Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

8 червня в Академії фізичного виховання у Вроцлаві

відбулась V Національна конференція молодих вчених «Вечір науковців 2022 – Навколо людини».

Конференція Хорькова

Конференція Хорькова2 

 

 

Тематика конференції включала дослідження проблем фізичної культури в широкому розумінні (фізичне виховання, реабілітація, спорт, туризм і рекреація).

Учасниками конференції стали понад 50 студентів та аспірантів з різних міст Польщі, а також аспірантка другого року навчання кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету Марина Хорькова з презентацією «Порівняння системи фізичного виховання в Польщі та на Україні».

 Конференція хорькова3  Конференція хорькова4

 

19658

2021_2022 н.р.

 Аспіранти 1 курсу:

  • Барабаш К.
  • Кульбач Л.
  • Лисоконь І.
  • Машненко Л.
  • Яхнич М.

 Аспіранти 2курсу:

Аспіранти 3 курсу:

 Аспіранти 4 курсу:

  • Герасименко О.
  • Ланецька Ю.
  • Шумська Д.
18359

03 лютого 2022 р., відповідно до плану роботи науково-методичного семінару молодих науковців, у дистанційному режимі відбулося чергове засідання, в якому брали участь завідувач кафедри доктор педагогічних наук, професор Т. О. Дороніна, кандидат педагогічних наук, доцент С. М. Щербина, кандидат педагогічних наук, старший викладач І. А. Волощук та всі аспіранти кафедри педагогіки. Під час проведення науково-методичного семінару доктор педагогічних наук, професор Т. О. Дороніна ознайомила присутніх з новим порядком присудження наукового ступеня доктора філософії, затвердженого Кабінетом міністрів 12 січня 2022 року та надала слушні поради молодим науковцям щодо успішного виконання відповідної освітньо-наукової програми, участі у наукових конференціях різного рівня, публікації наукових праць, які відображають результати їх наукових пошуків.

Семінар 03.02.22

Аспіранти ІІ року навчання О. В. Большаніна та Р. Ю. Калугін виступили з доповідями, які доповнювали грамотно підготовлені ними презентації та ознайомили всіх присутніх з результатами роботи над першим розділом дисертації. Доповідачі дали чіткі відповіді на поставлені запитання і переконали у тому, що вони гарно орієнтуються в проблемі свого дослідження.

Семінар1 03.02.22 

Семінар2 03.02.22 

Учасники семінару впевнилися в тім, що сумлінна і наполеглива робота над дослідженням є запорукою майбутнього успіху, а також мали гарну можливість колективної взаємодії та плідної співпраці.

 

 

 

 

18353

30 вересня 2021 р., відповідно до плану роботи, у дистанційному режимі відбувся черговий семінар молодих науковців, в якому брали участь  аспіранти та здобувачі кафедри педагогіки. Під час проведення семінару відбулися наукові діалоги на тему: «Слушні поради молодим науковцям від випускників аспірантури». З молодими науковцями поділилися особистим досвідом роботи над дослідженням випускниці аспірантури: Іванова Галина Ігорівна та Коваленко Вікторія Костянтинівна, котрі на теперішній час здобули ступінь доктора філософії. Випускниці аспірантури надали слушні поради молодим науковцям щодо успішного виконання відповідної освітньо-
наукової програми, рекомендації щодо участі у наукових конференціях  різного рівня, публікації наукових праць, які відображають результати їх наукових пошуків, підготовки до публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді. Учасники семінару переконалися в тім, що сумлінна і наполеглива робота над дослідженням є запорукою майбутнього успіху, а також мали
гарну можливість колективної взаємодії та плідної співпраці.

изображение viber 2021 09 30 22 40 22 562 изображение viber 2021 09 30 22 40 22 937 
16878

ПР СМД 1

ПР СМД 2

16751

Герасименко О. аспірантка 3-го року навчання прийняла участь в програмі ERASMUS, більш детально: https://kdpu.edu.ua/aspirantura/pro-aspiranturu/novyny-ta-anonsy.html

16482

Участь аспірантів (011 Освітні, педагогічні науки) у наукових заходах

 Аспіранти 1 курсу:

 Аспіранти 3 курсу:

Аспіранти 2 курсу:

 Аспіранти 4 курсу:

16338

26.06.2021 відбувся в четверте у Дніпрі Форум «Молодь Дніпра» у роботі якого прийняла участь аспірантка другого року навчання Микитенко Марина.

Участь у форумі взяли: представники молодіжних громадських організацій; студентське самоврядування.

Протягом дня учасники працювали зі спікерами та гостями:

  • Цепенніков Костянтин Сергійович - заступник міського голови щодо цифрової трансформації;
  • Тарас Тополя - лідер гурту «Антитіла», молодіжний посол UNICEF, волонтер і громадський діяч Antytila / Антитіла;
  • Світозар Ніцполь - консультанта з молодіжної політики Дитячого фонду ООН UNICEF в Україні;
  • Марина Потапенко - заступниця міністра молоді та спорту України;
  • Данил Гайдамаха - український мовний активіст, продюсер, блогер;
  • Любомир Грицак - експерт Інституту Політичної Освіти, Голова Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Молодий Рух» 2005 - 2015 рр.;
  • Влада Миколюк - засновниця PR-агенції PRoector.

Після спілкування зі спікерами, учасники продовжили роботи у групах - такий формат дозволив створити багаторівневий діалог та побудувати хорошу комунікацію між учасниками.

Прагни! Дій! Змінюй! - не лише головний вислів форуму, а й дієвий приклад спільної роботи молоді.

FB IMG 1624729060490 
  15.07.2021 
16292

Івченко Валерія 1

Івченко 26.07.21. png

Івченко 26.07.21

Завантажити

16340
 

 З 2015 р. на кафедрі педагогіки започатковано науково-методичний журнал - альманах "Педагогічне Криворіжжя",

в якому аспіранти, які навчаються за ОНП 011 Освітні, педагоігчні науки, мають можливість прилюднити проміжні результати власних наукових пошуків.

https://kdpu.edu.ua/pedahohiky/naukova-robota/naukovi-vydannia-kafedry/811-pedahohika-v-zapytanniakh-ta-vidpovdiakh-navchalnyi-posibnyk.html
 

Розміщуємо список публікацій аспірантів, пошукачів та здобувачів вищої освіти (PhD) у часописі "Педагогічне Криворіжжя" з 2016 по 2021 рр.  

з\п

Прізвище, ім’я аспіранта

Назва публікації

(№ 2) 2016 рік (покликання)

1.

Басюк Л. Б.

Варіативність визначення поняття "гендер" у сучасному педагогічному дискурсі

2.

Коваленко І. А.

Визначення поняття «педагогічна персоналія» у сучасній історико-педагогічній науці

3.

Селищева І. А.

Багатоперспективний підхід у історичній освіті європейських країн

4.

Шпонька Р. Ю., Козакова К. В., Калашник К. С.

Національно-патріотичне

виховання учнів основної школи

5.

Василюк Т. Г.

Педагогічна ігротехніка як інтерактивна технологія навчання студентів

6.

Волікова М. М.

Значення науково-публіцистичної спадщини А. С. Макаренка для підготовки майбутніх спеціалістів

7.

Кучерган Є. В.

Роль психічного стану випускників загальноосвітніх шкіл в адаптації до сучасних умов життя

8.

Мотуз Т. В.

Про програму курсу "Педагогіка толерантності" для студентів педагогічних спеціальностей

9.

Польгун К. В.

Труднощі в організації інклюзивного навчання та шляхи їх подолання

(№ 3) 2017 рік (покликання)

10.

Ховрякова Т. І.

Питання гендерної соціалізації в педагогічній пресі кінця ХХ – початку ХХІ

11.

Іванова Г. І.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання вищої математики

(№ 4) 2018 рік ( покликання)

12.

Ланецька Ю. А.

Подолання дискримінації молодшого школяра в умовах сучасної школи

13.

Побоча Т. Д.

Розвиток емоційного інтелекту сучасного вчителя в умовах неперервної педагогічної освіти

14.

Селищева І. А.

Шкільна історична освіта у світлі Концепції «Нова українська школа»

15.

Щербина С. М., Микитенко М. В.

Використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення історії у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

16.

Ступак К. Є.

Освіта дорослих в Україні та Фінляндії

17.

Івченко В. І.

Професійна підготовка майбутнього вчителя: вимоги сучасної школи

18.

Дубель І. М.

Актуальні підходи до формування краєзнавчих компетентностей педагогічних фахівців

шкільної географічної освіти

19.

Коваленко І. А.

Традиції та інновації в сучасній український школі: концепція НУШ

(№ 5) 2019 рік (покликання)

20.

Микитенко М. В.

Саморозвиток та навчання впродовж життя в педагогічній спадщині В. Сухомлинського як

формування державної освітньої політики в Україні

21.

Івченко В. І.

Дизайн-освіта в межах концепції навчання впродовж життя

22.

Герасименко О. Ю.

Принципи освітньої політики Фінляндії

23.

Дубель І. М.

Особливості визначення поняття «краєзнавча компетентність» у контексті безперервної освіти

24.

Плотнікова В. І.

Ідея неперервної освіти в українських народних казках

25.

Ховрякова Т. І.

Українська педагогічна преса (1985-2000 рр.)

26.

Шумська Д. І.

Гендерне виховання як актуальна проблема сучасності

(№ 6) 2020  (покликання)

27.

Герасименко О. Ю.

Принципи освітньої політики Фінляндії

28.

Дубель І. М.

Представленість поняття "краєзнавча компетентність" у структурі неперервної краєзнавчої освіти

29.

Ступак К. Є.

Мультилінгвізм як феномен ХХІ століття

30.

Плотнікова В. І.

Розвиток народного родинознавства в етнопедагогічній думці (друга пол. ХІХ ст. –

поч. ХХ ст.)

31.

Приступа Я. В., Зеленкова Н. І.,

Тенденції розвитку природничої освіти в умовах Нової української школи

32.

Король А. М., Микитенко М. В.

Концептуальні засади визначення поняття «дискримінація» в умовах педагогічної освіти

33.

Басюк Л. Б.

Формування гендерної компетентності майбутніх педагогів

34.

Микитенко М. В.

Впровадження ідеї рівності та недискримінації в інклюзивній освіті

35.

Шумська Д. І.

Питання гендерного виховання у вітчизняному педагогічному дискурсі другого десятиліття ХХІ ст.

37.

Іванова Г. І.

Інтенсифікація розумової праці студентів засобами комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу

38.

Івченко В. І.

Художньо-естетична інтерпретація як ключова компетенція професійної діяльності майбутніх дизайнерів у контексті оновлення вітчизняної системи освіти

39.

Коваленко В. К.

Особливості використання художнього проектування засобами комп’ютерної графіки у

вищій школі

40.

Пасічник Л. В.

Подвійні спеціальності та "широкий профіль" підготовки вчителя-словесника (історико-педагогічний досвід)

(№ 7) 2021 рік (покликання)

41.

Калугін Р. Ю.

Фахові компетентності магістрів спеціальності 014 середня освіта (математика)

42.

Коваленко І. А.

Провідні напрями наукових досліджень Криворізького державного педагогічного інституту (80-ті рр. ХХ ст.)

43.

Король А. М., Микитенко М. В.

Періодизація розвитку освіти в Україні

44.

Плотнікова В. І.

До питання визначення поняття виховання як керування

45.

Поляковська О. О.

Лісабонська конвенція як стандарт визнання документів про освіту в європейському просторі

46.

Ланецька Ю. А.

Професійний стандарт вчителя початкових класів: гендерний аспект

47.

Ховрякова Т. І.

Підготовка молоді до сімейного життя: дискусійність проблеми у сучасному освітньому дискурсі

51.

Шумська Д. І.

Гендерне освітнє законодавство: Фінляндія та Україна

16048
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Вересень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30