ТЕМАРІЙ
курсових робіт з історії української / зарубіжної літератур
першого (бакалаврського) рівня
на 2024 / 2025 н. р.
Тема курсової роботи |
Керівник |
Специфіка моделювання образів безталанних в оповіданні Лесі Українки «Місто смутку» |
професор С. І. Ковпік |
Психологічна модель життєвої концепції чайлдфрі у романі Тали Тоцької «Двійнята для чайлдфрі» |
професор С. І. Ковпік |
Особливості моделювання містичного простору у романі Ольги Токарчук «Мандрівка людей книги» |
професор С. І. Ковпік |
Художня інтерпретація внутрішнього світу дитини з особливими потребами на матеріалі повісті Марка Геддона «Загадковий нічний інциндент з собакою» |
професор С. І. Ковпік |
Специфіка моделювання внутрішнього світу дитини з інвалідністю у нарисі Лесі Українки «Голосні струни» |
професор С. І. Ковпік |
Художні функції концептів "свій" / "чужий" у романі Василя Шкляра "Характерник" |
доцент Н. Г. Мельник |
Концепт "війна" у поетичній збірці Любові Якимчук "Абрикоси Донбасу" |
доцент Н. Г. Мельник |
Ідейно-художній зміст поетичної збірки Сергія Жадана "Скрипниківка" |
доцент Н. Г. Мельник |
Жанрово-стильові ознаки сучасного українського кібер-фольклору |
доцент Н. Г. Мельник |
Ідейно-тематичні ознаки сучасних народних анекдотів про москалів |
доцент Н. Г. Мельник |
Художні функції описів у повістях Івана Нечуя-Левицького |
доцент Н. Є. Коломієць |
Художні описи побуту, їх значення для розуміння характерів персонажів у повістях Івана Нечуя-Левицького |
доцент Н. Є. Коломієць |
Художнє осмислення проблеми «пропащої сили» в романі «Хіба ревуть воли як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика |
доцент Н. Є. Коломієць |
Художнє осмислення проблеми морального занепаду особистості в романі «Повія» Панаса Мирного |
доцент Н. Є. Коломієць |
Специфіка моделювання художньої картини світу в романі «Хіба ревуть воли як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика |
доцент Н. Є. Коломієць |
Стильові домінанти соцреалізму в прозі Олександра Довженка |
доцент Н. В. Яременко |
Модуси “дитинство”, “Старість” у повісті Рея Бредбері “Кульбабове вино” |
доцент Н. В. Яременко |
Модуси “живе”, “неживе” у повісті Рея Бредбері “Кульбабове вино” |
доцент Н. В. Яременко |
Психологія персонажів повісті Віктора Близнеця “Звук павутинки” |
доцент Н. В. Яременко |
Образи-символи роману Вільяма Ґолдінґа “Володар мух” |
доцент Н. В. Яременко |
Жанрова своєрідність експериментальної прози 20-30-х років ХХ століття |
доцент С. С. Журба |
Інтермедіальність поезії Богдана Лепкого |
доцент С. С. Журба |
Художня інтерпретація образу «війна» у прозі Еріха Марії Ремарка |
доцент С. С. Журба |
Наративна стратегія прози Валер’яна Підмогильного |
доцент С. С. Журба |
Часопростір роману «Останні історії» Ольги Токарчук |
доцент С. С. Журба |
Маркери імпресіонізму в новелах Михайла Коцюбинського |
доцент Л. М. Семененко |
Концепт кохання в ліриці Олександра Олеся |
доцент Л. М. Семененко |
Міфологічний дискурс роману Ольги Кобилянської «Земля» |
доцент Л. М. Семененко |
Презентація конфлікту свій / чужий у драматичних творах Лесі Українки |
доцент Л. М. Семененко |
Екзистенційна проблематика роману Макса Кідрука «Де немає Бога» |
доцент Л. М. Семененко |
Народнопісенна основа баладної творчості поетів-романтиків першої половини ХІХ століття |
доцент І. М. Онікієнко |
Образ України “козацьких часів” у поезії українських поетів-романтиків першої половини ХІХ століття |
доцент І. М. Онікієнко |
Жанрова система циклу Тараса Шевченка “В казематі” |
доцент І. М. Онікієнко |
Пантелеймон Куліш як перший український професійний критик |
доцент І. М. Онікієнко |
Байкарська творчість Леоніда Глібова |
доцент І. М. Онікієнко |