Із 1 по 8 березня 2021 року в межах програми індивідуальної академічної мобільності студентів в онлайн-форматі тривала робота зимової школи Варшавського університету, у якій взяла участь студентка факультету української філології.
Співпраця кафедри української та зарубіжної літератур Криворізького педагогічного з кафедрою україністики Варшавського університету (Польща) розпочалася ще 2014 року. Формати цієї співпраці були різні: наукові конференції, семінари, рецензування монографій та посібників тощо.
Головною метою роботи зимової школи стали надання можливості студентам-філологам прослухати курс лекцій провідних науковців Польщі та України, презентація власних наукових досліджень і здобуття нових знань, умінь та навичок на семінарських і практичних заняттях.
Серед слухачів зимової школи були студенти з різних закладів вищої освіти: Вроцлавського університету, Варшавського університету, Острозької академії, Києво-Могилянської академії, Волинського національного університету імені Лесі Українки.
Цьогоріч у зимовій школі взяла участь студентка ІІ курсу факультету української філології КДПУ Ярослава Примаченко.
Програмою зимової школи були передбачені лекції на теми «Геопоетика української літератури», «Посттоталітарна пам’ять та її трансформація в сучасній літературі», «Хто такий автор? Нова українська література у дзеркалі антологій» тощо. Заняття відбувалися щодня з 10.45 до 16.00.
Останнього дня роботи зимової школи учасники презентували свої наукові проєкти, праця над якими ще триває. Переважно це були бакалаврські та магістерські роботи.
Ярослава Примаченко представила курсову роботу з української літератури «Принципи християнської моралі у романі Павла Загребельного ″Диво‶», яку вона виконує під керівництвом д-ра філол. наук, проф. кафедри української та зарубіжної літератур С. І. Ковпік.
У межах роботи зимової школи проф. С. І. Ковпік прочитала лекцію на тему «Поетика густативів в сучасній українській літературі» та презентувала напрямки наукової діяльності кафедри української та зарубіжної літератур Криворізького педагогічного.
«В умовах пандемії саме дистанційний формат дав можливість студентці факультету української філології долучитися до освітнього процесу міжнародного рівня. Маємо надію, що наступного року кількість учасників зимової школи від факультету української філології значно зросте, адже співпраця такого формату є дієвим інструментом інтернаціоналізації закладів вищої освіти нашої країни», – розповіла прес-центру С. І. Ковпік.