16 лютого 2024 року відбулася зустріч-нарада з питання оновлення освітньо-професійних програм підготовки магістрів зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». На зустрічі, ініційованій кафедрою педагогіки Запорізького національного університету під егідою завідувача, доктора педагогічних наук, професора Іваницького Олександра Івановича, були присутні зацікавлені колеги з різних університетів: Лісіна Лариса Олександрівна завідувачка кафедри педагогіки Бердянського державного педагогічного університету, докторка педагогічних наук, професорка та Кучер Світлана Леонідівна, докторка педагогічних наук, професорка, гарант ОПП «Освітні, педагогічні науки» КДПУ. У дискусії брали участь декан факультету соціальної педагогіки та психології, Пономаренко Ольга Вікторівна, заслужена працівниця освіти України, докторка педагогічних наук, професорка; Голованова Тетяна Петрівна, кандидатка педагогічних наук, доцентка; Іванова Лариса Сергіївна, кандидатка філософських наук, доцентка; Козич Ірина Володимирівна, кандидатка педагогічних наук, доцентка та інші. |
Споріднена освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки у Запорізькому національному університеті має назву «Педагогіка вищої школи». Регулярний перегляд змісту освітніх програм та процесу підготовки за ними спонукав колег до спільного пошуку способів їх удосконалення. Так, професор О. І. Іваницький як гарант ОП озвучив завдання відповідності змісту підготовки сучасним запитам і тенденціям, та оновлення програмних результатів та компетентностей здобувачів освіти. В питаннях зміни складу робочих груп йшлося про важливість представлення в ній як студентів, так і випускників за принципом гендерної рівності, на чому особливо акцентувала доцент Голованова Тетяна Петрівна, керівниця Центру гендерної освіти на базі факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ. Були висловлені зауваження про важливість психологічних дисциплін у підготовці магістрів спеціальності. Колеги дійшли згоди про першочергове значення програмних результатів, що засвідчують знання здобувачів безпеки діяльності учасників освітнього процесу та здатності створювати безпечне освітнє середовище. Кучер С. Л. виступила з підтримкою ідей колег щодо важливості вивчення здобувачами дисциплін з педагогіки та методики викладання у виші. Також у розмові йшлося про доцільність формулювання не лише освітньої, але й професійної кваліфікації «викладач закладу вищої освіти» в документах ОПП вище зазначеної спеціальності. Зустріч завершилася обміном ідеями та планами наукової та методичної співпраці. |
КП_Зустріч з науковою спільнотою
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 356