ТЕМАРІЙ

курсових робіт з історії української / зарубіжної літератур

першого (бакалаврського) рівня

на 2024 / 2025 н. р.

 

Тема курсової роботи

Керівник

Специфіка моделювання образів безталанних в оповіданні Лесі Українки «Місто смутку»

професор С. І. Ковпік                    

Психологічна модель життєвої концепції чайлдфрі у романі Тали Тоцької «Двійнята для чайлдфрі»

професор С. І. Ковпік                      

Особливості моделювання містичного простору у романі Ольги Токарчук «Мандрівка людей книги»

професор С. І. Ковпік

Художня інтерпретація внутрішнього світу дитини з особливими потребами на матеріалі повісті Марка Геддона «Загадковий нічний інциндент з собакою»

професор С. І. Ковпік

Специфіка моделювання внутрішнього світу дитини з інвалідністю у нарисі Лесі Українки «Голосні струни»

професор С. І. Ковпік

Художні функції концептів "свій" / "чужий" у романі Василя Шкляра "Характерник"

доцент Н. Г. Мельник

Концепт "війна" у поетичній збірці Любові Якимчук "Абрикоси Донбасу"

доцент Н. Г. Мельник

Ідейно-художній зміст поетичної збірки Сергія Жадана "Скрипниківка"

доцент Н. Г. Мельник

Жанрово-стильові ознаки сучасного українського кібер-фольклору

доцент Н. Г. Мельник

Ідейно-тематичні ознаки сучасних народних анекдотів про москалів

доцент Н. Г. Мельник

Художні функції описів у повістях Івана Нечуя-Левицького

доцент Н. Є. Коломієць

Художні описи побуту, їх значення для розуміння характерів персонажів у повістях Івана Нечуя-Левицького

доцент Н. Є. Коломієць

Художнє осмислення проблеми «пропащої сили» в романі «Хіба ревуть воли як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика

доцент Н. Є. Коломієць

Художнє осмислення проблеми морального занепаду особистості в романі «Повія» Панаса Мирного

доцент Н. Є. Коломієць

Специфіка моделювання художньої картини світу в романі «Хіба ревуть воли як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика

доцент Н. Є. Коломієць

Стильові домінанти соцреалізму в прозі Олександра Довженка

доцент Н. В. Яременко

Модуси “дитинство”, “Старість” у повісті Рея Бредбері “Кульбабове вино”

доцент Н. В. Яременко

Модуси “живе”, “неживе” у повісті Рея Бредбері “Кульбабове вино”

доцент Н. В. Яременко

Психологія персонажів повісті Віктора Близнеця “Звук павутинки”

доцент Н. В. Яременко

Образи-символи роману Вільяма Ґолдінґа “Володар мух”

доцент Н. В. Яременко

Жанрова своєрідність експериментальної прози 20-30-х років ХХ століття

доцент С. С. Журба

Інтермедіальність поезії Богдана Лепкого

доцент С. С. Журба

Художня інтерпретація образу «війна» у прозі Еріха Марії Ремарка

доцент С. С. Журба

Наративна стратегія прози Валер’яна Підмогильного

доцент С. С. Журба

Часопростір роману «Останні історії» Ольги Токарчук

доцент С. С. Журба

Маркери імпресіонізму в новелах Михайла Коцюбинського

доцент Л. М. Семененко

Концепт кохання в ліриці Олександра Олеся

доцент Л. М. Семененко

Міфологічний дискурс роману Ольги Кобилянської «Земля»

доцент Л. М. Семененко

Презентація конфлікту свій / чужий у драматичних творах Лесі Українки

доцент Л. М. Семененко

Екзистенційна проблематика роману Макса Кідрука «Де немає Бога»             

доцент Л. М. Семененко                      

Народнопісенна основа баладної творчості поетів-романтиків першої половини ХІХ століття

доцент І. М. Онікієнко

Образ України “козацьких часів” у поезії українських поетів-романтиків першої половини ХІХ століття

доцент І. М. Онікієнко

Жанрова система циклу Тараса Шевченка “В казематі”

доцент І. М. Онікієнко

Пантелеймон Куліш як перший український професійний критик

доцент І. М. Онікієнко

Байкарська творчість Леоніда Глібова

доцент І. М. Онікієнко

24367
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30