21 березня 2024 року доцентка кафедри туризму та економіки, докторка економічних наук Ірина Романюк взяла участь у роботі експертної онлайн-зустрічі Трейд-маркетолог: професійний профіль фахівця, де спікером був Сергій Макєєв, виконавчий директор мережі супермаркетів “Класс”. На зустрічі обговорювалися реалії роздрібного бізнесу крізь призму маркетингу і обговорено останні тенденції, які впливають на цей сектор.

Основний фокус доповіді був спрямований на стратегії маркетингу та їх вплив на успіх бізнесу. Спікер поділився своїм досвідом у створенні ефективних маркетингових стратегій, які дозволяють роздрібним підприємствам збільшувати конкурентоспроможність та залучати більше клієнтів.

Один із ключових моментів, на який звертали увагу під час дискусії, - це використання цифрових інструментів у маркетингових стратегіях. Сучасний трейд-маркетолог повинен вміло користуватися соціальними мережами, аналізувати дані та використовувати персоналізацію для залучення та утримання клієнтів.

Зустріч була плідною і корисною для всіх учасників, де всі отримали дієві практичні рекомендації, які можна застосовувати у роботі вже сьогодні. 

зображення viber 2024 03 19 15 10 34 150

image 2024 03 21 14 37 42

image 2024 03 21 14 36 55 image 2024 03 21 14 37 20

 

25664
Календар подій
Останні статті
Популярне
Зворотний зв'язок
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30