В останній тиждень вересня 2024 року були проведені підсумкові конференції з проходження студентами ІІІ курсу виробничої практики у дитячих закладах оздоровлення і відпочинку. |
Виступи студентів на підсумкових конференціях та завантажена на освітній платформі Moodle звітна документація засвідчила високий рівень організації проходження виробничої практики у дитячих закладах оздоровлення і відпочинку, а також виявлений ними достатній рівень теоретичної і практичної підготовки під час вирішення ними поставлених завдань |
|
Бази проходження виробничої практики були різноманітні. Це дитячі заклади оздоровлення та відпочинку України – «Артек Прикарпаття», «Сонячний», «Соколята» (Львівська область), а також і закордонні дитячі заклади оздоровлення та відпочинку – «Таємниця Долини Карпа» (Польща), «Карібо» (Болгарія, м. Варна), Українська скаутська організація в Німеччині «Пласт». |
У дитячому таборі «Артек-Прикарпаття» проходили педагогічну практику студентів різних факультетів університету, які брали активну участь в організації та проведенні таких інноваційних розважальних заходів як-от: загальна табірна знайомка «Вперед за пригодами»; квест «В пошуках Артеківських скарбів»; фото-конкурс «Дбай за матінку природу»; конкурсна програма «Щасливі разом»; конкурс «Танці народів світу»; фото-конкурс «Підкорювачі океанів»; інтелектуальне казино; майстер-клас з приготування піци. А такі креативні інноваційні заходи, як Art-студія, репетиції та проведення різноманітних конкурсів, сприяли розвитку творчих здібностей і талантів дітей і створювали неповторну атмосферу розкутості та свободи. |
|
|
Переважна більшість студентів ІІІ курсу (природничого факультету, факультету мистецтв, факультету української філології, факультету іноземних мов) проходили виробничу практику в КЗПО «ДТОВ «Сонячний» КМК», де відпочивало чимало дітей військових. Тут для них був створений безпечний простір. За допомогою різних технік та ігор, якими студенти оволоділи під час підготовки до роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, вони допомагали дітям позбавитися негативних емоцій, зняти стрес. Студенти проводили з дітьми релаксаційні вправи, дихальні вправи, використовували арт-терапію, малювання, ліплення та заняття на природі. Задля організації змістовного дозвілля вони організовували ігри в шахи, проводили тематичні вечори, розваги, конкурси, змагання, залучали дітей до перегляду та обговорення кінофільмів, мультфільмів. |
|
Дитячий табір «Карібо» (м. Варна, Болгарія), де проходили практику студенти факультету географії, туризму та історії, розташований у курортному містечку Золоті піски. Студенти працювали аніматорами по басейну, діджеями на вечірніх шоу і дискотеках, що дозволило отримати практичний досвід організаторів інноваційних розважальних заходів для дітей. |
У дитячому таборі відпочинку «Таємниця Долини Карпа» (Велькопольське воєводство, Польща) проходили практику студенти факультету географії, туризму та історії, майбутні вчителі географії. Студенти працювали в двох таборах організації Camp Scout скаутського напряму для дітей з різними потребами та інтересами, які розташовані на колишніх скаутських базах. У роботі з вихованцями їм дуже знадобилися знання і вміння щодо проведення різноманітних географічних квестів, організації роботи гуртки з орієнтування на місцевості, виживання у природних умовах. Студенти психолого-педагогічного факультету, факультету мистецтв отримали унікальну можливість здобути практичний досвід у Криворізькій благодійній міській організації допомоги дітям та людям із синдромом Дауна «Сонячні діти Криворіжжя». Для дітей вони охоче проводили майстер-класи з петриківського розпису, ліплення, з виготовлення поробок з природних матеріалів, рухливі ігри, вікторини та розваги |
|
|
З поважних причин окремі студенти проходили практику на пришкільних майданчиках, які працювали при закладах загальної середньої освіти міста. Вони разом з вихователями пришкільних майданчиків організували змістовне дозвілля дітей, використовували різноманітні інтерактивні та ігрові форми роботи (ігри-квести, творчі майстерні), які викликали найбільший відгук та зацікавленість у вихованців та сприяли розвитку їх творчих здібностей. |
