Кафедра педагогіки
Психолого-педагогічний факультет

10 травня 2018 року кафедрою педагогіки було проведено секційне засідання звітної наукової конференції студентів «Освітні, педагогічні науки».

Конференція студентів 10.05.18

Викладачі кафедри представили наукові доповіді студентів різних факультетів, які упродовж року досліджували актуальні проблеми з освітньої галузі, а саме:
1. Грідіна Олена (студентка фізико-математичного факультету, ІІ курс), тема доповіді: «Тайм менеджмент для дітей та підлітків! Як зробити з дитини успішну людину?» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Волощук  І.А.).
2. Федорук Юлія (студентка факультету географії, туризму та історії, ІV курс), тема доповіді: «Стежками В.О. Сухомлинського» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Білоус  О.С.).
3. Смородська Анастасія (студентка факультету мистецтв, ІІ курс), тема доповіді: «В.О. Сухомлинський «Серце віддаю дітям»» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Зеленкова  Н.І.).
4. Слонь Дар’я (студентка факультету української філології, ІІ курс), тема доповіді: «Етнопедагогіка як рушійна сила у формуванні всебічного розвитку дитини» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Король  А.М.).
5. Троян Дар’я (студентка факультету української філології, ІІ курс), тема доповіді: «Використання проблемного навчання в сучасній школі» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Король  А.М.).
6. Булах Валерія (студентка факультету української філології, ІІ курс), тема доповіді: «Нетрадиційні форми навчання як основна форма розвитку творчих здібностей» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Король  А.М.).
7. Красуля Олена (студентка факультету української філології, ІІ курс), тема доповіді: «Сучасні інтерактивні технології навчання» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Король  А.М.).
8. Глуговська Людмила (студентка факультету української філології, ІІ курс), тема доповіді: «Принципи гуманістичної освіти в педагогічному процесі на основі гуманістичних ідей В.О. Сухомлинського» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Король  А.М.).
9. Ткач Марія (студентка факультету іноземних мов, ІІ курс), тема доповіді: «Вальдорфська школа як розвиток індивідуального потенціалу дитини» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Король  А.М.).
10. Болдусєва Анастасія (студентка факультету іноземних мов, ІІ курс), тема доповіді: «Індивідуальна форма методичної роботи педагога як ефективний засіб його професійно-особистісного самовдосконалення» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Макаренко  І.Є.).
11. Макаревич Оксана (студентка природничого факультету, ІІ курс), тема доповіді: «Формування ґендерної компетентності учнів під час організації виховного процесу у сучасній школі» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Щербина  С.М.).
12. Лисоконь Ілля (студент факультету географії, туризму та історії, ІІІ курс), тема доповіді: «Організація навчально-виховного процесу в молодіжному центрі» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Потапенко  О.Б.).
13. Гетманов Олексій (студент факультету географії, туризму та історії, ІІІ курс), тема доповіді: «Проблема конфліктів у професійній діяльності педагога» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Іванова  В.В.).
14. Куршина Наталя (студентка факультету української філології, ІІ курс), тема доповіді: «Формування естетичної культури учнів на уроках української літератури» (науковий керівник: канд. пед. наук., доцент Король  А.М.).
Як відомо, організація науково-дослідної роботи студентів є важливим чинником ефективної професійної підготовки фахівців з вищою освітою. Тож, перші студентські кроки на науковій освітянській ниві, сприятимуть задоволенню їх прагнення до творчої діяльності на наукових засадах, формуватимуть у молодих фахівців інтерес до творчих наукових досліджень.
Упродовж конференції відбувалося жваве обговорення виступів, презентувалися результати наукових досліджень. Усі учасники були нагороджені грамотами.
Бажаємо студентам й надалі не втрачати інтерес до науково-дослідної діяльності, а також творчих звершень та перемог!
 
Матеріал підготувала доцент кафедри педагогіки І.Є. Макаренко.

