На лекції були присутні магістранти факультету географії, туризму та історії (гр. ГТм-22; ІСм-22; ІГм-22), а також викладачі кафедри педагогіки: канд. пед. наук, ст. викладач I. А. Волощук, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина. |
||
Лектор О. С. Білоус довела студентам, що інноваційність є ознакою сучасності, розкрила сутність та завдання інноваційної парадигми освіти, ознайомила з нормативними документами, які регламентують інноваційну діяльність та акцентувала увагу на тому, що інноваційність як принцип педагогіки забезпечує умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.
Під час обговорення та аналізу лекції присутні члени кафедри відзначили, що лекція проведена на високому науково-методичному рівні. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 491
На лекції були присутні студенти І курсу українського, технологічного та мистецького факультету (гр. УАФ-22, УІФ-22, УПФ-22, УФР-22, ТНІ-22, ПТ-22, МХК-22), а також викладачі кафедри педагогіки: д-р пед. наук, професор Т. О. Дороніна, д-р пед. наук, доцент С. Л. Кучер, канд. пед. наук, доцент О. С. Білоус, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук, доцент І. Є. Макаренко, канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Волощук, канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Коваленко. |
У квітні 2023 року доцент кафедри педагогіки, кандидат педагогічних наук А. М. Король провела відкриту лекцію з навчальної дисципліни «Загальна педагогіка» на тему: «Методи і засоби навчання».
|
|
Доцент А. М. Король ознайомила студентів з історією виникнення способів навчання в педагогічній науці, розкрила трактування понять «метод» і «прийом» навчання, різні підходи до класифікації методів навчання. Лектор обґрунтувала методи організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти та шляхи вибору методів навчання. Особливу увагу Король А.М. акцентувала на сучасних засобах навчання, їх класифікацію та характеристику. Під час обговорення та аналізу лекції присутні члени кафедри відзначили, що лекція проведена на високому науково-методичному рівні. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 671
|
17 березня 2023 року доцент кафедри педагогіки, кандидат педагогічних наук С. М. Щербина провела відкриту лекцію на тему: «Методика організації морального виховання учнів» з навчальної дисципліни «Методика виховної роботи». |
На лекції були присутні студенти ІІІ курсу природничого факультету та факультету іноземних мов (гр. БХ-20, БП-20, ХІ-20 АНФ-20, НАФ-20), а також викладачі кафедри педагогіки: д-р пед. наук, професор Т. О. Дороніна, д-р пед. наук, професор С. Л. Кучер, канд. пед. наук, доцент О. С. Білоус, канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Волощук, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук, доцент А. М. Король, канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко. |
Під час обговорення та аналізу лекції присутні члени кафедри відзначили, що лекція проведена на високому науково-методичному рівні. |
Лектор С. М. Щербина довела студентам, що моральне виховання підростаючого покоління є актуальною педагогічною проблемою в умовах сьогодення, розкрила сутність, завдання та зміст морального виховання учнівської молоді на етапі становлення Нової української школи; ознайомила майбутніх педагогів з методикою формування моральної культури здобувачів освіти, основними формами та методами.
|
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 551
02 березня 2023 року кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки І. Є. Макаренко провела відкриту лекцію для студентів І курсу факультетів іноземних мов та фізико-математичного на тему «Поняття про особистість, її розвиток та формування». На занятті також були присутні викладачі кафедри педагогіки та аспіранти. |
Так, протягом лекційного заняття було обговорено актуальні питання щодо основних факторів впливу на формування та розвиток особистості у контексті сучасних трансформаційних змін у суспільстві. Наголошено на важливості урахування усіх взаємопов’язаних чинників розвитку особистості, які покликані діяти гармонійно за умови оптимального їх використання. На занятті також було піднято питання щодо важливості формування та розвитку у сучасних школярів так званих «soft skills» (м’яких навичок), які включені до системи навичок ХХІ століття сучасного школяра нової української школи. |
Логічний, послідовний, доступний матеріал лекції, переконливий виклад та проблемний підхід, резюмувались аргументованими висновками. Під час заняття використовувалася презентація з теми, актуальні приклади щодо теорії та практики формування та розвитку особистості, систематичний зворотній зв’язок. Органічне застосування різноманітних методів та прийомів педагогічного впливу сприяло встановленню педагогічного контакту, породжувало емоційний відгук у студентів та сприяло активізації їх пізнавальної діяльності, власного творчого пошуку. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 544
8 жовтня 2022 року відбулася відкрита лекція канд. пед. наук, доцента кафедри педагогіки Потапенка О. Б. за темою «Становлення та розвиток наукової педагогіки (16 – перша пол. 17 ст.)» для студентів І курсу факультету дошкільної та технологічної освіти (гр. ДВП-22; СО-22).
Лекційне заняття проводилося в умовах дистанційного навчання з використанням сервісу Zoom. З метою підвищення наочності навчального матеріалу та полегшення його сприйняття викладач використав мультимедійні презентації.
Відкрита лекція, проведена Потапенком О. Б. колегами була оцінена позитивно. Особливу увагу в аналізі було приділено цікаво підібраному та грамотно структурованому навчальному матеріалу, вмінню викладача доступно розкривати перед студентською аудиторією складні проблеми теоретичних пошуків педагогів минулих часів. Також колеги висловили побажання використовуватиінтерактивні технології та мотивувати активність студентів під час навчальних занять.
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 982
7 жовтня 2022 року відбулася відкрита лекція докторки педагогічних наук, професорки кафедри педагогіки С. Л. Кучер за темою «Становлення та розвиток наукової педагогіки XVI- першої половини XIX ст.» з курсу «Загальна педагогіка» для студентів І курсу психолого-педагогічного факультету. Тема лекції була присвячена огляду основних етапів розвитку педагогічного знання на початку та в процесі формування цієї галузі науки. Лекторка запропонувала зупинитися на аналізі педагогічних поглядів видатних мислителів і діячів Европи: Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж.-Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцці, Й. Ф. Гербарта та А. Дістервега. |
Графік відкритих занять на 2022-2023 навч. рік
|