Коваленко О.О.
1.Формування лексичної компетентності учнів з теми «Відпочинок та дозвілля» на уроках німецької мови.
2. Формування лексичної компетентності учнів за допомогою ігрових/інтерактивних технологій на уроках німецької мови у сьомому класі.
3. Можливості словотворення прикметників у формуванні лексичної компетентності учнів на уроках німецької мови з теми «Відпочинок та дозвілля».
4. Можливості абревіації у формуванні лексичної компетентності учнів на уроках німецької мови з теми «Німеччина».
5. Формування активного та пасивного словникового запасу учнів з теми «Подорож» шляхом оволодіння різними способами словотворення іменників в німецькій мові.
6. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів засобами інтерактивного навчання під час вивчення теми «Улюблені речі».
Устінова В.О.
1. Формування навичок діалогічного мовлення на уроках німецької мови у середній школі.
2. Використання сучасних комп’ютерних технологій під час дистанційного вивчення німецької мови.
3. Засоби формування лексичних навичок на уроках німецької мови.
4. Рольові ігри як ефективний вид діяльності на уроках іноземної мови у середній школі.
5. Особливості формування навичок та умінь навчання читання на початковому етапі.
6. Тестування як засіб реалізації контролю оволодіння іноземною мовою.
Хорошилова Н.В.
1. Розвиток навичок діалогічного мовлення в учнів середніх класів на уроці з німецької мови з використанням навчальних фільмів.
2. Використання німецьких приказок і прислів’їв у формуванні навичок монологічного мовлення.
3. Формування навичок країнознавчої компетентності на уроках з німецької мови в учнів 10-11 класів.
4. Використання фразеологізмів з соматичним компонентом для формування іншомовної лексичної компетенції на уроках німецької мови.
5. Використання фразеологізмів для формування навичок іншомовної компетентності учнів.
6. Методика використання художніх творів на уроках німецької мови.
Карпюк В.А.
1. Подкаст як спосіб організації інтерактивного процесу навчання німецької мови.
2. Дигіталізація у навчанні німецької мови.
3. Домашнє читання як форма самостійної роботи на уроці німецької мови.
4. Проектна робота в контексті креативного підходу до навчання німецької мови.
5. Тестування як засіб оцінювання та контролю досягнень учнів на уроці німецької мови.
6. Фільми та серіали як ефективний методичний прийом у процесі навчання німецької мови.