Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти Криворізького державного педагогічного університету 21 квітня 2023 року провела Всеукраїнську науково-практичну конференцію «МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАХІВЦІВ»

Напрями роботи конференції:

  1. Соціальні та психолого-педагогічні проблеми трудової та професійної підготовки майбутніх професійно-педагогічних фахівців.
  2. Інноваційні педагогічні технології в системі підготовки компетентних професійно-педагогічних фахівців у галузі професійної та технологічної освіти.
  3. Загальносвітові тенденції модернізації змісту освіти дошкільної, початкової, середньої та вищої педагогічної освіти.
  4. Актуальні проблеми компетентнісного підходу у підготовці майбутніх учителів та фахівців сфери гостинності.
  5. Шляхи впровадження сучасних педагогічних технологій на всіх рівнях освітнього процесу як засобу становлення якісної системи освіти.

1

 Разом з партнерами Південноукраїнським національним педагогічним університетом імені К.Д. Ушинського, Полтавським національним педагогічним університетом імені В.І. Короленка,  Рівненськими державним гуманітарним університетом, Зеленогурським університетом (Польща) було проведено пленарне та секційні засідання.

На пленарне он-лайн  засідання зайшло 117 учасників конференції. Виступили з доповідями науковці різних регіонів України.

Стешенко Володимир Васильович, доктор педагогічних наук, професор, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» окреслив умови особливості підготовки вчителів трудового навчання та технологій.

стешенко

Кулик Євген Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри основ виробництва та дизайну, Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, визначив шляхи модернізації освітніх професійних програм підготовки вчителів технологій в контексті гуманізації технологічної освіти.

Кулик

Цікавими були доповіді Савченко Лариса Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та методики технологічної освіти, Криворізький державний педагогічний університет, яка зазначила. що вихід із кризових ситуацій можна здійснити передусім через формування нової освітньої парадигми, у центрі якої – духовність і творча сутність людської діяльності. Тому доцільно вивчати окремі сторони професійної компетентності фахівця, серед яких етична має переважаюче значення, оскільки передусім моральні цінності й установки визначають мету, стратегію і тактику педагогічної дії.

Савченко

 Хараджян Наталя Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізики та методики її навчання, керівник STEM-центру, в.о. голови профспілкової організації, Криворізький державний педагогічний університет доповіла про застосування методу проєктів на уроках із використанням STEM-підходу.

3  4 10

Кулінка Юлія Сергіївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики технологічної освіти, в.о. декана факультету дошкільної та технологічної освіти, Криворізький державний педагогічний університет, довела про необхідність спільної діяльності стейкхолдерів та закладу освіти як умова ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців.

6  7  8

 Тітенко Юрій Миколайович, консультант комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької міської ради, розповів про впровадження елементів сучасних педагогічних технологій навчання, як умова досягнення технологічної освіти; Бабіч Тереса Станіславівна, методист навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Дніпропетровської області акцентувала увагу на модернізації професійної (професійно-технічної) освіти.

 5  Бабич

Кафедра педагогіки та методики технологічної освіти традиційно кожні 2 роки проводить науково - практичні конференції. Це традиція , яку започаткували видатні науковці, які працювали на кафедрі ПМТО це Пікельна В.С., Шевченко П.І.. Яковлєва В.А., Чумак А.С. ми це  пам’ятаємо і будемо завжди шанувати їх пам'ять.

Отже, в умовах руху України до структур Європейського Союзу та реформування української системи освіти її якість стає важливим орієнтиром, що зміцнює авторитет і конкурентоспроможність на міжнародній арені. На забезпечення якості освіти спрямовано матеріальні, фінансові, кадрові й наукові ресурси суспільства, це стає основою оцінювання державою та громадськістю освітніх послуг, рівного доступу громадян до здобуття ґрунтовної освіти. Будь-яка держава, зокрема й Україна, що дбає про свій рейтинг цивілізованості у світі та про власне майбутнє, повинна розробляти стратегію і тактику управління якістю освіти.  Зауважемо, що Україна сьогодні посідає одне з провідних місць у світі за кількістю громадян, які мають вищу освіту. Таким чином, якість освіти – це показник розвитку суспільства в певному часовому вимірі.

22177
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30