У межах роботи гуртка прогресивних філологів UML_IT_studio відбулася змістовна онлайн-зустріч із молодою дослідницею й авторкою освітніх цифрових проєктів Анастасією Мажугою, блогеркою із майже півмільйонною аудиторією. Формат зустрічі було вибудувано як подкаст - відкриту професійну розмову про те, як сучасні медіатехнології змінюють філологічну освіту та розширюють можливості вчителя-словесника.
Говорили про інтеграцію TikTok-контенту в навчальний процес, сторітелінг, короткі формати, візуальну динаміку та способи, якими освітні акаунти можуть формувати нову культуру читання й мотивації. Спікерка поділилася власним досвідом створення відеоуроків, пояснила, як працює алгоритм уваги у лонгрідах і шорт-форматах, та наголосила на потребі формувати медіаграмотність учнів через практичні приклади. Учасники активно ставили запитання, обговорювали тренди, порівнювали досвід роботи з учнями та можливості цифрових платформ.
Подкаст став не лише фаховою дискусією, а й натхненням до створення власних освітніх проєктів - коротких відео, подкастів і мультимедійних завдань, що роблять літературу ближчою до сучасного учня.
Подкаст можна переглянути за ПОКЛИКАННЯМ










