереша Я., Усенко А.) 

“Вчителі в курсі: базовий курс з розвитку  цифрових навичок освітян” - EdEra – студія онлайн-освіти (Бондар А., Жук А.)) 

“Як навчати в цифровому світі” -  платформа Prometheus (Коваленко С., Черниш С.)

“Профільна. Зміст. Як викладати в новій старшій школі" (Білоус Д., Авраменко В., Байсак А., Лагунов В., Молчановська Є., Партоєва С., Пуховець Д., Сафонова К.)

Викладачі кафедри вітають студентів із успішним проходженням навчання та заохочує продовжувати розвиватися в напрямі неформальної освіти й цифрових технологій. 

31744

Під час вивчення курсу "Антикорупція та доброчесніть" (викладач - доцент Наталя Печеніна) здобувачі вищої освіти групи ІСм-25 мали можливість долучитися до онлайн курсів від НАЗК. Результати навчання підтверджено сертифікатами.

Онлайн-курс «Академічна доброчесність: он-лайн курс для викладачів» на платформі Prometheus - Данилків Д., Красуля І., Ромасенко Д.

Онлайн курс "Як взаємодіє держава" - Красуля І.

Онлайн курс "Доброчесні законотворці" - Красуля І.

Онлайн курс "Основи антикорупції для всіх і кожного" - Бондар А., Жук А., Зюков Ю., Данилків Д., Ромасенко Д.

Онлайн курс "6 кроків до доброчесності: від теорії до практики" - Бондар А., Жук А., Зюков Ю., Данилків Д., Щербина О.

Онлайн курс "Прозора школа: як побудувати доброчесне середовище" - Жук А., Зюков Ю., Данилків Д., Щербина О., Ромасенко Д.

Онлайн курс "Навчати(ся): що розповісти про доброчесність на уроці" - Жук А., Ромасенко Д.

Он лайн курс від НАЗК

 

31740

Волинський національний університет імені Лесі Українки спільно з організацією «Build Ukraine Democracy» запрошує здобувачів освіти долучитися до вивчення онлайн-курсу «Демократія». В цьому навчальному році  опановувати курс почали й студенти-історики (групи ІСм-25, ІС-22 та ІС-24).

31510

29 жовтня 2025 р.  відбувся онлайн-тренінг “Корупція та протидія корупції” в межах проєкту «Майбутні лідери інтеграції в ЄС-2». Захід проведено за підтримки організації Pro NGO (Німеччина) та Міністерства закордонних справ Німеччини.

Активну участь в роботі тренінгу взяли магістранти  групи ІСм-25 Айджюн Бондар, Анна Жук, Дмитро Данилків, Аліна Рибак, Анастасія Романенко, Станіслав Черниш.

31477

Міжнародна Зонненберзька конференція «Entwicklungsperspektiven für Europa in bewegten Zeiten», організованій International Sonnenberg Association e.V. спільно з Politische Bildungsstätte Helmstedt e.V. за підтримки Bundeszentrale für politische Bildung.

Захід відбувся 24–26 вересня в місті Гельмштедт (Німеччина) та зібрав близько тридцяти учасників із різних країн (не рахуючи он-лайн учасників), зацікавлених у розвитку європейського співробітництва.

31313

a00f0dad 89f0 41d8 bf1f 66487f4b07f6

19 березня 2025 року в рамках співпраці істориків КДПУ та Українського історичного товариства у Польщі, Ігор Ксенич прочитав лекцію  "Українці в Польщі після другої світової війни".

29679

Неформальна освіта здобувачів вищої освіти.

Відповідно до пунктів 2.8 та 2.9 Положення КДПУ про порядок визнання результатів навчання, здобутих здобувачами вищої освіти шляхом неформальної та/або інформальної освіти, затвердженим Вченою радою університету 12 січня 2023 р. (протокол №7) результати навчання, здобуті у неформальній освіті, можуть бути зараховані студенту під час навчання, якщо вони підтверджені відповідним документом (сертифікатом, свідоцтвом, довідкою тощо) та зміст навчання, здобуті компетентності, сформовані уміння, навички і т. ін. відповідають визначеним у робочій програмі відповідної навчальної дисципліни.

29607

До нормативних компонентів освітньо-професійної програми "Історія та суспільствознавчі дисципліни" підготовки фахівців другого (магістерського) рівня належить дисципліна "Європейська та Євроатлантична інтеграція України". Її кращому засвоєнню сприяє онлайн курс на платформі Прометеус "Перемовини про вступ України до ЄС".

26829

Протягом семестру магістранти гр. ІС-м-23 опановували курс на платформі Prometheus «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів».

26705

Завершено вивчення курсу «Нацистські злочини в Україні: проблеми дослідження та комеморації», який тривав з 20 лютого 2024 по 2 квітня 2024 року.

Серед спікерів курсу - дослідники Другої світової війни з України, Німеччини та Нідерландів.

26659
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31