Редакційна колегія альманаху «Педагогічне Криворіжжя» кафедри педагогіки Криворізького педагогічного університету запрошує до публікації у черговому випуску часопису "Педагогічне Криворіжжя".
До друку приймаються статті з питань теорії педагогіки, дидактики, методики і технології навчання, виховання, професійної освіти, історії педагогіки та освіти, соціальної педагогіки, гендерної педагогіки, зарубіжної педагогіки, з питань експериментальної роботи в навчальних закладах, тощо.
Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах / За заг. ред. Дороніної Т.О. – Кривий Ріг : ВЦ КДПІ ДВНЗ «КНУ». – 2015. – Вип. 1. – 100 с.
Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах / За заг. ред. Дороніної Т.О. – Кривий Ріг : ВЦ КДПІ ДВНЗ «КНУ». – 2016. – Вип. 2. – 110 с.
Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах / За заг. ред. Дороніної Т.О. – Кривий Ріг : КДПУ. – 2017. – Вип. 3. – 120 с.
Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах / За заг. ред. Дороніної Т.О. – Кривий Ріг : ВЦ КДПУ, Айс Принт. – 2018. – Вип. 4. – 107 с.
Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах / За заг. ред. Дороніної Т.О. – Кривий Ріг : ВЦ КДПУ, Айс Принт. – 2019. – Вип. 5. – 118 с.
Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах / За заг. ред. Дороніної Т.О. – Кривий Ріг : ВЦ КДПУ. – 2020. – Вип. 6. – 120 с.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 2480
Вельмишановні науковці, викладачі та вчителі, докторанти, аспіранти, магістранти, студенти, запрошуємо Вас до участі у роботі регіонального науково-практичного семінару, який відбудеться:
30 березня 2022 року
Співорганізатором заходу виступає КЗВО "Дніпровська академія неперервної освіти"
Тема семінару:
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ОСВІТИ:ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
Основні напрями роботи семінару:
- Теоретичні та практичні аспекти роботи вчителя в сучасних умовах.
- Педагогічний самоменеджмент як інноваційний управлінський інструмент у професійній діяльності вчителя
- Освітні інновації: практичний аспект.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 921
На кафедрі педагогіки за традицією проводиться чимало круглих столів, науково-методичних семінарів з науковцями та вчителями з метою конструктивного обміну наукового досвіду, під час заходів учасники діляться науковими ідеями та аналізують актуальні наукові проблеми.
З цією метою на кафедрі педагогіки з 2015 р. започатковано періодичне видання «Педагогічне Криворіжжя: педагогічний альманах» за редакцією д-р пед. наук, професора Т. О. Дороніної. Тому сьомий рік поспіль на кафедрі педагогіки проводяться науково-методичні семінари з метою глибокого і всебічного аналізу новацій в освіти.
Так, 25 березня 2021 р. відбувся регіональний науково-практичний семінар «Професіоналізм педагога – стратегія оптимізації сучасної освіти». В режимі онлайн зустрілися науковці, викладачі, аспіранти, учителі, методисти та студенти для обговорення актуальних наукових проблем.
Ключовим стало обговорення питання особливостей реалізації сучасної освітньої політики в умовах реформування вищої освіти та інтенсивного розвитку інноваційних підходів та методик навчання та викладання. До кола актуальних проблем було віднесено питання новітніх тенденцій в освітній сфері – реалізація Концепції НУШ, розвиток профільного навчання, особливості реалізації сучасної освітньої політики в умовах полікультурності та євроінтеграції. В семінари брали участь науковці університету, викладачі, аспіранти магістранти кафедри педагогіки та вчителі загальноосвітніх закладів міста, котрі звітували про одержані результати дослідницької роботи та ділилися досвідом щодо впровадження сучасних інновацій у вузівську та шкільну практику. Проведення таких семінарів є доцільним, оскільки вони дають можливість поглибити теоретичні знання та сприяють подальшому вдосконаленню професійного рівня, а також під час проведення семінару вчителі-практики дізналися про можливість свого професійного рівня вступивши до магістратури та аспірантури, які започатковані на кафедрі педагогіки.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1410
Наукова тема "Теорія та практика підготовки майбутніх учителів до реалізації ґендерного підходу в навчально-виховному процесі"
Строки виконання (5 років): з 01.08.2019 р. по 01.08.2024 р.
|
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1058
Наукова тема «Теоретико-методологічні засади підготовки майбутнього вчителя в умовах модернізації неперервної педагогічної освіти»
Строки виконання (5 років): з 01. 06. 2019р. по 01. 06. 2024 р.
Докладніше
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1059
30 березня 2020 року в дистанційному режимі кафедрою педагогіки КДПУ буде проведено регіональний науково-методичний семінар
«Неперервна освіта для сталого розвитку:
теоретико-методологічні та педагогічні аспекти».
Матеріали семінару будуть опубліковані у черговому випуску педагогічного альманаху
"Педагогічне Криворіжжя" (2020, № 6).
У період карантину і збірник, і сертифікати, і програма семінару будуть доступні лише в електронному варіантах.
Розміщення матеріалів заплановано на першу декаду квітня 2020 р.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 876
Задля методичного забезпечення магістрантів кафедри педагогіки спеціалізації «Педагогіка вищої школи» (перший рік навчання) викладачами кафедри педагогіки у травні 2018 започатковано серію «Магістратура/Magistrature».
Перше видання «Методичні рекомендації щодо організації та проведення виробничої (асистентської) педагогічної практики магістрантів (спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки)» (укл.: Т.О. Дороніна, С.М. Щербина, В.В. Іванова]. Кривий Ріг : ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2018. 48 с.) вже вийшло з друку.
У найближчих планах - системне забезпечення навчального процесу магістрантів шляхом поступового формування та публікації навчально-методичних комплексів з дисциплін, викладання яких забезпечується викладачами кафедри педагогіки.
З друкованим примірником видання можна ознайомитися на кафедрі педагогіки, електронний варіант незабаром буде передано до репозитарію університету.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1071
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1019
24 січня 2018 відбулося засідання наукового гуртка кафедри філософії, на якому з ґрунтовною доповіддю на тему: «Логіка сучасної освітньої парадигми: І.Кант проти Дж.Локка» виступила к.філос.н., доцент кафедри філософії Панафідіна Оксана Петрівна.
На засідання наукового гуртка були запрошені викладачі, аспіранти та здобувачі кафедри педагогіки, які долучилися до активного обговорення порушеної проблеми. Авторський підхід до проблеми пошуку філософських засад зміни освітніх парадигм спонукав присутніх до жвавої дискусії.
Проведений захід доводить плідність проведення міжкафедральних семінарів, що дозволяють колегам поділитися один з одним науковими здобутками та розширюють горизонти наукового мислення.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 1196
Сторінка 1 із 2