РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ, 

які навчалися за освітньою програмою "Українська мова і література, зарубіжна література"

Випускники університету мали можливість оцінити цілісно якість освітніх програм, на яких вони навчалися. З 12 по 24 березня 2024 року проводилося опитування випускників ОП «Українська мова і література, зарубіжна література». Проведений моніторинг дає можливість оцінити якість наданих освітніх послуг, окреслити шляхи удосконалення програми. У моніторингу взяли участь 23 респонденти від 1989 до 2023 років випуску. 

Джерелом фінансування навчання державний бюджет указали 96 % респондентів, а кошти фізичної (юридичної) особи – 4 %. 92% опитаних відповіли, що задоволені якістю отриманої освіти, відповідь «скоріше так» дали 8 % респондентів. 95,7 % учасників анкетування вказали, що працюють за фахом, 4,3 % опитаних – не за фахом, але за спорідненою спеціальністю (у спорідненій галузі). 

На питання «У який спосіб ви знайшли своє теперішнє місце роботи?» відповіді розподілилися так:

ййй

Більшість випускників, а це 83 %, відповіла, що для роботодавців наявність диплома про вищу освіту  було одним із вирішальних чинників. 92% опитаних зауважило, що для роботодавців здобутий фах був важливим.

Оцінюючи актуальність ОП за шкалою від 1 до 5, де 1 (зовсім неактуальна), а 5 (актуальна), респонденти висловилися на користь актуальності ОП «Українська мова і література, зарубіжна література»:

ццц

Відповіді щодо рівня підготовки за ОП передбачали врахування кількох позицій, кожну з яких оцінювали також за п’ятибальною шкалою, де 1 – дуже незадоволений, 5 – дуже задоволений. Опитані стверджують, що дуже задоволені рівнем:

  • загальнотеоретичної підготовки – 91 %;
  • спеціальної (професійної) підготовки – 82 %;
  • практичної підготовки – 82 %;
  • формування комунікативної компетентності – 78 %;
  • розвитку здатності до навчання й саморозвитку – 83 %;
  • формування умінь працювати в колективі, команді – 74 %;
  • розвитку ерудованості, загальної культури – 87 %;
  • оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями – 56 %;
  • розвитку лідерських якостей – 61 %.

Відповіді на питання «Які з навчальних дисциплін є, на Ваш погляд, найбільш корисними та важливими?» засвідчили особисті уподобання випускників. Серед найбільш поширених відповідей такі: «Сучасна українська мова, українська література, зарубіжна література»; «Методики навчання»; «Українська мова та література», «Усі дисципліни важливі». 

На питання: «Чи є, на Вашу думку, кваліфікація, яку Ви отримали, престижною на ринку праці?» відповіді розподілилися таким чином: 

ккк

На питання  “Якби сьогодні знову приймали рішення, чи обрали б КДПУ?” випускники відповіли: 

ннн

65 % респондентів зазначили, що обрали б саме освітню програму «Українська мова і література, зарубіжна література».

Діловій репутації, іміджу КДПУ за п’ятибальною шкалою поставили найбільш високу оцінку 82 % опитаних. За рештою показників відсотки 5 балами оцінили:

  • зміст освітньої програми – 83 %;
  • використання сучасних методів навчання – 61 %;
  • загальна організація роботи структурних підрозділів університету – 87 %;
  • робота органів студентського самоврядування – 87 %;
  • якість матеріально-технічної бази – 39 %.

Серед пропозицій щодо покращення підготовки фахівців за ОП «Українська мова і література, зарубіжна література» висловлених опитуваними  виокремимо такі: 

  • бажано приділити більше уваги проблемі залучення в процес навчання дисциплін мовно-літературного циклу засобів ІКТ;
  • приділити увагу питанням інклюзивної освіти
  • відкоригувати фокус практичної підготовки щодо реалізації культурологічної лінії програми “Зарубіжна література”
  • практика у вишах Європи, стажування;
  • виділяти більше годин на практику  в школах.

Висловлюємо подяку випускникам, що взяли участь у опитуванні, висловили слушні поради, акцентували увагу на нагальних проблемах.

25862
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30