Студенти психолого-педагогічного факультету, факультету української філології, фізико-математичного факультету, факультету іноземних мов взяли активну участь у міському проєкті з подолання освітніх втрат і проходили виробничу практику у закладах загальної середньої освіти міста, де також здобули неабиякий теоретичний та практичний досвід. |
Виробнича практика в дитячих закладах оздоровлення і відпочинку дозволила студентам отримати цінний досвід практичної роботи, необхідний для подальшого їх професійного становлення як майбутніх педагогів. |
|
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 467
Педагогічна практика є першим кроком на шляху практичного оволодіння професією, що базується на фахових знаннях, орієнтується на певний теоретичний фундамент, забезпечуючи практичне пізнання закономірностей і принципів педагогічної діяльності, засвоєння засобів її організації. Мета педагогічної практики – виробити у здобувачів освіти уміння й навички, необхідні в майбутній педагогічній діяльності, закріпити теоретичні знання та вчитися застосувати їх у педагогічній практиці. |
Задля успішного проходження студентами педагогічної практики було проведено настановні конференції. Так, 27 травня 2024 року було проведено настановну конференцію з навчальної практики «Підготовка до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку», в якій брали участь студенти ІІІ курсу майже всіх факультетів та всіх спеціальностей Криворізького державного педагогічного університету, загальною чисельністю 97 осіб. |
А 01 червня 2024 року було проведено настановну конференцію з виробничої виховної практики, в якій брали участь студенти ІІ курсу також всіх факультетів та всіх спеціальностей Криворізького державного педагогічного університету, загальною чисельністю 134 особи. |
З особливостями проходження навчальної практики «Підготовка до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку» та виробничої виховної практики здобувачів освіти ознайомила керівник педагогічної практики КДПУ Любов Цоуфал. Методист кафедри педагогіки Світлана Щербина розкрила мету, завдання кожного виду практик та особливості їх реалізації під час практичної підготовки. |
Сподіваємося, що навчальна практика «Підготовка до роботи в закладах оздоровлення та відпочинку» та виробнича виховна практика дозволять здобувачам освіти ІІІ та ІІ року навчання ознайомитися зі специфікою обраної професії, а також виявити свою професійну компетентність як реалізаційну здатність до здійснення професійної діяльності в її реальних умовах, набути цікавих вражень та цінного досвіду. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 477
Практична підготовка здобувачів вищої освіти є обов’язковим компонентом освітньої програми для здобуття певного освітнього рівня. |
8 квітня 2024 року відбулася настановна конференція з навчальної психолого-педагогічної практики студентів другого курсу всіх спеціальностей. Навчальна психолого-педагогічної практика є важливою в системі навчання і сприяє розвитку у студентів інтересу до вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу, до оволодіння основами організації освітньо-виховного процесу в закладах загальної середньої освіти, вихованню потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в майбутній практичній педагогічній діяльності. |
З особливостями проходження здобувачами освіти навчальної психолого-педагогічної практики в умовах дистанційного навчання всіх присутніх ознайомила керівник виробничої практики КДПУ Л. С. Цоуфал. Методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина та методист кафедри психології канд. психол. наук, доцент О. О. Халік пояснили здобувачам вищої освіти завдання, які запропоновані до виконання, а також відповіли на їх запитання. |
Після завершення настановної конференції з навчальної психолого-педагогічної практики викладачі кафедри педагогіки (канд. пед. наук, доцент О. С. Білоус, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Коваленко, канд. пед. наук, доцент А. М. Король, д-р пед. наук, доцент С. Л. Кучер, канд. пед. наук, доцент І. Є. Макаренко, канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина) провели консультації для здобувачів освіти, з якими безпосередньо співпрацюють на першому тижні навчальної практики. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 497
Під час концеренції керівник педагогічної практики університету, Л. Цоуфал, акцентувала увагу присутніх на важливості практики з подолання освітніх втрат. Водночас, канд. пед. наук, доцент А. Король, чітко та грунтовно повідомила студентам основні організаційні та методичні вимоги, які висуваються до них у процесі проходження практики. |
