Орієнтовні теми курсових робіт
- Ціннісні пріоритети студентської молоді в сучасних умовах
- Теорії постіндустріального суспільства в працях Д. Бела і Е. Тофлера: порівняльний аналіз
- Промислова соціологія в США ХХ ст.: персоналії та наукові теорії
- Розвиток української соціології у ХХ ст.: персоналії і наукові теорії
- Зародження української академічної соціологічної традиції ХІХ ст.
- Соціальні практики молоді під час війни
- Міграційні наміри студентської молоді в сучасній Україні
- Роль соціальних інститутів суспільства у формуванні політичної поведінки української молоді
- Формування ціннісних пріоритетів молоді у період суспільних викликів
- Вплив ЗМІ на формування соціально-економічної поведінки української молоді
- Дослідження соціального самопочуття населення (на прикладі м.Кривий Ріг)
- Дослідження соціального напруження населення (на прикладі м.Кривий Ріг)
- Вплив соціальної реклами на формування особистих цінностей молоді
- Медіакультура під час війни: шляхи та засоби її формування
- Бренд-менеджмент сучасного міста як чинник його розвитку
- Організація PR-компанії закладів вищої освіти: соціологічний аналіз
- Інформаційні можливості основних різновидів зовнішньої реклами: порівняльний аналіз
- Висвітлення військових дій на українському телебаченні в умовах війни
- Дотримання професійних журналістських стандартів в онлайн-медіа в умовах війни
- Імідж ЗВО: інноваційні способи побудови і просування.
- Джинса в онлайн-медіа: можливості моніторингових досліджень
- Event-заходи як інструмент PR-діяльності в системі освіти
- Особливості функціонування ринку соціальної реклами на регіональному рівні
- Сучасні українські сім’я і шлюб очима студентської молоді
- Соціальні страхи сучасної молоді: соціологічний аналіз
- Дозвілля сучасної української молоді в умовах воєнного стану: проблеми і можливості
- Трудова зайнятість молоді в умовах війни
- Психоаналітичні теорії в соціології ХХ ст.
- Соціологічні погляди представників Чиказької школи 30-х рр. ХХ ст.
- Стратифікація та її вимірювання: порівняння моделей М.Вебера і П.Сорокіна.