zahyst261218 2

26 грудня 2018 року відбувся захист магістерських робіт, які презентували кращі випускники кафедри інформатики та прикладної математики фізико-математичного факультету.

До складу комісії увійшли зав. кафедри інформатики, д. фіз.-мат. н., проф. В. М. Соловйов, д. пед. н., проф. С. О. Семеріков, к. фіз.-мат. н., доц. П. В. Мерзликін, к. фіз.-мат. н., доц. Н. В. Моісеєнко, к. пед. н., доц. Н. А. Хараджян.

zahyst261218 5

Магістранти представили роботи, які торкалися актуальних теоретичних і практичних аспектів ІТ. Інна Пихтіна (кер. Н. А. Хараджян) зупинилася на особливостях розвитку конструкторського мислення учнів 6-8 класів на уроках інформатики; Лілія Фадєєва (кер. П. В. Мерзликін) розкрила криптографiчний алгоритм на основi системи тьюрмiтiв; Олена Тараненко (кер. Н. А. Хараджян) відстежила процес моделювання розвитку конструкторського мислення учнiв 6-8 класiв у навчаннi робототехнiки;  Олег Гаранін (кер. Н. В. Моісеєнко) проаналізував можливості  адаптивного штучного інтелекту у RPG–грі на ігровому рушії Unity, а Олександр Кацко (кер. Н. В. Моісеєнко) дослідив елементи когнітивного мислення в процесі гри на цьому рушії; Маргарита Долотій (кер. П.  В. Мерзликін) розповіла про використання генератора випадкових чисел з джерелом ентропiї для задач симетричної криптографії; Владислав Єгоров (кер. В. М. Соловйов) охарактеризував алгоритми глибокого навчання у прогнозуваннi часових рядів; Олександр  Сироватський (кер. С. О. Семеріков) з’ясував застосування систем доповненої реальності для розробки інтерактивних навчальних матеріалів; Владислав Говорун (кер. В. М. Соловйов) практично довів переваги  впровадження інформаційних систем для ведення документообігу у закладі вищої освіти.

zahyst261218 36

Зав. кафедри інформатики, проф. В. М. Соловйов підкреслив: «Магістерські роботи є продовженням активних наукових розвідок наших випускників, які вже мають низку досліджень високого академічного рівня».

zahyst261218 29

Після презентації кожної магістерської роботи відбувалося активне обговорення. Випускники магістратури кафедри інформатики та прикладної математики довели, що інформатика має як наукове, так і прикладне значення, а принципи STEM-освіти необхідно впроваджувати до програм навчальних дисциплін починаючи з наймолодшого віку.

6536
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31