Неформальна освіта сьогодні відіграє важливу роль у підготовці майбутніх педагогів. Вона дозволяє здобувати знання у зручному форматі, адаптувати навчання до власних потреб, опановувати нові інструменти та підходи, що постійно з’являються в освітньому середовищі. Також неформальна освіта сприяє розвитку критичного мислення, творчості та вміння швидко реагувати на виклики сучасної школи. У межах вивчення дисциплін «ІКТН історії та громадянської освіти», «Теорія та методика навчання історії» та «Інформаційно-комунікаційні технології навчання громадянської освіти» (викладачі - доцент Ірина Селищева, Сергій Корнієнко) студенти пройшли низку сучасних онлайн-курсів, спрямованих на розвиток професійних компетентностей та ознайомлення з інноваційними підходами в освіті.

Студенти працювали на платформах, що пропонують практикоорієнтовані курси, виконували індивідуальні завдання. Отримані знання можуть бути застосовані під час навчальних занять та підготовки до педагогічної виробничої практики. Такі курси сприяють формуванню сучасного бачення професії вчителя історії та громадянської освіти та розширюють можливості професійного зростання майбутніх педагогів.
Опановані онлайн-курси:
“Бери і роби: змішане та дистанційне навчання” - EdEra – студія онлайн-освіти (Болмосова В., Коваленко С., Усенко А.)
“ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання” - платформа Освіторія (Вереша Я., Усенко А.)
“Вчителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян” - EdEra – студія онлайн-освіти (Бондар А., Жук А.))
“Як навчати в цифровому світі” - платформа Prometheus (Коваленко С., Черниш С.)
“Профільна. Зміст. Як викладати в новій старшій школі" (Білоус Д., Авраменко В., Байсак А., Лагунов В., Молчановська Є., Партоєва С., Пуховець Д., Сафонова К.)
Викладачі кафедри вітають студентів із успішним проходженням навчання та заохочує продовжувати розвиватися в напрямі неформальної освіти й цифрових технологій.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 516
Під час вивчення курсу "Антикорупція та доброчесніть" (викладач - доцент Наталя Печеніна) здобувачі вищої освіти групи ІСм-25 мали можливість долучитися до онлайн курсів від НАЗК. Результати навчання підтверджено сертифікатами.
Онлайн-курс «Академічна доброчесність: он-лайн курс для викладачів» на платформі Prometheus - Данилків Д., Красуля І., Ромасенко Д.
Онлайн курс "Як взаємодіє держава" - Красуля І.
Онлайн курс "Доброчесні законотворці" - Красуля І.
Онлайн курс "Основи антикорупції для всіх і кожного" - Бондар А., Жук А., Зюков Ю., Данилків Д., Ромасенко Д.
Онлайн курс "6 кроків до доброчесності: від теорії до практики" - Бондар А., Жук А., Зюков Ю., Данилків Д., Щербина О.
Онлайн курс "Прозора школа: як побудувати доброчесне середовище" - Жук А., Зюков Ю., Данилків Д., Щербина О., Ромасенко Д.
Онлайн курс "Навчати(ся): що розповісти про доброчесність на уроці" - Жук А., Ромасенко Д.

- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 388
Волинський національний університет імені Лесі Українки спільно з організацією «Build Ukraine Democracy» запрошує здобувачів освіти долучитися до вивчення онлайн-курсу «Демократія». В цьому навчальному році опановувати курс почали й студенти-історики (групи ІСм-25, ІС-22 та ІС-24).
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 413
29 жовтня 2025 р. відбувся онлайн-тренінг “Корупція та протидія корупції” в межах проєкту «Майбутні лідери інтеграції в ЄС-2». Захід проведено за підтримки організації Pro NGO (Німеччина) та Міністерства закордонних справ Німеччини.
Активну участь в роботі тренінгу взяли магістранти групи ІСм-25 Айджюн Бондар, Анна Жук, Дмитро Данилків, Аліна Рибак, Анастасія Романенко, Станіслав Черниш.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 458
Міжнародна Зонненберзька конференція «Entwicklungsperspektiven für Europa in bewegten Zeiten», організованій International Sonnenberg Association e.V. спільно з Politische Bildungsstätte Helmstedt e.V. за підтримки Bundeszentrale für politische Bildung.
Захід відбувся 24–26 вересня в місті Гельмштедт (Німеччина) та зібрав близько тридцяти учасників із різних країн (не рахуючи он-лайн учасників), зацікавлених у розвитку європейського співробітництва.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 590

19 березня 2025 року в рамках співпраці істориків КДПУ та Українського історичного товариства у Польщі, Ігор Ксенич прочитав лекцію "Українці в Польщі після другої світової війни".
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 984
Неформальна освіта здобувачів вищої освіти.
Відповідно до пунктів 2.8 та 2.9 Положення КДПУ про порядок визнання результатів навчання, здобутих здобувачами вищої освіти шляхом неформальної та/або інформальної освіти, затвердженим Вченою радою університету 12 січня 2023 р. (протокол №7) результати навчання, здобуті у неформальній освіті, можуть бути зараховані студенту під час навчання, якщо вони підтверджені відповідним документом (сертифікатом, свідоцтвом, довідкою тощо) та зміст навчання, здобуті компетентності, сформовані уміння, навички і т. ін. відповідають визначеним у робочій програмі відповідної навчальної дисципліни.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 969
До нормативних компонентів освітньо-професійної програми "Історія та суспільствознавчі дисципліни" підготовки фахівців другого (магістерського) рівня належить дисципліна "Європейська та Євроатлантична інтеграція України". Її кращому засвоєнню сприяє онлайн курс на платформі Прометеус "Перемовини про вступ України до ЄС".
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 1387
Протягом семестру магістранти гр. ІС-м-23 опановували курс на платформі Prometheus «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів».
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 1391
Завершено вивчення курсу «Нацистські злочини в Україні: проблеми дослідження та комеморації», який тривав з 20 лютого 2024 по 2 квітня 2024 року.
Серед спікерів курсу - дослідники Другої світової війни з України, Німеччини та Нідерландів.
- Автор: Кафедра історії
- Перегляди: 1474