02 квітня 2024 року на кафедрі педагогіки відбулася настановна конференція з виробничої педагогічної практики для здобувачів освіти ІІ та ІІІ курсів, які візьмуть участь у проєкті з подолання освітніх втрат учнів закладів загальної середньої освіти з предметів початкової школи, математики, української та англійської мов, як помічники вчителів. |
Варто наголосити, що насьогодні, 27 закладів загальної середньої освіти міста Кривий Ріг вже приєдналися до масштабного проєкту «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат», що має на меті навчити вчителів вимірювати та долати освітні втрати. Проєкт реалізує громадська спілка «Освіторія» у партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Міністерством освіти і науки України за підтримки Глобального партнерства в галузі освіти (GPE) та Уряду Японії. Тож, участь студентів у практиці з подолання освітніх втрат зможе надати їм можливості спостерігати, аналізувати та фіксувати найкращі практики й методики подолання освітніх втрат. Усі вчителі, за якими будуть закріплені здобувачі освіти, пройшли відповідні тренінги, тож їхнє наставництво стане неоціненним досвідом для кожного студента як майбутнього фахівця у його майбутній професійній діяльності. |
Упродовж настановної конференції усі бажаючі практиканти могли поставити уточнюючі питання методистам кафедри педагогіки (д-р. пед. наук, доценту, С. Кучер; канд. пед. наук, доценту, А. Король; канд. пед. наук, доценту, І. Макаренко; канд. пед. наук, ст. викладачу, І. Коваленко) тощо.
|
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 510
22 січня 2024 року відбулося робоче засідання кафедри педагогіки, на якому було обговорено розпорядження навчально-методичного відділу № 3 від 19 січня 2024 року «Про внесення змін до програм виробничих практик студентів 4 курсу» задля реалізації міської програми «Подолання освітніх втрат, викликаних особливостями організації освітнього процесу в 2020-2023 роках в закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти» на 2023/2024 навчальний рік». |
Викладачі кафедри педагогіки передбачили проведення студентами університету індивідуальних та групових бесід зі здобувачами освіти закладу загальної середньої освіти, організацію групових активностей, колективних проєктів та спільних заходів, що сприяють спілкуванню, співпраці та взаємодії між здобувачами освіти; використання проактивних форм і методів виховної роботи, направлених на згуртування та взаємодію учнів класу, спрямованих на допомогу в подоланні виховних втрат, відповідно до потреб бази практики. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 523
За підсумками виробничої практики в ЗОіВ відбулися підсумкові іконференції з педагогічної практики студентів ІІІ курсу природничого факульльтету та факультету мистецтв. |
Присутні на конференції – керівниця виробничої практики, ст. викладачка кафедри української мови Л. С. Цоуфал, методисти кафедри педагогіки: канд. пед. наук, доцентка В. В. Іванова, канд. пед. наук, доцентка С. М. Щербина проаналізували діяльність студентів ІІІ курсу у закладах оздоровлення і відпочинку, оцінили подану на платформу Moodle документацію, вказали на позитиви та недоліки в її оформленні. Учасники підсумкової конференції дійшли висновку про те, що виробнича педагогічна практика у закладах оздоровлення і відпочинку є важливим кроком у підготовці майбутнього висококваліфікованого фахівця. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 539
22 вересня 2023 року доцент кафедри педагогіки, канд. пед. наук Король А. провела підсумкову конференцію за результатами проходження літньої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах студентами ІІІ курсу українського факультету. У підсумковій конференції взяли участь здобувачі освіти факультету української філології гр. УАФ-20/УФР-20/УПФ-20/УІФ-20, керівник виробничої практики університету Цоуфал Л. та декан факультету української філології Семененко Л. |
Під час проведення конференції виступили студенти, які обговорили усі цікаві та складні моменти педагогічної практики, поділилися досвідом її проходження та отримали рекомендації щодо майбутніх кроків. |
Не всі студенти мали можливості перебувати у дитячих оздоровчих таборах, більшість з них проходили практику на шкільних майданчиках, але їм вдалося опрацювати матеріали та документи, що визначають характер діяльності дитячих таборів у літній період, ознайомитися з особливостями виховної роботи зі школярами під час літніх канікул в дитячих оздоровчих таборах, з організацією самоврядування в дитячому оздоровчому таборі. |
Студенти попри все, змогли вчасно виконати всі педагогічні завдання практики та підготувати всю необхідну звітну документацію для перевірки на платформі Moodle. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 583
28 вересня 2023 року відбулася підсумкова звітна конференція за підсумками проходження студентами факультету іноземних мов виробничої педагогічної практики у закладах оздоровлення та відпочинку. Характеризуючи загальні результати оцінювання звітної документації студентів, Ірина Євгенівна відмітила переважну більшість відповідально та своєчасно наданих звітів. |
Перед студентами під час практики було поставлено ряд завдань, які вони на достатньо високому рівні зреалізували. Так, під час виступу кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, Макаренко Ірина Євгенівна, наголосила на важливості отриманого здобувачами освіти досвіду під час практики, а також на тому, що увесь багаж знань з організації виховної роботи, з проведення різних форм виховних заходів тощо, обов’язково стануть в нагоді у їх подальшій професійній педагогічній діяльності.
Конференція змістово наповнилася цікавими та емоційно забарвленими доповідями студентів, які ділилися власним досвідом, переживаннями, успіхами та труднощами, що зустрічалися у них у процесі проходження практики. |
|
В обговоренні підсумків виробничої педагогічної практики у закладах оздоровлення та відпочинку взяла участь і керівник виробничої практики, старший викладач кафедри української мови, Цоуфал Любов Сергіївна. Було наголошено на цьогорічному переважно очному проходженні практики студентами на літніх майданчиках при закладах освіти, а також подякувала студентам за їх мобільність, творчість та гнучкість. Наприкінці конференції, рефлексуючи й підводячи підсумки, студенти висловили побажання ще раз обов’язково пройти такий вид педагогічної практики, який надихає йти далі педагогічним шляхом, таким непростим, але, водночас, таким цікавим і захоплюючим! |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 605
20 вересня 2023 року відбулася підсумкова конференція за результатами проходження літньої педагогічної практики студентів в закладах оздоровлення та відпочинку. |
|
У підсумковій конференції взяли участь студенти фізико-математичного факультету гр. МІ-20, гр. І-20, гр. ФІ-20, гр. ФМ-20. На конференції виступила старший викладач кафедри педагогіки Коваленко І. А., яка подякувала студентам за вчасно подану звітну документацію, що розміщена на платформі Moodle і повідомила результати перевірки. Викладачем було акцентовано увагу на важливості опрацювання студентами інструктивних матеріалів та документів, що визначають основні поняття оздоровлення і відпочинку дітей у літній період, та формують основні напрями державної політики у сфері оздоровлення і відпочинку дітей. |
Студенти, в свою чергу, емоційно ділились враженнями від проходження практики, досвідом роботи в дитячих колективах. Кудінова Тетяна і Коротиш Віктор розповіли про роботу у ДТОВ «Сонячний», про дружню і творчу атмосферу в колективі вожатих. Куца Аліна мала можливість влітку попрацювати в європейському закладі відпочинку в м. Фрайберг (Німеччина), про що багато розповідала демонструючи фото і відео матеріал. На завершення конференції студенти зауважили, що отриманий досвід був корисним, цікавим і надихаючим.
|
На завершення конференції студенти зауважили, що отриманий досвід був корисним, цікавим і надихаючим. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 540
8 вересня 2023 року о 15-00 в дистанційному форматі була проведена настановна конференція з педагогічної практики для академічних груп ІСм-22/ ІГм-22 факультету географії, туризму та історії. |
На конференції виступив викладач кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент Потапенко О. Б., який розповів про виховні завдання педагогічної практики, особливості та вимоги її проведення в умовах дистанційного навчання в закладах середньої освіти.
Бажаємо магістрантам отримати цікавий та корисний досвід під час проходження педагогічної практики. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 486