Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

17 травня 2021 р.  для аспірантів буде проведено гостьову лекцію на тему: Життєва подія і автобіографічна пам'ять особистості.

Лектор: ВІРНА ЖАННА ПЕТРІВНА, доктор психологічних наук, професор кафедри педагогічної та вікової психології Волинського нац. ун-ту ім.  Лесі Українки.


ЯВКА ОБОВ'ЯЗКОВА! 

15682

 

20 травня 2021 року о 12.30 відбудеться гостьова лекція для аспірантів ІІІ освітньо-наукового рівня 053 Психологія доктора психологічних наук, професора Шамне Анжеліки Володимирівни.

Тема лекції "Психологічні механізми суб"єктивного благополуччя в молодості та дорослості"


Гостьова лекція проводиться на базі кафедри практичної психології КДПУ.

ЯВКА ОБОВ'ЯЗКОВА! 

15681

7 травня 2021 року відбувся Міжкафедральний семінар задля здійснення експертизи і допуску до захисту дисертаційного дослідження аспірантки кафедри практичної психології - Давоян Є. Е.  

Головою міжкафедрального семінару люб'язно виступила Ковшар Олена Вікторівна - доктор педагогічних наук, професор, завідуюча кафедрою дошкільної освіти КДПУ. 

На семінарі аспірантка 4 року представила доповідь щодо ключових тез свого дослідження на тему "Психологічні особливості особистості батьків, які виховують дітей з аутизмом".

каф

Свої експертні відгуки висловили компетентні рецензенти:

Токарева Наталія Миколаївна - доктор психологічних наук, професор, завідуюча кафедрою загальної та вікової психології КДПУ

Шестопалова Олена Петрівна - кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри практичної психології КДПУ

Учасники семінару змогли поставити питання та взяти участь у відкритій дискусії щодо представлених аспіранткою матеріалів.

Свій відгук щодо процесу роботи над дисертаційним дослідженням представила також його науковий керівник - Мірошник Зоя Михайлівна, доктор психологічних наук, професор, завідуюча кафедрою практичної психології КДПУ

 

15612

Увага!


07 травня 2021 року о 10.00 відбудеться (міжкафедральий) фаховий семінар з метою проведення попередньої експертизи дисертаційного дослідження аспірантки 4 року навчання Є.Е.Давоян на тему: "Психологічні особливості особистості батьків, що виховують дітей з аутизмом". Науковий керівник - доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри практичної психології КДПУ З.М.Мірошник. Семінар проводиться на базі кафедри практичної психології КДПУ за участю кафедри загальної та вікової психології КДПУ.

15540

22 квітня 2021 на кафедрі практичної психології КДПУ було проведено захід «Майстерня практичного досвіду психолога», що присвячено Всеукраїнському дню психолога.

***

Студенти груп психологічного спрямування мали змогу поставити питання випускникам факультету щодо їх практичної діяльності та навчання в аспірантурі. Координаторами зустрічі були аспіранти кафедри Єлизавета Давоян (4 курс) та Євгенія Кузіна (2 курс). До «Майстерні» долучились студенти груп ПНП-18 та ПП-17, а також викладачі кафедри Зоя Михайлівна Мірошник та Іванна Миколаївна Шаповал. Загальна кількість учасників заходу була 17 осіб. Захід відбувався із дотриманням усіх карантинних заходів, в онлайн-форматі на платформі Zoom. 

Студенти виявили активність і ставили питання до аспірантів такого формату: «З якими труднощами ви зіткнулись на початку вашої практичної діяльності?»; «Чи варто вступати до аспірантури? Навіщо вона потрібна?»; «За якими критеріями психолог-початківець має визначати вартість своїх послуг?»; «Як сформулювати імідж психолога?»; «Чи доводиться психологу відмовляти клієнтам? За яких обставин це необхідно робити?»; «Яка література справила особливе значення для вас, як спеціалістів?»; та інші. 

C:UsersAdminDesktopаспирантураДругоеScreenshot_2.png

Відповіді на деякі з запитань:

«З якими труднощами ви зіткнулись на початку вашої практичної діяльності?» – хвилювання та відчуттям, що не вистачає знань. З цим допомогли справитись викладачі-наставники. Коли практика стала активнішою, почали звертатись до супервізорів. Також, допомогло те, що окрім основної освіти відвідували (та продовжуємо це робити) різні курси підвищення кваліфікацій, продовжуємо навчатись. 

