Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

16 січня 2023 року в дистанційному форматі відбувся міський етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт з математики, інформатики, фізики, астрономії «Едісони ХХІ століття».

 2023 01 16 1  2023 01 16 6

Своїми враженнями про цьогорічний конкурс ділиться аспірант кафедри педагогіки 3 року навчання Руслан Калугін, який разом з викладачами університету взяв участь у роботі журі:

«Передусім, хотілося б відзначити високий рівень підготовки конкурсантів, чиї роботи і виступи мав честь оцінювати. Це мій другий досвід участі в цьому конкурсі в якості члена журі, перший був торік. І досвід цей насправді є цікавим та корисним для молодого науковця, бо є чудовою нагодою вдосконалити власні фахові компетентності, як-от: уміння оцінити рівень наукової роботи учня, відзначити сильні її сторони та висловити певні конструктивні зауваження, поставити проблемні питання та долучитися до наукової дискусії. Дякую колегам за запрошення та продуктивну співпрацю! Усім конкурсантам щиро бажаю натхнення та нових наукових звершень, а призерам – переможних виступів на обласному етапі конкурсу!».

 2023 01 16 24

 

 

Журі секції "Прикладна математика":
Бобилєв Д. Є., завідувач кафедри математики та методики її навчання, канд. пед. наук, доц. Желтуха Т. В., учитель математики Криворізького покровського ліцею Калугін Р. Ю., аспірант кафедри педагогіки.

21153
 Титул  

 

19 листопада 2022 р. дослідниці спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Н. Ахматова, М. Микитенко, Л. Машненко, О. Поляковська) взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Наука, освіта та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації», де апробували свої напрацювання щодо проблеми дисертаційної праці.

Титул 2
20967
 

 З 2015 р. на кафедрі педагогіки започатковано науково-методичний журнал - альманах "Педагогічне Криворіжжя",

в якому аспіранти, які навчаються за ОНП 011 Освітні, педагогічні науки, мають можливість прилюднити проміжні результати власних наукових пошуків.

https://kdpu.edu.ua/pedahohiky/naukova-robota/naukovi-vydannia-kafedry/811-pedahohika-v-zapytanniakh-ta-vidpovdiakh-navchalnyi-posibnyk.html
 

Розміщуємо список публікацій аспірантів, пошукачів та здобувачів вищої освіти (PhD) у часописі "Педагогічне Криворіжжя" з 2016 по 2022 рр.  

з\п

Прізвище, ім’я аспіранта

Назва публікації

 

(№ 2) 2016 рік (покликання)

1.

Басюк Л. Б.

Варіативність визначення поняття "гендер" у сучасному педагогічному дискурсі

 

2.

Коваленко І. А.

Визначення поняття «педагогічна персоналія» у сучасній історико-педагогічній науці

 

3.

Селищева І. А.

Багатоперспективний підхід у історичній освіті європейських країн

 

4.

Шпонька Р. Ю., Козакова К. В., Калашник К. С.

Національно-патріотичне

виховання учнів основної школи

 

5.

Василюк Т. Г.

Педагогічна ігротехніка як інтерактивна технологія навчання студентів

 

6.

Волікова М. М.

Значення науково-публіцистичної спадщини А. С. Макаренка для підготовки майбутніх спеціалістів

 

7.

Кучерган Є. В.

Роль психічного стану випускників загальноосвітніх шкіл в адаптації до сучасних умов життя

 

8.

Мотуз Т. В.

Про програму курсу "Педагогіка толерантності" для студентів педагогічних спеціальностей

 

9.

Польгун К. В.

Труднощі в організації інклюзивного навчання та шляхи їх подолання

 

(№ 3) 2017 рік (покликання)

10.

Ховрякова Т. І.

Питання гендерної соціалізації в педагогічній пресі кінця ХХ – початку ХХІ

 

11.

Іванова Г. І.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання вищої математики

 

(№ 4) 2018 рік (покликання)

12.

Ланецька Ю. А.

Подолання дискримінації молодшого школяра в умовах сучасної школи

 

13.

Побоча Т. Д.

Розвиток емоційного інтелекту сучасного вчителя в умовах неперервної педагогічної освіти

 

14.

Селищева І. А.

Шкільна історична освіта у світлі Концепції «Нова українська школа»

 

15.

Щербина С. М., Микитенко М. В.

Використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення історії у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

 

16.

Ступак К. Є.

Освіта дорослих в Україні та Фінляндії

 

17.

