61445354 2152251548221840 4842964990795186176 n

Виступила к.пед.н., доцент кафедри англійської мови з методикою викладання Гладка Олена Валентинівна з доповіддю щодо застосування диференційованого підходу в навчанні англійської мови у різнорівневих групах.

 

Доповідачка пояснила різницю між індивідуальним та диференційованим підходами у навчанні. Також представила 4 основні компоненти диференційованого підходу, такі як зміст, процес навчання, продукування та навчальне середовище. Робота в групах із різним рівнем передбачає використання різних рівнів сприймання, так, можна виокремити аудіалів, візуалів та кінестетів.

61238826 374066023230417 8612391438392492032 n

Викладач наголосила на необхідності використання цих параметрів при підготовці матеріалу задля реалізації диференційованого підходу.

61307802 692259004538889 1475422094828240896 n

Також було наведено приклади завдань та способів оцінки, які можна застосовувати на заняттях з англійської мови.

7954
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31