«Чи доводиться психологу відмовляти клієнтам? За яких обставин це необхідно робити?» – так, доводиться. Відмова можлива, коли запит з яким звернулась людина є не в сфері компетентності фахівця-психолога. Також, якщо необхідно проведення медикаментозної терапії та постановки діагнозу у лікаря-психіатра. Адже, якщо необхідно лікування, а його не надати відповідно до діагнозу – це може нашкодити здоров’ю як психологічному так і фізичному. Відмова можлива у випадку звернення близьких родичів, друзів чи знайомих. Психолог має зберігати безоцінну позицію, а з наведеною категорією осіб це є досить складно. Якщо ж психолог погодиться, необхідно розуміти, що після завершення роботи є велика вірогідність, що з цією людиною ті близкі стосунки, які були раніше розірвуться. 

Аспірантки давали розлогі та глибокі відповіді, поділились власним досвідом та баченням на процес консультування, психокорекції та психотерапії. Досвід молодих фахівців в сфері 

Ми раді вітати усіх колег із прийдешнім професійним святом та бажаємо міцного здоров'я!

15352
  • 8 квітня 2021 року в онлайн-режимі відбувся плановий міський онлайн-марафон для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти м. Кривий Ріг під керівництвом Юлії Олегівни Якубовської, консультанта комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької ради з питань психологічної служби. Під керівництвом завідувача кафедри практичної психології, доктора психологічних наук, професора З.М.Мірошник активну участь в цьому заході прийняли аспіранти кафедри практичної психології.
  • 173183041 2278583035619851 848491696221470765 n
  • Тема онлайн-марафона: «Розвиток позитивного мислення як важливої умови підвищення стресостійкості і самореалізації учасників освітнього процесу».

             Із вступним словом та привітанням учасників заходу виступили З.М. Мірошник і Ю.О. Якубовська. З науковою інформацією про здобутки наукових досліджень з розвитку життєвих ролей, специфіки механізмів рольових переживань та чому без емоцій неможлива роль, виступила З.М.Мірошник. В логічному ключі про почуття, роль і творчість, як базових основ регуляції стресостійкості, виступила Ю.О.Якубовська.

              Аспірантка Н. Мішака (2-й рік навчання) виступила з доповіддю «Технології тренінгових вправ з розвитку рольової комунікації вчителів початкової школи». Вона провела тренінгові вправи, які отримали схвалену оцінку від учасників семінару-тренінгу.

          Аспірантка Ю.Майєр (3-й рік навчання) виступила з доповіддю «Рольове коло-шлях до успіху кар’єрного зростання жінки-психолога», в якій висвітила концептуальну позицію індивідуально-рольвої форми існування і розвитку соціальних, професійних і особистісних відношень жінки-психолога.

          З цікавими доповідями виступили психологи міста – Д. Роса «Позитивне мислення, або як не згоріти та не спалити», Г. Яшина «Позитивне мислення – запорука стресостійкості вихователя», Ю. Шолом «Техніка позитивного мислення» та інших.

          По завершенню роботи учасники висловили подяку за організацію заходу, за сучасні наукові інформації з питань психологічного супроводу особистості та запропонували продовжувати зустрічі науковців та практиків з метою удосконалення психологічної служби в закладах освіти.

15138

 

1 квітня 2021 року в онлайн-режимі відбулося засідання робочої групи стейкхолдерів та викладачів кафедри практичної психології КДПУ щодо обговорення Освітньо-наукової програми третього (науково-освітнього) рівня доктора філософії у галузі 05 Соціальні та поведінкові науки зі спеціальності 053 Психологія.

168544375 2269965909814897 8786273555481746077 n

Представники стейкхолдерів:

  1. Кузікова Світлана Борисівназавідувач кафедри психології, доктор психологічних наук, професор Сумського державного педагогічного університету.
  2. Гейко Євгенія Вікторівна завідувач кафедри практичної психології, доктор психологічних наук, доцент Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка
  3. Горська Галина Олександрівна кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
  4. Якубовська Юлія Олегівна координатор психологічної служби в закладах дошкільної, загальної та позашкільної освіти, консультант комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької ради з питань психологічної служби.
  5. Погрібна Неля Сергіївна директор Криворізького навчально-виховного комплексу № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування», кандидат педагогічних наук.
  6. Колос Олена Володимирівна директор Комунального закладу «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Криворізької міської ради.
  7. Мирна Даря Володимирівна психолог ІІ категорії Криворізького навчально-виховного комплексу № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування»

        Представники кафедри практичної психології КДПУ:

  1. Мірошник Зоя Михайлівна – доктор психологічних наук, професор.
  2. Горбачова Ольга Юріївна – кандидат психологічних наук, старший викладач.
  3. Гапоненко Лариса Олександрівна – модератор зустрічі, кандидат педагогічних наук, доцент.
  4. Маєр Юлія – аспірантка 3-го року навчання.

