Згідно розпорядження Навчально-методичного відділу №08 від 8 лютого 2024 р. на факультеті з 9 по 29 лютого проводилось опитування здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія). Опитування проводилось в рамках моніторингу якості викладання навчальних дисциплін.

1-2 березня 2024 р. Криворізький державний педагогічний університет проводив опитування серед зацікавлених сторін задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності співпраці та налагодження комунікації.

Були проведені опитування наявних і потенційних роботодавців, студентів-випускніиків та вчителів історії.

З аналізом опитування щодо якості викладання навчальних дисциплін на засідання кафедри історії 7 березня виступила завідувач кафедри Наталя Печеніна

В опитуванні, яке проводилося  з  9 по 29 лютого 2024 р. взяли участь 59 осіб.

7.03 опитування 1

Питання анкети:

  1. Оцініть, будь ласка, навчальну дисципліну та діяльність викладача за різними критеріями за шкалою від 1 до 5 балів (1 - незадовільно, 5 - відмінно) - В середньому 78-80% опитаних оцінюють діяльність викладачів за критеріями 4 та 5, лише 8-10% поставили 1 або 2 бали
  1. Оцініть складність навчальної дисципліни. 64-78% здобувачів вважають, що складність дисципліни оптимальна, для 18-20% вона взагалі не складна.
  1. Оцініть співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання. Від 74 до 90 % опитаних вважають обсяг навчального навантаження оптимальним, від 10 до 17% відчувають перенавантаження
  1. Коли викладач надав Вам інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання?Всю потрібну інформацію здобувачі отримують на початку вивчення дисципліни (від 75 до 93 % опитаних), у процесі вивчення – до 20%.
  1. Надайте, будь ласка, свій коментар або побажання щодо змісту та якості викладання цієї навчальної дисципліни.

7.03 опитування 2

7.03 опитування 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В цілому здобувачами позитивно оцінено зміст та якість викладання дисципліни, серед негативних моментів називають онлайн навчання, недостатність літератури, бажано - західноєвропейської, американської тощо (головне - провідної), котра була б перекладена українською мовою; катастрофічна нестача сучасної літератури, особливо тієї, котра буде містити елементи концепції НУШ

Серед пропозицій, які висловлювали здобувачі – мати  можливість переслухати лекції в записі проводити лекції із викладачами партнерських університетів (разом із викладачем дисципліни), наприклад, про історію Болгарії чи інших Балканських країн, що поглибило б наукові погляди та міждисциплінарні зв'язки

Поглибити співпрацю із закордонними університетами, оскільки є теми, які б виклалися краще з точки зору громадянина іншої держави, наприклад, як працює уряд в США чи Франції, наукових знань вистачає, але потрібні й інші погляди тих, хто там мешкає, а тим паче викладає теми висвітлювані на курсі.

Можливо, залучати фахівців до обговорення тем дисципліни, знову ж таки чи з-за кордону чи державних ЗВО (КНУ ім. Т. Г. Шевченка, ЛНУ ім. І. Франка тощо).

 Грунтовний аналіз проведених 1-3 березня опитувань презентував доцент Вадим Яшин.

7.03 анкетування2

Знімок екрана 2024 03 07 163737

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОПИТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ.

В опитуванні взяли участь 120 осіб (на 07/03/2024), що закінчили навчання з 2002 по 2023 рік, тобто, усіх випусків. Майже 40% учасників опитування мають більше 20 років педагогічного стажу.

55% опитаних працюють за фахом, ще 14% у спорідненій галузі.

Із опитаних 30% знайшли місце роботи через знайомих, 13% за допомогою веб-сервісів, 13% за допомогою університету і 7% працюють там, де проходили практику.

Здобутий фах був важливий у 80% випадків.

Більшість (85%) оцінюють ОП «Історія і суспільствознавчі дисципліни як важливу або дуже важливу.

Щодо оцінки предметів, то

- абсолютна більшість високо оцінюють викладання фахових історичних дисциплін

- більшість опитаних вважає змістове наповнення психолого-педагогічних дисциплін таким, що потребує суттєвої модернізації

- абсолютна більшість опитаних вважає кількість годин та обсяг матеріалу, відведених на практичне оволодіння методикою навчання та методику, суттєво недостатніми та такими, що потребують більшої адаптації до сучасних вимог та стану технологічних умов (цифровізація та ін.).

В цілому, 85% опитуваних, якби їм знов довелося обирати, знову б точно обрали або скоріше б обрали ОП «Історія та суспільствознавчі дисципліни» і саме в КДПУ.

опитування

7.03 ОПИТУВАННЯ

ОПИТУВАННЯ 07.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОПИТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ.

В опитуванні взяли участь 23 особи роботодавця.

У 82% закладів працюють випускники ОП.

Більшість роботодавців визначили рівень освіти випускників ОП достатнім і лише 21% зазначили, що потрібно було додаткове навчання фахівців.

82% опитаних визначають ОП «Історія і суспільствознавчі дисципліни» як актуальну в сьогоднішніх умовах.

Від 80% до 90% опитаних оцінюють навички випускників ОП на 4 та 5 за 5-бальною шкалою.

Утім, рівень знання іноземних мов 17% вважають низьким або недостатнім.

Майже 77% роботодавців рекомендують суттєво покращити матеріально-технічну базу університету.

Майже 80% роботодавців вважають необхідним збільшення обсягу практичної підготовки студентів.

опитування

ОПИТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

В опитування взяли участь 78 осіб.

Більшість позитивно оцінюють ОП «Історія і суспільствознавчі дисципліни».

Майже 70% вважають за необхідне осучаснити змістову складову та збільшити кількість годин на вивчення методичної та психолого-педагогічної складової підготовки вчителя-історика.

опитування

Висловлені рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми "іСТОРІЯ І СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧІ ДИСЦИПЛІНИ".

25343
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30