|
05.12.22 р. доцент кафедри педагогіки Король А. М. та студенти першого курсу магістратури факультету української філології, зокрема групи УАФм-22, УФРм-22 та УПФм-22, підготували виховний захід на тему: «Насильство під час війни. Виклики нових реалій».
|
![]() |
Студенти висвітлили взагалі існування такого явища, як насилля, його класифікацію, в межах якої було розглянуто запропоновані аспекти. На тлі військової агресії росії проти України, щоденно з різних інформаційних джерел ми чуємо про хід війни, про наші досягнення в ній, а також і про інші обставини, які нерозривно пов’язані з воєнним станом в нашій країні. На жаль, насилля почало ще більш активно існувати під час воєнного стану. Насилля по відношенню до одної людини - це насилля по відношенню до людства загалом. |
Реакція світу як від відомих політиків, так і від населення інших країн просто була детально представлена. Не обійшлося і без пам‘ятки для постраждалих, в якій детально прописані дії та реакції.![]() |
Щодо сексуального насильства, то було розглянуто контакти і ризики, резонансі фіксовані випадки, загальний масштаб цього злочину та детальна конкретизація на окремо територіях України.
|
На жаль, не задумуючись, насильство відбувається і по відношенню до школи. Мета окупантів - знищити українську культуру, майбутню націю України та зросійщити, спаплюжити її будь-якою ціною. Студенти згадали про формат навчального року 2022-2023 в Україні та виклики дистанційного формату навчання під час війни. Діти не можуть якісно та в повному обсязі здобувати нові знання через постійні тривоги, ймовірність ризиків від ракетних та мінометних обстрілів, знищення шкіл вщент… Було згадано і про дітей-біженців та їх проблеми в новому шкільному оточенні.
|
Українські розбомблені школи - це результат терору та насильства окупантів. А катування вчителів це прямий злочин проти не тільки української освіти та народу, але й людства загалом. Без освіти не може бути прогресивного розвитку жодної сфери життя! Також студенти не забули згадати реальні приклади та надати світлини розбомблених шкіл, випускників, які залишилися без «дитинства», «довгоочікуваного випускного». І найголовніше те, що все це призводить до психологічних травм в учнів, яких необхідно буде позбавлятися дуже довго. |