        У творчій, професійно-орієнтованій, партнерській атмосфері з конкретними діловими пропозиціями виступили стейкхолдери Є.В. Гейко, С.Б. Кузікова, Г.О.Горська, Ю.О.Якубовська, Н.С.Погрібна, О.В. Колос, Ю.Майєр Лейтмотивом виступів щодо оцінки програми були: цінність змістовного наповнення основних складових компонентів; логічність теоретико-методологічного підходу в моделюванні розвитку дослідницьких здібностей аспірантів; структурованість методології з методик вимірювання природи та властивості психічних явищ.

168303981 2269965916481563 3573379785275365906 n

        У заключному виступі З.М.Мірошник висловила глибоку подяку за творчу, продуктивну й ціннісну роботу учасників засідання, подякувала за слушні пропозиції та високу оцінку фахової роботи авторі Освітньо-наукової програми третього (науково-освітнього) рівня доктора філософії у галузі 05 Соціальні та поведінкові науки зі спеціальності 053 Психологія.

15004

28.12.2020 року під керівництвом зав. кафедрою практичної психології КДПУ, професора, доктора психологічних наук З.М. Мірошник, декана психолого-педагогічного факультету доцента, кандидата психологічних наук Є.Л.Гергеля був проведений семінар для аспірантів-психологів з участю головного консультанта з питань психологічної служби «Центру  професійного розвитку педагогічних кадрів» КМР, координатора психологічної служби в закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти міста Ю. О.  Якубовською.

11

Семінар відбувся в рамках навчального проекту «Сareer growth» кафедри практичної психології в онлайн-режимі. В організації заходу прийняли участь 8 аспірантів, доценти кафедри Л.О.Гапоненко, Ж.М. Свірська, О.А.Чаркіна, І.М. Шаповал,  О.П.Шестопалова.

22

Про перспективи молодих науковців в системі освіти, яка динамічно оновлюється в умовах COVID-19 і Світової Рецесії, виступили Ю.О. Якубовська, декан Є.Л.Гергель, зав.кафедрою З.М.Мірошник, доцент О.П.Шестопалова. Онлайн-семінар був присвячений виявленню найбільш гострих проблем в масштабних викликах усвідомленого запиту на психологічні дослідження інфодемії і дистанційного бунту.

Аспірантка Давоян Є. Е. запропонувала інноваційні форми організації надання допомоги випускникам-психологам. З цього приводу відбулася дискусія про цікаві форми впровадження наукових досліджень аспірантів в роботі психологічної служби міста.

О.П.Шестопалова поділилася новими проектами професійно-орієнтованих зустріч з роботодавцями на перший квартал 2021 року; визначилися напрямки досліджень щодо самоконструювання під час надання дистанційної психологічної підтримки.

33

Учасники семінару проявили інтерес, задавали питання, уточнювали, можливості роботи в освітніх закладах міста.

13788

 

Міністерство освіти і науки України

Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет»

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Інститут обдарованої дитини НАПН України 

Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

 

Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Криворізький державний педагогічний університет

Кафедра практичної психології

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

 

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас до участі у Всеукраїнській науково-практичній конференції

«Предиктори успішної інклюзії: медико-психологічний та соціально-педагогічний аспекти»,

 

конференція відбудеться 22 листопада 2019 року на базі Криворізького державного педагогічного університету (50086, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 79-а, кафедра практичної психології).

До участі в конференції запрошуються співробітники інклюзивно-ресурсних центрів, центрів соціально-психологічної реабілітації дітей, викладачі освітніх закладів різного рівня, вчені, громадські організації, засоби масової інформації.

Робота конференції планується у форматі пленарного засідання та участі у психологічних майстернях.

 

Основні напрямки роботи конференції

  1. Стратегії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та їх сімей.
  2. Професійно-психологічна підготовка суб’єктів інклюзії.
  3. Психодіагностика та психотехнології в інклюзії.
  4. Проектування і прогнозування розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
  5. Медико-психологічні аспекти інклюзії.

Метою конференції є активізація науково-методичних розвідок з проблем інклюзії на різних етапах соціалізації людини.

Форми участі у конференції: очна/заочна; участь у психологічних майстернях; видання тез, наукової статті.

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

До початку роботи конференції планується опублікувати (у формі збірника) тези доповідей.

