Кафедра української мови
Факультет Української філології

   Підсумковою формою контролю фахового становлення майбутніх словесників є державна атестація здобувачів вищої освіти, що дає змогу презентувати рівень опанування спеціальної складової освітньо-професійної програми підготовки магістрів. 

   Сьогодні, 21 грудня 2020 року, на факультеті української філології відбувся комплексний кваліфікаційний екзамен у групі УАФ-м-15 денної форми навчання. Екзаменаційна комісія продовжила свою роботу для проведення атестації здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти на чолі з головою комісії, доцентом кафедри української та зарубіжної літератур, к. філол. н., доц. Коломієць Н. Є., за участю декана факультету української філології к. філол. н., доц. Семененко Л. М., завідувачок обох випускових кафедр факультету – кафедри української мови д. філол. н., проф. Колоїз Ж. В. та кафедри української та зарубіжної літератур к. філол. н., доц. Мельник Н. Г. На двох екзаменаційних засіданнях, які проходили згідно із графіком у звичайному форматі, присутні були викладачі, які забезпечували виконання навчального плану підготовки магістрів: доценти кафедри української мови, к. філол. н., доц. Малюга Н. М., к. філол. н., доц. Городецька В. А., професор кафедри української та зарубіжної літератур, д. філол. н., проф. Дмитренко В. І.

21.12 3

          21.12 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Цей важливий етап у професійному зростанні філологів проходить цьогоріч із певними особливостями, що пояснюється загальною епідеміологічною ситуацією в країні і світі. Державний екзамен проведено за традиційною системою з дотриманням усіх необхідних санітарних вимог: сформованість нечисельних груп, обмежена кількість професорсько-викладацького складу, виразне соціальне дистанування тощо.

 21.12 1

21.12 2

            21.12 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Студенти групи УАФ-м-15, у яких уже попередньо складено державну атестацію з другої спеціальності – англійської мови з методикою навчання, – відповідально поставилися до останнього в університетських стінах випробування. Комплексний кваліфікаційний екзамен, який передбачав два блоки: відповіді на теоретичні питання й захист прикладних кваліфікаційних завдань мовознавчо-літературознавчого циклу з підготовленими мультимедійними презентаціями, дав змогу продемонструвати ґрунтовну академічну підготовку магістрів для подальшої роботи в умовах становлення нової української освіти.
21.12 6   Після підбиття підсумків складання іспиту й оголошення рішення екзаменаційної комісії про присвоєння відповідної кваліфікації всі присутні висловили впевненість у тому, що отримані протягом тривалого навчання в університеті теоретичні знання, практичні вміння й навички, дійсно, стануть у нагоді вже кваліфікованим магістрам. А з уст самих випускників лунала щира подяка всім викладачам, зусилля яких було спрямовано на якісну академічну підготовку словесників і забезпечення успішного виконання ними освітньо-професійної програми.

 Щиро бажаємо магістрам-випускникам професійних успіхів і зростань, творчої наснаги, 

невичерпної енергії та оптимізму! 

13687

    Традиційно на факультеті української філології захисти курсових робіт проводяться щороку в грудні. Так, 08 грудня 2020 року відбулося перше онлайн-засідання, де бакалаври ІV курсу успішно презентували власні мовознавчі й лінгводидактичні проєкти. 08.12 6

08.12 708.12 10

     За заздалегідь обраною тематикою студенти готували свої роботи під керівництвом досвідчених викладачів кафедри української мови, які на всіх етапах студентської наукової діяльності надавали науково-методичний супровід:
      Карнаух В., Андрюхіна О., Темченко В. (гр. УАФ-17), Терещенко А. (гр. УФР-17) – проф. Колоїз Ж. В.;
      Дармограй Т. (гр. УАФ-17) – проф. Бакум З. П.;
      Анфіногенова О., Денисенко Н. (гр. УФР-17), Мельник Ю. (гр. УАФ-17), Шишканинець Е. (гр. УПФ-17) – доц. Вавринюк Т. І.;
      Запорожченко А., Файдевич А. (гр. УАФ-17) – доц. Бузько С. А.;
      Сухіна Л., Фролова А., Харькова П. (гр. УАФ-17) – доц. Качайло К. А.

08.12 1

     08.12 4

 

 

 

 

 

 

 

           Члени комісії на чолі з очільницею кафедри української мови д. філол. н., проф. Колоїз Ж. В. заслухали 14 доповідей, переважну більшість яких було представлено з використанням мультимедійних презентацій. Учасники заходу мали змогу розглянути й обговорити важливу різнопланову проблематику мовознавчої та лінгводидактичної царин, традиційні й новітні підходи до вирішення тих чи тих наукових питань.

08.12 2     08.12 3

08.12 5

         08.12 8      08.12 9

      

 

 

 

 

 

                                

08.12 1208.12 13

08.12 17

08.12 11

08.12 16

 

 

 

 

 

 

 

 

         У процесі захисту курсових проєктів до уваги бралися низка критеріїв, за якими комісія оцінювала здобутки молодих дослідників української мови. Перш за все відзначено в запропонованих наукових проєктах актуальність проблематики із сучасної лінгвістики й методики навчання української мови, акцент на різноманітних підходах щодо декодування мови, особливостях розв’язання тих чи тих мовознавчих і лінгводидактичних питань, окреслено перспективи наукових пошуків студентів, і зокрема участі у Всеукраїнському конкурсі наукових студентських робіт з філологічних дисциплін та подальшого розроблення тем при виконанні магістерських проєктів.

08.12 14

08.12 15

     Наступний захист курсових проєктів відбудеться 15 грудня. Бажаємо успіхів усім бакалаврам у презентації власних мовознавчих і лінгводидактичних наукових пошуків!

13558

 

Еволюція моральних засад людської природи 

та традиційних інститутів соціальності 

є помітною, і не зважати на неї не можна.

Ф. Фукуяма

     1 грудня у групі УФР-19 відбувся захист проєктів «Соціальні проблеми та соціальна реклама в Україні». Конкурс проведений магістранткою ІІ року навчання К. Гончаренко. Студентам було запропоновано дослідити певну соціальну проблему в Україні та скласти рекламне повідомлення соціального характеру, у якому порушується це питання. У своїх роботах другокурсники звернулися до важливих питань сьогодення: права людини, насилля, безпритульні тварини, алко- та наркозалежність, захист довкілля, СНІД, COVID-19 та запропонували можливі шляхи їх розв’язання. 

     Зокрема, Катерина Риндич звернулася до проблеми поширення COVID-19 в Україні. Вона акцентувала, що ми не маємо імунітету, вакцин та ліків проти нового смертельного вірусу, тому найбільш ефективними способами захиститися й запобігти поширенню інфекції є дистанціювання, щоденна гігієна, захисна маска. 

 07.12 1

 

     Софія Скиданчук, представляючи свій проєкт про СНІД, влучно сказала: «Зупинись, щоб побачити душу, не треба боятися вірусу!»

07.12 2

     До складного для мешканців Криворіжжя екологічного питання звернулася Анна Кудрявцева. Студентка впевнена, що будь-яка наша діяльність задля покращення екології є важливою та врятує світ: «Шляхів для допомоги безліч, проте я хочу, щоб люди зрозуміли, що вони можуть зробити самі для цього: посадити дерево, сортувати сміття, відмовитися від пластику або ж віддати речі на перероблення. Варто лише хотіти цього».

 07.12 3

     За результатами захисту найбільш ґрунтовно представленими були визнані роботи, які уклали А. Кудрявцева, С.Скиданчук, К. Риндич, О. Шебеко (проєкт про расизм), П. Кляцька (проєкт про захист безпритульних тварин). 

     Проведений конкурс показав, як багато факторів впливає на людське життя, як швидко змінюється світ, проте від кожного з нас залежить відновлення соціального порядку. 

 

13515

     03 грудня 2020 р. на факультеті української філології розпочалася олімпіада з української мови та літератури. До складу комісії увійшли очільниця кафедри української мови проф. Колоїз Ж.В., кафедри української і зарубіжної літератур доц. Мельник Н.Г.; доценти кафедри української мови, які викладають фахові дисципліни (доц. Вавринюк Т.І., доц. Малюга Н.М.); декан факультету доц.Семененко Л.М.; відповідальна за науково-дослідницьку роботу факультету проф. Мішеніна Т.М.

     Змагалися майбутні litterarum doctor – найкращі студентки третього курсу факультету української філології: Городецька Анна, Гребінь Оксана, Грубляк Валерія, Дубовік Ганна, Пономаренко Дарина, Пугач Анна, Чумаченко Аліна, Шаповал Яна. 1

Конкурсантки в режимі онлайн надавали відповіді на завдання, презентовані на екрані, застосовуючи структурно-системний, структурно-семантичний й історичний  методи. Магнітне наукове поле утворювали доповіді учасниць із фразеології (намагання віднайти медіальність у феноменах зіставлюваних лінгвокультур), історичної граматики, методології літератури, історії українського письменства.

 3

Формат безпосереднього дискусійного спілкування під час олімпіади надав змогу кожній учасниці продемонструвати не лише рівень мовно-літературних знань, але й уміння переконливо довести свою думку щодо того чи того питання. Оцінювався також стиль мовлення майбутніх філологинь, дібрані мовні засоби аргументування.

4 копия

 6

Вітаємо переможниць олімпіади:
I місце – Чумаченко Аліна (УАФ-18)
II місце – Городецька Анна (УАФ-18)
III місце – Пономаренко Дарина (УАФ-18)


     Нині, 04 грудня, продовжується перебіг інтелектуальної філологічної естафети серед студентів четвертого курсу факультету української філології.

Щиро бажаємо всім учасникам успіхів у подоланні мовознавчо-лтературознавчих вершин!

Нехай екслібрисом вашого сurricŭlі vitae буде незгасний творчий імпульс Verba magistri!

 

13479

прапор   24 листопада 2020 року дванадцять туркменських студентів ІV курсу географічного, природничого й фізико-математичного факультетів складали державний екзамен з української мови як іноземної перед поважними членами комісії: к.п.н., доц. Л. В. Бурман, деканом природничого факультету к. б. н., доц. Е.О.Євтушенком,  д. т. н., проф. В. М. Здешицем,  д. п. н., проф. І. В. Лов’яновою, викладачами кафедри української мови к. філол. н., доц. С. А. Бузько,  к.філол. н., ст. викл. Н.А.Березовською-Савчук, к. філол. н., доц. В. А. Городецькою.

   Під час вирішального у своєму житті випробування молоді хлопці й дівчата виявили сформовані вміння й навички читання, компресії текстів, говоріння на лінгвокультурологічні теми; здійснили віртуальні подорожі містами України; презентували повсякденні комунікативні ситуації; розповіли про рідний Туркменістан, свої родини, продемонструвавши світлини батьків, сестер, братів. З особливим натхненням студенти-іноземці декламували поезії Л. Костенко, Д. Павличка, Лесі Українки, І. Франка, Т. Шевченка. 

24.11 1             24.11 224.11 3

   Найвищими балами викладачі оцінили Айдогди Бердимедова, Доврана Газакова, Мухамметмирата Дурдиєва, які ще на третьому курсі фактично стали співавторами «Українсько-туркменського розмовника», виданого кафедрою української мови. Абсолютно по-новому прозвучали у виконанні Д. Газакова слова Великого Кобзаря: «Свою Україну любіть. / Любіть її… Во время люте, / В останню тяжкую минуту / За неї Господа моліть».

  Староста групи Джошмират Бердимирадов висловив глибоке переконання туркменів,  що Україна залишиться в їхніх серцях назавжди.

 

 

13422

     Ось уже завтра минають сороковини від того дня, як пішла у вічність наша шанована колега – кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української мови Ірина Опанасівна Іншакова.

     Вихована на найкращих освітянських традиціях Криворізького державного педагогічного університету, закохана в історію українського словотворення, і зокрема в іменникову конфіксацію, Ірина Опанасівна декілька десятиріч поспіль торувала власну філологічну стезю на кафедрі української мови. Рідній кафедрі й факультету української філології віддала вона і творчу наснагу, і багаторічне викладацьке служіння мові, і своє широке материнське серце:

https://kdpu.edu.ua/personal/ioinshakova.html 

https://kdpu.edu.ua/ukrainskoi-movy/zahalna-informatsiia/vykladachi-kafedry/348-inshakova-i-o.html

 Іншакова 1

Іншакова 2

Просимо всю академічну спільноту Криворізького педагогічного, усіх знаних із нашою дорогою колегою пом’янути її.

Світла пам’ять Ірині Опанасівні!

Шануємо!.. Пам’ятаємо!.. 

 

13254

Сьогодні, 9 листопада, на факультеті української філології відбувся традиційний захід, присвячений Міжнародному дню української писемності і мови. Цьогоріч він пройшов дещо в нетиповому форматі – у режимі відеоконференції на платформі Zoom. Активну участь у святі взяла не лише філологічна спільнота університету, професорсько-викладацький склад і студентство факультету української філології на чолі з деканом к. філол. н., доц. Л. М. Семененко, завідувачем кафедри української мови д. філол. н., проф. Ж. В. Колоїз, завідувачем кафедри української та світової літератур к. філол. н., доц. Н. Г. Мельник, а й зацікавлена академічна спільнота всього Криворізького педагогічного. Організаторами свята виступили доцент кафедри української мови к. філол. н., доц. Н. М. Шарманова і старший викладач к. філол. н. Н. А. Березовська-Савчук.

 9.11 1

 9.11 1а

Мовне свято – то навіть не свято, а швидше гіперактивний мовний флешмоб, щедра данина мові як коду української нації та чинника самозбереження українства – від найдавніших часів, від писемної спадщини преподобного Нестора Літописця, пошанування якого відбувається саме 9 листопада, і до сьогодення – крізь вирій нищівних перешкод на шляху розвою нації й мови протягом багатьох століть.

 9.11 69.11 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саме тому лейтмотивом нині стала ідея об’єднання нас у мові в такі нелегкі для нашої держави часи, скрутні і для кожної української родини. Навіть карантинні обмеження не в змозі відібрати у свідомих громадян мову, а навпаки, ініціюють мовне об’єднання у їхньому прагненні наживо спілкуватися українською не тільки в святкові дні. Досить актуальними на сьогодні звучать пророчі слова видатного Івана Огієнка (Митрополита Іларіона) задля успішної розбудови українського суспільства: «Об’єднаймося, нарешті, у мові, – і це мовне об’єднання, реалізація соборної української мови золотими буквами залишиться не тільки в історії української культури, але й в політичній історії нашого народу».

 9.11 8

 

9.11 3

Ініційований і втілений усіма закоханими в мову сьогоднішній флешмоб утверджує громадянську позицію здобувачів вищої освіти, які обрали словесність за свій майбутній фах. Студенти І–ІV курсів факультету української філології мали змогу донести гостям свята свої ідейні меседжі простими, душевними словами. Плекати мову – це обов’язок і покликання серця. Рідна мова – місточок між серцями українців.

  9.11 7

 

9.11 9

Тож репрезентація потягу плекати рідну мову стало своєрідним ідейним посилом студентів-словесників усім присутнім – філологам і нефілологам, українцям і неукраїнцям, адже серед активних глядачів були студенти-іноземці ІІІ курсу з інших факультетів нашого університету. 9.11 2

 9.11 5

Для кожного мова є чимось особливим, цілісним світом сакрального. Саме так висновковують і студенти, і їхні викладачі-наставники, оскільки всі разом «ми є мово- і словопоклонниками» (Ж. В. Колоїз).

13189

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Криворізький державний педагогічний університет

Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського

Херсонський державний університет

 

          Криворізький державний педагогічний університет на базі факультетів української філології та іноземних мов проводить 21-22 квітня 2021 року XI Всеукраїнську студентську наукову інтернет-конференцію «Східнослов’янська філологія: здобутки і перспективи».

            Мова конференції: українська, російська, англійська, німецька, французька.

Тематика конференції:

  • Теоретичні питання літератури.
  • Духовність літератури.
  • Історія української літератури.
  • Історія російської літератури.
  • Актуальні проблеми сучасної світової літератури.
  • Гендерний напрям у літературознавстві.
  • Проблеми функціонування мов у сучасному суспільстві.
  • Зіставне вивчення східнослов’янських, германських і романських мов у теоретичному й лінгводидактичному аспектах.
  • Функціонування мовних одиниць у художньому тексті.
  • Методика викладання мови.
  • Лінгвістична поетика.
  • Лінгвокультурологія й етнолінгвістика
  • Культурно-виховний потенціал філологічних дисциплін.
  • Соціолінгвістичні проблеми сучасної України.

                Для участі в конференції просимо надіслати до 10 лютого 2020 року заявки із зазначенням теми доповіді та відомостей про доповідача; до 15 квітня 2020 року – текст доповіді на електронну адресу оргкомітету.

            У відомостях про автора просимо вказати:

1) прізвище, ім’я, по батькові, місце навчання, факультет, спеціальність, курс, адресу для листування;

2) прізвище, ім’я, по батькові, вчене звання, науковий ступінь і посаду наукового керівника.

            Збірник наукових праць вийде друком у PDF-форматі.

Вимоги до оформлення статті:

  1. Формат А 4, поля – 2,5 з усіх боків.
  2. Текст: шрифт Times New Roman; кегль – 14; інтервал 1,5; абзац – 1,25 см.
  3. Анотація українською мовою передбачає прізвище, ініціали, назву статті, текст, ключові слова (3 рядки 12 кеглем). Подавати перед текстом статті.
  4. Ілюстративний матеріал виділяти курсивом з покликанням на джерело (1, с. 45).
  5. Для покликань на джерело цитування використовувати квадратні дужки [3, с. 28].
  6. Список літератури (не більше 5 джерел) алфавітним порядком формулювати згідно з державним стандартом.
  7. Орієнтовний обсяг статті – 4 сторінки.

Заявки та матеріали надсилати за адресою:

Мішеніній Тетяні Михайлівні (для доповідей українською мовою): [email protected] (096) 371-72-18 – кафедра української мови;

Гамалі Ользі Ігорівні (для доповідей російською мовою): [email protected] (067)171-01-98 – кафедра перекладу та слов’янської філології;

Захаровій Наталії Олександрівні (для доповідей англійською, німецькою та французькою мовами):[email protected] (097)284-48-71 – кафедра перекладу та слов’янської філології.

13182

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 12.10.2020 р.

про затвердження графіка захисту

курсових робіт на денному відділенні у 2020–2021 н. р.

Оформлені згідно з вимогами та переплетені курсові роботи подати на перевірку й допуск завідувачу кафедри до 23 листопада 2020 р.

Усі курсові проєкти перевірятимуться на дотримання академічної доброчесності й відповідність чинним нормам.

Сформувати екзаменаційні комісії та провести захисти курсових робіт 08 грудня 2020 р. о 14.00 та 15 грудня 2020 р. о 14:00.

Курсові проекти, оцінені на «відмінно», до 20 грудня 2020 р. переоформити на конкурсні роботи.

Повторний захист курсових робіт організувати 24 грудня 2020 р. Довести до відома студентів, що такі проекти НЕ можуть бути оцінені високим балом.

Ауд. 216

Керівник: Колоїз Ж. В.

Секретар: Карнаух В.  (ауд. 216)

1. Темченко В. (УАФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Колоїз Ж. В.)

2. Карнаух В. (УАФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Колоїз Ж. В.)

3. Андрюхіна О. (УАФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Колоїз Ж. В.)

4. Терещенко А. (УФР-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Колоїз Ж. В.)

5. Строкань Д. (УАФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Колоїз Ж. В.)

6. Ковтуненко В. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вавринюк Т. І.)

7. Анфіногенова О. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вавринюк Т. І.)

8. Дідович Ю. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вавринюк Т. І.)

9. Денисенко Н. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вавринюк Т. І.)

10. Шишканинець О. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вавринюк Т. І.)

11. Мельник Ю. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вавринюк Т. І.)

12. Гончар Д. (УФР-17) (керівник – д. пед. наук, проф. Мішеніна Т. М.)

13. Соболь Т. (УПФ-17) (керівник – д. пед. наук, проф. Мішеніна Т. М.)

14. Цимбал О. (УФР-17) (керівник – д. пед. наук, проф. Мішеніна Т. М.)

15. Райкова А. (УПФ-17) (керівник – д. пед. наук, проф. Мішеніна Т. М.)

16. Чорна В. (УПФ-17) (керівник – д. пед. наук, проф. Мішеніна Т. М.)

Ауд. 218

Керівник: Білоконенко Л. А.

Секретар: Остренко М.

1. Остренко М. (УФР-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Білоконенко Л. А.)

2. Файдевич А. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Бузько С. А.)

3. Запорожченко А. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Бузько С. А.)

4. Гордієнко В. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Бузько С. А.)

5. Прокопова Є. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Бузько С. А.)

6. Єрмоленко В. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вербовий М. В.)

7. Журбенко А. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вербовий М. В.)

8. Воронкіна Т. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вербовий М. В.)

9. Синчишин О. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Вербовий М. В.)

10. Петльована К. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Городецька В. А.)

11. Сухіна Л. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Качайло К. А.)

12. Фролова А. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Качайло К. А.)

13. Смоляник Є. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Качайло К. А.)

14. Харькова П. (УАФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Качайло К. А.)

 Ауд. 218

Керівник: Бакум З. П.

Секретар: Довгопола Д.

1. Демиденко А. (УАФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Бакум З. П.)

2. Соломикіна А. (УАФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Бакум З. П.)

3. Дармограй Т. (УАФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Бакум З. П.)

4. Шевчук О. (УПФ-17) (керівник – д. філол. наук, проф. Бакум З. П.)

5. Дядечкина А. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, ст. викл. Березовська-Савчук Н. А.)

6. Красікова В. (УАФ-17) (керівник – к. філол. аук, ст. викл. Березовська-Савчук Н. А.)

7. Гурська О. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, ст. викл. Березовська-Савчук Н. А.)

8. Любенко Р. (УФР-17) (керівник – к. філол. наук, ст. викл. Березовська-Савчук Н. А.)

9. Довгопола Д. (УПФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Шарманова Н. М.)

10. Авдєєва Д. (УПФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Шарманова Н. М.)

11. Дерев’янко Я. (УПФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Шарманова Н. М.)

12. Костроміна І. (УПФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Шарманова Н. М.)

13. Ткачук А. (УПФ-17) (керівник – к. філол. наук, доц. Шарманова Н. М.)

 

12899

Сучасні реалії змушують викладачів удаватися до використання змішаних форм навчання.

Так, скажімо, 10 жовтня студенти ІІІ курсу факультету української філології (групи УАФ-18, УПФ-18, УФР-18) мали змогу розглянути низку проблемних питань, що стосуються змін протоукраїнської мови дописемного періоду, на двох практичних заняттях, проведених дистанційно.

Безымянный 10

Систематизація матеріалу відбудеться в аудиторії (на занятті, передбаченому розкладом), оскільки на відповідну тему відведено 4 години.

12883
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31