Проблемну групу очолює науковий керівник: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина. Наукові керівники: канд. пед. наук, доцент В. В. іванова, канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко. Тематика роботи проблемної групи: Оновлення системи і змісту шкільної освіти і виховання в контексті концепції Нової української школи. Тематика роботи проблемної групи: Оновлення системи і змісту шкільної освіти і виховання в контексті концепції Нової української школи. |
Студенти природничого факультету: Д. Кононюк, А. Чубова, В. Шипілова та магістрант спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Д. Маленьков (науковий керівник: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина); студенти факультету мистецтв: К. Мегеря, Ю. Монастирна та магістрант спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Д. Канін (науковий керівник: канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова); магістрантка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Є. Новікова (науковий керівник: канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко) брали участь у регіональному науково-практичному семінарі «Інноваційний розвиток сучасної освіти: від теорії до практики» (18 травня 2022 року), підготували та подали до друку тези: 1. Кононюк Д. Використання комп’ютера як ефективного засобу навчання у процесі вивчення біології Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах : зб. наук. праць. Кривий Ріг : ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 81–82. 2. Чубова А. Використання активних та інтерактивних методів навчання у процесі вивчення біології. Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах : зб. наук. праць. Кривий Ріг : ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 36–37. 3. Шипілова В. Шляхи попередження та подолання булінгу в сучасній школі. Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах : зб. наук. праць. Кривий Ріг : ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 41–42. 4. Маленьков Д. Підготовка вчителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності – вимога часу. Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах : зб. наук. праць. Кривий Ріг: ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 52–54. 5. Мегеря К. Використання інтерактивних методів навчання на уроках образотворчого мистецтва. Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах : зб. наук. праць. Кривий Ріг : ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 88–90. 6. Монастирна Ю. Особливості використання нестандартних уроків у роботі з обдарованими дітьми. Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах : зб. наук. праць. Кривий Ріг: ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 29–31. 7. Канін Д. Шляхи попередження шкідливих звичок учнів у роботі вчителя фізичної культури. Педагогічне Криворіжжя: педагогічний альманах : зб. наук. праць. Кривий Ріг : ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 22–24. 8. Новікова Є. Інформаційні методи викладання інформатики в умовах дистанційного навчання Педагогічне Криворіжжя : педагогічний альманах: зб. наук. праць. Кривий Ріг: ВЦ КДПУ; Айс Принт. 2022. Вип. 8. С. 93–94. |
Студенти – члени проблемної групи брали активну участь у звітній науковій студентській конференції і виступили з цікавими доповіддями про результати своєї дослідницької роботи, серед них: студентка факультету мистецтв К. Мегеря (науковий керівник: канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова); студентка факультету географії, історії та туризму І. Рубан (науковий керівник: канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко); студентка природничого факультету В. Шипілова (науковий керівник: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина). |