Тематика курсових робіт на 2022-2023 н.р.

   “Методика навчання математики”       

к.п.н., ст.викладач Г.Б. Захарова

  1. Вибір методів навчання на уроках математики при вивченні частин і дробів.
  2. Використання інтерактивної дошки на уроках математики в умовах дистанційного навчання.
  3. Використання методичних прийомів у процесі навчання учнів розв’язувати сюжетні задачі у 3-4 класах.
  4. Використання методу проєктів на уроках математики в початковій школі.
  5. Використання наочних посібників як засобу формування самоконтролю молодших школярів на уроках математики.
  6. Використання нестандартних завдань на уроках математики в початковій школі для стимулювання пізнавальних інтересів школярів в умовах реалізації концепції НУШ.
  7. Використання технології доповненої реальності під час вивчення геометричного складника математичної компетентності.
  8. Застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі.
  9. Інтегрований підхід у навчанні математики у початкових класах НУШ.
  10. Інтелект-карти як засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках математики в початковій школі.
  11. Методика вивчення об’ємних геометричних фігур.
  12. Методика проведення уроків математики в дочисловий період в умовах реалізації концепції НУШ.
  13. Методика розв’язування задач на рух в початкових класах.
  14. Методика розв’язування складених задач з пропорційними величинами.
  15. Методичне забезпечення вивчення нумерації у початковому курсі математики.
  16. Методичні основи формування геометричних понять в учнів початкових класів в умовах реалізації концепції НУШ.
  17. Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень  і понять дошкільників та першокласників.
  18. Наступність у формуванні предметної математичної компетентності в початковій та базовій середній освіті.
  19. Робота з даними як засіб формування культури мислення учнів початкової школи на уроках математики.
  20. Розвиток мислення учнів при вивченні геометричного матеріалу в початковій школі.
  21. Розвиток пізнавального інтересу учнів на уроках математики засобами доповненої реальності.
  22. Роль дидактичних ігор в активізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.
  23. Система самостійних робіт при формуванні поняття числової рівності і нерівності.
  24. Формування логічного складника предметної математичної компетентності в учнів початкової школи.
  25. Формування просторових уявлень молодших школярів.
19436
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31