Івченко В. І.

Професійна підготовка майбутнього вчителя: вимоги сучасної школи

 

18.

Дубель І. М.

Актуальні підходи до формування краєзнавчих компетентностей педагогічних фахівців

шкільної географічної освіти

 

19.

Коваленко І. А.

Традиції та інновації в сучасній український школі: концепція НУШ

 

(№ 5) 2019 рік (покликання)

20.

Микитенко М. В.

Саморозвиток та навчання впродовж життя в педагогічній спадщині В. Сухомлинського як

формування державної освітньої політики в Україні

 

21.

Івченко В. І.

Дизайн-освіта в межах концепції навчання впродовж життя

 

22.

Герасименко О. Ю.

Принципи освітньої політики Фінляндії

 

23.

Дубель І. М.

Особливості визначення поняття «краєзнавча компетентність» у контексті безперервної освіти

 

24.

Плотнікова В. І.

Ідея неперервної освіти в українських народних казках

 

25.

Ховрякова Т. І.

Українська педагогічна преса (1985-2000 рр.)

 

26.

Шумська Д. І.

Гендерне виховання як актуальна проблема сучасності

 

(№ 6) 2020  (покликання)

27.

Герасименко О. Ю.

Принципи освітньої політики Фінляндії

 

28.

Дубель І. М.

Представленість поняття "краєзнавча компетентність" у структурі неперервної краєзнавчої освіти

 

29.

Ступак К. Є.

Мультилінгвізм як феномен ХХІ століття

 

30.

Плотнікова В. І.

Розвиток народного родинознавства в етнопедагогічній думці (друга пол. ХІХ ст. –

поч. ХХ ст.)

 

31.

Приступа Я. В., Зеленкова Н. І.,

Тенденції розвитку природничої освіти в умовах Нової української школи

 

32.

Король А. М., Микитенко М. В.

Концептуальні засади визначення поняття «дискримінація» в умовах педагогічної освіти

 

33.

Басюк Л. Б.

Формування гендерної компетентності майбутніх педагогів

 

34.

Микитенко М. В.

Впровадження ідеї рівності та недискримінації в інклюзивній освіті

 

35.

Шумська Д. І.

Питання гендерного виховання у вітчизняному педагогічному дискурсі другого десятиліття ХХІ ст.

 

37.

Іванова Г. І.

Інтенсифікація розумової праці студентів засобами комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу

 

38.

Івченко В. І.

Художньо-естетична інтерпретація як ключова компетенція професійної діяльності майбутніх дизайнерів у контексті оновлення вітчизняної системи освіти

 

39.

Коваленко В. К.

Особливості використання художнього проектування засобами комп’ютерної графіки у

вищій школі

 

40.

Пасічник Л. В.

Подвійні спеціальності та "широкий профіль" підготовки вчителя-словесника (історико-педагогічний досвід)

 

(№ 7) 2021 рік (покликання)

41.

Калугін Р. Ю.

Фахові компетентності магістрів спеціальності 014 середня освіта (математика)

 

42.

Коваленко І. А.

Провідні напрями наукових досліджень Криворізького державного педагогічного інституту (80-ті рр. ХХ ст.)

 

43.

Король А. М., Микитенко М. В.

Періодизація розвитку освіти в Україні

 

44.

Плотнікова В. І.

До питання визначення поняття виховання як керування

 

45.

Поляковська О. О.

Лісабонська конвенція як стандарт визнання документів про освіту в європейському просторі

 

46.

Ланецька Ю. А.

Професійний стандарт вчителя початкових класів: гендерний аспект

 

47.

Ховрякова Т. І.

Підготовка молоді до сімейного життя: дискусійність проблеми у сучасному освітньому дискурсі

 
48. Шумська Д.І. Гендерне освітнє законодавство: Фінляндія та Україна  
  (№ 8) 2022 рік (покликання)  

.49.

Артеменко Л. І.

 Категорія «мислення» як складник формування математичної компетентності здобувачів освіти в процесі навчання української мови

 
50.

Большаніна О. В.

Малюнок з натури у практиці навчання образотворчого мистецтва  
51.

Кульбач Л. М.

Формування громадянських цінностей у старшокласників в умовах становлення нової української школи  
52

Приступа Я. В.

Фундаментальна роль історіографії у розбудові сучасного історико-педагогічного дослідження  
53.

Герасимова О. В.

Підготовка майбутніх вчителів-логопедів до професійної діяльності в умовах Нової української школи як актуальна проблема  
54.

Лисоконь І. О.

Корпоративна соціальна відповідальність в Україні: сучасні тренди у вищій школі  
55.

Микитенко М. В.

Сутність студентоцентрового підходу, його вплив на учасників освітнього процесу  
56.

Поляковська О. О.

Організаційні форми реалізації доуніверситеської підготовки іноземних громадян у закладах

вищої освіти Дніпропетровської області
 
57. Калугін Р. Ю. Як розв’язування задач формує логічне мислення?  
58.

Ховрякова Т. І.

Поняття науково-педагогічного дискурсу в фокусі сучасних досліджень  
59.

Хорькова М. В.

Фітнес-технології у системі фізичного виховання закладів загальної середньої освіти як засіб формування індивідуальної стратегії здоров`язбереження протягом життя  
60.

Ланецька Ю. А.

Гендерний підхід в сучасному освітньому просторі  
61

Яхнич М. В.

Гендерний підхід у вихованні безпритульних дітей у 20-30-ті рр. ХХ століття на Дніпропетровщині  
   
16048

 

 

 

21 листопада, у День Гідності та Свободи, кафедрою педагогіки Криворізького державного педагогічного університету було організовано онлайн зустріч із директором Педагогічного музею України, доктором педагогічних наук – Олександром Міхном. До зустрічі приєдналися викладачі та здобувачі освіти Дніпровської академії неперервної освіти, Донбаського державного педагогічного університету та Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана. Із вітальним словом до присутніх звернувся ректор Криворізького державного педагогічного університету Ярослав Шрамко.

Запрошення
 21.11.22

Фотогалерея

20887
 Грінченко 2022

14–18 листопада 2022 року в м. Київ відбулась VII Міжнародна Грінченківська школа для докторантів, аспірантів  і молодих науковців у гaлузі знань 01 «Освіта/пeдaгoгіка», cпеціальність 011 «Освітні, пeдaгoгiчні науки». Конференція відбувалась на базі Київського університету імені Бориса Грінченка за участі Єзуїтського університету Ігнація в Кракові (Республіка Польша), Інституту педагогіки НАПН України, Державної науково-педагогічної бібліотеки україни ім. В. О. Сухомлинського, накової бібліотеки національного університету «Києво-Могилянська академія» («Амepикaнcькa бiблioтeкa iмeнi Biктopa Kитacтoгo Haцioнaльнoгo yнiвepcитeтy «Kиєвo- Moгилянcькa aкaдeмiя»). Школа працювала за такими тематичними напрямками:
- Цифрові інструменти підготовки дисертаційного дослідження;
- Управління даними досліджень в контексті Відкритої науки;
- Історія освіти України в структурі професійної підготовки педагога: нові виклики, тенденції, значення і перспективи;
- Компаративна складова у змісті дисертаційного дослідження;
- Україно-польський науковий дискурс на тему: «Педагогічна наука: коли змінюється світ»;
- Тенденції розвитку педагогічної науки в США;
- Оформлення бібліографічних посилань у наукових роботах;
- Використання бібліотечних ресурсів у науково-дослідній діяльності.
У рамках школи була організована ІV Міжнародна наукова конференція на тему: «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти». Кожен учасник мав можливість ознайомити слухачів з напрямком свого дослідження, долучитись до дискусійної платформи: «Інноваційний потенціал педагогічної науки у дослідженнях молодих учених», познайомитись з сучасними трендами наукових педагогічних досліджень.

До робити школи, на запрошення організаторів заходу, долучилися нинішні та майбітні аспіранти кафедри педагогіки КДПУ: Н. Ахматова та Л. Машненко.

Повідомленя підготовлено аспірантками кафедри педагогіки Л. Машненко та Н. Ахматовою.

20884

18-25 жовтня 2022 року відбувся КАМПУС ВЧЕНОГО, організований Радою молодих учених МОН України.

Аспіранти кампус 2022 10 19 в 16.11.38

20677
12 жовтня 2022 року відбулася онлайн-конференція «Громадянська освіта в Україні: виклики, що постають після повномасштабного вторгнення Росії та відповідь на них», в якій взяли участь аспірантки кафедри педагогіки: Л. Кульбач та М. Микитенко.
 Лариса Кульбач  Марина Микитенко
Відеозапис конференції вже доступний на YouTube-каналі «Інкубатор демократичних ініціатив». URL: https://youtu.be/b3szfWQ6z0k. Продовжуємо розвивати ідею громадянської освіти та побудову демократичної України.
20594

 

21 жовтня 2022 року викладачі та здобувачі освіти третього рівня кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету доєдналися до здобувачів освіти Харківського національного педагогічного університету та стали учасниками онлайн-зустріч із доктором наук, професоркою, академіком НАПН України – Світланою Олександрівною Сисоєвою. Її доповідь стосувалася освітології як напряму наукових досліджень.

Науковиця констатувала, що розглядаючи освіту як складний соціокультурний феномен та об’єкт наукового дослідження, ми спостерігаємо процес розширення педагогіки субдисциплінами. Тож виникла необхідність у новому напрямі наукових досліджень, що має міждисциплінарний, інтеграційний підхід до розгляду, вивчення та дослідження освітніх явищ. Ним стала освітологія 

С.Сисоєва Інформація з сайта кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди

Присутні розширили свої знання про міждисциплінарні науки, м’який та жорсткий типи міждисциплінарності в дослідженнях. Зокрема, освітологічні дослідження відрізняються жорстким типом міждисциплінарності (для дослідження в певній науці долучаються методи з недотичних наук). Отже, межа розмежування педагогічних і освітологічних досліджень встановлюється по типу міждисциплінарності.

Після виступу Світлани Олександрівни відбулася жвава дискусія, що стосувалася процесів модернізації освіти, розмежування понять, пов’язаних із педагогікою та освітологією, та питання виховання в європейській та світовій освіті.

Аспірантка ІІ року навчання Л. Кульбач

Освітянська спільнота кафедри педагогіки вдячна партнерам - кафедрі освітології та інноваційної педагогіки ХНПУ ім. Г. С. Сковороди - за можливість наукового спілкування.

 0 02 05 e26a9186417eb6c9bfc3fbc9f577416ff163f083bd456d1cf09ec0947db7763c 1c9c529192d90ab3

... дуже приємно було бути слухачем такої визначної вченої у галузі педагогіки. Слід відзначити легкість подачі матеріалу, доступність, глибоку обізнаність; доброзичливість, чуйність, уважність та зосередженість Світлани Олександрівни.

М. Яхнич (аспірантка ІІ курсу)

... цікаво, оскільки у словах С.Сисоєвої знайшли підтримку своїм роздумом щодо складності та доцільності перекладу педагоігчної термінологіх.

Л. Машненко (аспірантка ІІ курсу)

Приємно вражений, адже зміг познайомитися із модерною та прогресивною частиною сучасної педагогіки - Освітологією. Професорка системно та обгрунтовано повідомляла деталі своєї діяльності та досліджень.

С. Корнієнко (аспірант І курсу)

20437
Калугін 2022

19 жовтня 2022 року аспіранти та магістранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки мали можливість взяти участь у MeetUP 011, що був організований завдяки науковій співпраці КДПУ, Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди та Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.

Магістерську та докторську програми 011 представляли: Юлія Стеценко – здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти КДПУ (науковий керівник: канд. пед. наук, доцент І. Є. Макаренко); Руслан Калугін – здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор І. В. Лов’янова).

Сиеценко22.10 

Здобувачі освіти мали можливість представити свої наукові напрацювання, окреслити напрями наукового пошуку, означити актуальні питання розвитку сучасної освіти.

У виступах-резюме А. Боярська-Хоменко (завідувачка кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди), В. Мокляк (завідувач кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка), Т. Дороніна (завідувачка кафедри педагогіки КДПУ) одностайно висловили думку про те, що захід, який проведено на високому рівні, допоміг зустрітися здобувачам освіти зі схожими інтересами, хоббі та професіями, а також висловили сподівання на подальшу співпрацю та співробітництво.

 Інформація від партнерів.

Фотозвіт.

 

20440

8 червня в Академії фізичного виховання у Вроцлаві

відбулась V Національна конференція молодих вчених «Вечір науковців 2022 – Навколо людини».

Конференція Хорькова

Конференція Хорькова2 

 

 

Тематика конференції включала дослідження проблем фізичної культури в широкому розумінні (фізичне виховання, реабілітація, спорт, туризм і рекреація).

Учасниками конференції стали понад 50 студентів та аспірантів з різних міст Польщі, а також аспірантка другого року навчання кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету Марина Хорькова з презентацією «Порівняння системи фізичного виховання в Польщі та на Україні».

 Конференція хорькова3  Конференція хорькова4
19658
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31