 

4980

26 квітня 2018 року студенти Криворізького державного педагогічного університету (факультет іноземних мов/факультет мистецтв (музично-хореографічне відділення)) взяли участь у ХІ Всеукраїнській науковій конференції молодих науковців та студентів «Наука, освіта, молодь. Умань-2018», що проводилася на базі Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини.

Макаренко 26.04.18

Студенти мали змогу обрати цікаву й актуальну освітню проблему та, дослідивши її, представити результати відповідною публікацією у збірнику матеріалів конференції, а саме:
– Альбрехт Ірина, студентка факультету іноземних мов, група АНФ-16-1, тема дослідження: «Формування пізнавальної активності учнів засобами інтерактивних уроків»;
– Бордюк Настя, студентка факультету мистецтв, група МХК-16, тема дослідження: «Проблема розвитку творчих здібностей школярів в умовах сучасного ЗНЗ»;
– Дробот Ірина, студентка факультету мистецтв, група МХК-16, тема дослідження: «Щодо проблеми управління якістю вищої освіти у ЗВО України»;
– Пастернак Настя, студентка факультету мистецтв, група МХК-16, тема дослідження: «Розвиток морально-естетичних почуттів учнів на уроках музичного мистецтва в сучасній школі»;
– Поправка Марія, студентка факультету мистецтв, група МХК-16, тема дослідження: «Гра як дієвий засіб стимулювання пізнавальних інтересів до навчання»;
– Яницький Єгор, студент факультету іноземних мов, група АНФ-16-1, тема дослідження: «Педагогічне співробітництво у системі «вчитель-учень»: реалії та перспективи»».
Отримання студентами досвіду у науково-педагогічних пошуках з актуальних освітніх проблем сприятиме становленню їх як майбутніх творчих фахівців.
Науковою роботою студентів керувала, канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки, Макаренко Ірина Євгенівна.

 

4862

 

11 травня 2017 року у м. Харків, у Харківській гуманітарно-педагогічній академії відбулася Регіональна науково-практична конференція «Науково-методична робота в сучасному закладі освіти: стан, проблеми, перспективи».

Було узагальнено окремі підходи до формування змісту науково-методичної роботи у навчальному закладі; доведено, що її результативність значною мірою залежить від характеру організації. Окремо наголошувалось на рівні та якості підготовки професорсько-викладацького складу, бажанні й готовності викладачів здійснювати науково-методичну діяльність як важливу органічну складову цілісного педагогічного процесу вищого навчального закладу.

У конференції взяли участь студенти факультету іноземних мов та української філології під науковим керівництвом, кандидата педагогічних наук, доцента, Макаренко Ірини Євгенівни, а саме:


- Якимова Анастасія (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Самоосвіта педагога як індивідуальна форма науково-методичної роботи»;

- Богун Наталія (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Тенденції управління інноваційними процесами в освіті»;

- Нестор Ганна (група УАФ-15-1), тема доповіді: «Роль методичної роботи в підвищенні професійної підготовки педагога»;

- Рева Анна (група АНФ-15-2), тема доповіді: «Професійне самовдосконалення педагога засобами науково-методичної роботи»;

- Стороженко Юлія (група УАФ-15-1), тема доповіді: «Основні складові науково-методичної роботи вищого навчального закладу та їх зв'язок зі школою»;

- Дочева Катерина (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Підвищення ефективності науково-методичної роботи педагогічних працівників як засіб стимулювання їх професійно-особистісного розвитку»;

- Павленко Анастасія (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Роль педагогічної культури вчителя у підвищенні його науково-методичної роботи».

М 11.05.2017

 

Студенти на високому рівні виступили з доповідями як на пленарному так і на секційному засіданнях та отримали сертифікати учасників конференції.

Це був їх перший досвід на науковій освітянській ниві, однак, вони стали гідними представниками від Криворізького державного педагогічного університету.

 

 

3361
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша