11 травня 2017 року у м. Харків, у Харківській гуманітарно-педагогічній академії відбулася Регіональна науково-практична конференція «Науково-методична робота в сучасному закладі освіти: стан, проблеми, перспективи».
Було узагальнено окремі підходи до формування змісту науково-методичної роботи у навчальному закладі; доведено, що її результативність значною мірою залежить від характеру організації. Окремо наголошувалось на рівні та якості підготовки професорсько-викладацького складу, бажанні й готовності викладачів здійснювати науково-методичну діяльність як важливу органічну складову цілісного педагогічного процесу вищого навчального закладу.
У конференції взяли участь студенти факультету іноземних мов та української філології під науковим керівництвом, кандидата педагогічних наук, доцента Макаренко Ірини Євгенівни, а саме:
- Якимова Анастасія (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Самоосвіта педагога як індивідуальна форма науково-методичної роботи»;
- Богун Наталія (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Тенденції управління інноваційними процесами в освіті»;
- Нестор Ганна (група УАФ-15-1), тема доповіді: «Роль методичної роботи в підвищенні професійної підготовки педагога»;
- Рева Анна (група АНФ-15-2), тема доповіді: «Професійне самовдосконалення педагога засобами науково-методичної роботи»;
- Стороженко Юлія (група УАФ-15-1), тема доповіді: «Основні складові науково-методичної роботи вищого навчального закладу та їх зв'язок зі школою»;
- Дочева Катерина (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Підвищення ефективності науково-методичної роботи педагогічних працівників як засіб стимулювання їх професійно-особистісного розвитку»;
- Павленко Анастасія (група АНФ-15-1), тема доповіді: «Роль педагогічної культури вчителя у підвищенні його науково-методичної роботи».
Студенти на високому рівні виступили з доповідями як на пленарному так і на секційному засіданнях та отримали сертифікати учасників конференції.
Це був їх перший досвід на науковій освітянській ниві, однак, вони стали гідними представниками від Криворізького державного педагогічного університету.