 

 

Правила оформлення тез доповідей та умови їх видання

  1. Технічні вимоги: обсяг – 2-3 сторінки друкованого тексту мовою конференції, у форматі Microsoft Word *.doc або *.rtf, шрифт Times New Roman, кегль 12, набраним через 1 інтервал, абзацний відступ – 1 см.; поля: верхнє, нижнє, ліве, праве – 2,0 см.
  2. Вимоги до структури тез: на першій сторінці у правому верхньому кутку – ініціали й прізвище автора (напівжирний), місто (курсив). Назву тез друкувати по центру великими літерами (шрифт напівжирний). Список літератури до тез подавати не потрібно, а посилання на праці інших авторів робити в тексті за зразком: (Горбачова О.Ю., 2016).

Тези надсилати на [email protected] до 25.10.2019. В назві файлу з тезами вказати прізвище та ініціали першого автора (Горбачова О.Ю._тези).

Заявка на участь у конференції

Прізвище, ім'я, по батькові.

 

Науковий ступінь, вчене звання

 

Навчальний заклад або місце роботи, посада

 

Напрям конференції, що входить в коло наукових інтересів

зазначити з пропонованого в інформаційному листі переліку

Характер участі у конференції

очна    

     заочна

Контакти

телефон

поштова адреса

електронна адреса

 

Організаційний внесок

Для часткового відшкодування витрат з організації і проведення конференції необхідно перерахувати організаційний внесок у розмірі 250 гривень.

Кошти перераховуються:

Номер карки: 5169360006093656 «ПриватБанк», МФО 305299, ОКПО 14360570, рахунок отримувача: 29244825509100. Призначення платежу: поповнення рахунку5169360006093656 Горбачова Ольга Юріївна, 3109318461 з коментарем «Організаційний внесок прізвище учасника за участь у конференції».

 

Подання документів для участі у конференції

Заявку, тези доповіді, а також копію квитанції про оплату названі прізвищем автора, необхідно надіслати на електронну адресу організаційного комітету до 25 жовтня 2019 року.

 

Контакти

Координатори Ольга Горбачова, Оксана Михайленко

т./ф. (056) 440 53 75

         (097) 588 04 08

E-mail: [email protected]

Проїзд, проживання та харчування здійснюються за рахунок учасників конференції.

Оргкомітет залишає за собою право не друкувати й не повертати матеріали, що оформлені з порушенням вимог або подані пізніше встановленого терміну.

Учасники конференції мають можливість надрукувати наукові статті з тематики конференції в науково-методичному журналі та збірнику наукових праць:

  1. Щоквартальний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості», затверджений ДАК України (наказ МОН України № 893 від 04.07.2013 р. 893 (додаток № 6); наказ МОН України від 17.01.2014 р. № 41). Cвідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: Cерія КВ № 19047-7837Р від 2012 р.). Журнал входить до наукометричних і реферативних баз даних: Національна бібліотека ім. В.І. Вернадського з 2014 р.; Бібліометрика української науки (Рейтинг наукових періодичних видань); Google Scholar з 2017 р.; Index Copernicus World of Journals з 2018 р.; POL.Index (Polska Bibliografia Naukowa) з 2018 р.; ResearchBib (Academic Resource Index) з 2018 р.; Ulrichsweb з 2018 р.; Реферативна база даних «Україніка наукова» з 2019 р. Журнал виходить друком чотири рази на рік (10 друк. арк.). Серія «Педагогіка» і «Психологія». ISSN 2309-3935 Веб-сайт видання: http://otr.iod.gov.ua
  2. Збірник наукових праць «Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи», затверджений ДАК України (наказ МОН України № 1081 від 29 вересня 2014 року). 682 ПР від 31.07.2014 р.», затверджений ДАК України (наказ МОН України № 1081 від 29 вересня 2014 року). Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: Серія КВ № 20882-10682 ПР від 31.07.2014 р. Видання входить до наукометричних і реферативних баз даних: Національна бібліотека ім. В.І. Вернадського з 2014 р.; Бібліометрика української науки (Рейтинг наукових періодичних видань); Google Scholar з 2017 р.; Index Copernicus World of Journals з 2018 р.; POL.Index (Polska Bibliografia Naukowa) з 2018 р.; ResearchBib (Academic Resource Index) з 2018 р.; Ulrichsweb з 2018 р.; Реферативна база даних «Україніка наукова» з 2019 р. Видання виходить друком двічі на рік (10 друк. арк.). Серія «Педагогіка». ISSN 2413-4139.

 

8538
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша