№
з\п
|
Прізвище, ім’я аспіранта
|
Назва публікації
|
|
(№ 2) 2016 рік (покликання)
|
1.
|
Басюк Л. Б.
|
Варіативність визначення поняття "гендер" у сучасному педагогічному дискурсі
|
|
2.
|
Коваленко І. А.
|
Визначення поняття «педагогічна персоналія» у сучасній історико-педагогічній науці
|
|
3.
|
Селищева І. А.
|
Багатоперспективний підхід у історичній освіті європейських країн
|
|
4.
|
Шпонька Р. Ю., Козакова К. В., Калашник К. С.
|
Національно-патріотичне
виховання учнів основної школи
|
|
5.
|
Василюк Т. Г.
|
Педагогічна ігротехніка як інтерактивна технологія навчання студентів
|
|
6.
|
Волікова М. М.
|
Значення науково-публіцистичної спадщини А. С. Макаренка для підготовки майбутніх спеціалістів
|
|
7.
|
Кучерган Є. В.
|
Роль психічного стану випускників загальноосвітніх шкіл в адаптації до сучасних умов життя
|
|
8.
|
Мотуз Т. В.
|
Про програму курсу "Педагогіка толерантності" для студентів педагогічних спеціальностей
|
|
9.
|
Польгун К. В.
|
Труднощі в організації інклюзивного навчання та шляхи їх подолання
|
|
(№ 3) 2017 рік (покликання)
|
10.
|
Ховрякова Т. І.
|
Питання гендерної соціалізації в педагогічній пресі кінця ХХ – початку ХХІ
|
|
11.
|
Іванова Г. І.
|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання вищої математики
|
|
(№ 4) 2018 рік (покликання)
|
12.
|
Ланецька Ю. А.
|
Подолання дискримінації молодшого школяра в умовах сучасної школи
|
|
13.
|
Побоча Т. Д.
|
Розвиток емоційного інтелекту сучасного вчителя в умовах неперервної педагогічної освіти
|
|
14.
|
Селищева І. А.
|
Шкільна історична освіта у світлі Концепції «Нова українська школа»
|
|
15.
|
Щербина С. М., Микитенко М. В.
|
Використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення історії у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
|
|
16.
|
Ступак К. Є.
|
Освіта дорослих в Україні та Фінляндії
|
|
17.
|
Івченко В. І.
|
Професійна підготовка майбутнього вчителя: вимоги сучасної школи
|
|
18.
|
Дубель І. М.
|
Актуальні підходи до формування краєзнавчих компетентностей педагогічних фахівців
шкільної географічної освіти
|
|
19.
|
Коваленко І. А.
|
Традиції та інновації в сучасній український школі: концепція НУШ
|
|
(№ 5) 2019 рік (покликання)
|
20.
|
Микитенко М. В.
|
Саморозвиток та навчання впродовж життя в педагогічній спадщині В. Сухомлинського як
формування державної освітньої політики в Україні
|
|
21.
|
Івченко В. І.
|
Дизайн-освіта в межах концепції навчання впродовж життя
|
|
22.
|
Герасименко О. Ю.
|
Принципи освітньої політики Фінляндії
|
|
23.
|
Дубель І. М.
|
Особливості визначення поняття «краєзнавча компетентність» у контексті безперервної освіти
|
|
24.
|
Плотнікова В. І.
|
Ідея неперервної освіти в українських народних казках
|
|
25.
|
Ховрякова Т. І.
|
Українська педагогічна преса (1985-2000 рр.)
|
|
26.
|
Шумська Д. І.
|
Гендерне виховання як актуальна проблема сучасності
|
|
(№ 6) 2020 (покликання)
|
27.
|
Герасименко О. Ю.
|
Принципи освітньої політики Фінляндії
|
|
28.
|
Дубель І. М.
|
Представленість поняття "краєзнавча компетентність" у структурі неперервної краєзнавчої освіти
|
|
29.
|
Ступак К. Є.
|
Мультилінгвізм як феномен ХХІ століття
|
|
30.
|
Плотнікова В. І.
|
Розвиток народного родинознавства в етнопедагогічній думці (друга пол. ХІХ ст. –
поч. ХХ ст.)
|
|
31.
|
Приступа Я. В., Зеленкова Н. І.,
|
Тенденції розвитку природничої освіти в умовах Нової української школи
|
|
32.
|
Король А. М., Микитенко М. В.
|
Концептуальні засади визначення поняття «дискримінація» в умовах педагогічної освіти
|
|
33.
|
Басюк Л. Б.
|
Формування гендерної компетентності майбутніх педагогів
|
|
34.
|
Микитенко М. В.
|
Впровадження ідеї рівності та недискримінації в інклюзивній освіті
|
|
35.
|
Шумська Д. І.
|
Питання гендерного виховання у вітчизняному педагогічному дискурсі другого десятиліття ХХІ ст.
|
|
37.
|
Іванова Г. І.
|
Інтенсифікація розумової праці студентів засобами комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу
|
|
38.
|
Івченко В. І.
|
Художньо-естетична інтерпретація як ключова компетенція професійної діяльності майбутніх дизайнерів у контексті оновлення вітчизняної системи освіти
|
|
39.
|
Коваленко В. К.
|
Особливості використання художнього проектування засобами комп’ютерної графіки у
вищій школі
|
|
40.
|
Пасічник Л. В.
|
Подвійні спеціальності та "широкий профіль" підготовки вчителя-словесника (історико-педагогічний досвід)
|
|
(№ 7) 2021 рік (покликання)
|
41.
|
Калугін Р. Ю.
|
Фахові компетентності магістрів спеціальності 014 середня освіта (математика)
|
|
42.
|
Коваленко І. А.
|
Провідні напрями наукових досліджень Криворізького державного педагогічного інституту (80-ті рр. ХХ ст.)
|
|
43.
|
Король А. М., Микитенко М. В.
|
Періодизація розвитку освіти в Україні
|
|
44.
|
Плотнікова В. І.
|
До питання визначення поняття виховання як керування
|
|
45.
|
Поляковська О. О.
|
Лісабонська конвенція як стандарт визнання документів про освіту в європейському просторі
|
|
46.
|
Ланецька Ю. А.
|
Професійний стандарт вчителя початкових класів: гендерний аспект
|
|
47.
|
Ховрякова Т. І.
|
Підготовка молоді до сімейного життя: дискусійність проблеми у сучасному освітньому дискурсі
|
|
48. |
Шумська Д.І. |
Гендерне освітнє законодавство: Фінляндія та Україна |
|
(№ 8) 2022 рік (покликання) |
|
.49.
|
Артеменко Л. І.
|
Категорія «мислення» як складник формування математичної компетентності здобувачів освіти в процесі навчання української мови
|
|
50. |
Большаніна О. В.
|
Малюнок з натури у практиці навчання образотворчого мистецтва |
|
51. |
Кульбач Л. М.
|
Формування громадянських цінностей у старшокласників в умовах становлення нової української школи |
|
52 |
Приступа Я. В.
|
Фундаментальна роль історіографії у розбудові сучасного історико-педагогічного дослідження |
|
53. |
Герасимова О. В.
|
Підготовка майбутніх вчителів-логопедів до професійної діяльності в умовах Нової української школи як актуальна проблема |
|
54. |
Лисоконь І. О.
|
Корпоративна соціальна відповідальність в Україні: сучасні тренди у вищій школі |
|
55. |
Микитенко М. В.
|
Сутність студентоцентрового підходу, його вплив на учасників освітнього процесу |
|
56. |
Поляковська О. О.
|
Організаційні форми реалізації доуніверситеської підготовки іноземних громадян у закладах
вищої освіти Дніпропетровської області |
|
57. |
Калугін Р. Ю. |
Як розв’язування задач формує логічне мислення? |
|
58. |
Ховрякова Т. І.
|
Поняття науково-педагогічного дискурсу в фокусі сучасних досліджень |
|
59. |
Хорькова М. В.
|
Фітнес-технології у системі фізичного виховання закладів загальної середньої освіти як засіб формування індивідуальної стратегії здоров`язбереження протягом життя |
|
60. |
Ланецька Ю. А.
|
Гендерний підхід в сучасному освітньому просторі |
|
61 |
Яхнич М. В.
|
Гендерний підхід у вихованні безпритульних дітей у 20-30-ті рр. ХХ століття на Дніпропетровщині |
|
|
|