Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова
1. Класний керівник як фасилітатор навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.
2. Використання ігрових технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти.
3. Комунікативна культура вчителя закладу освіти як чинник педагогічної майстерності.
4. Сучасне учнівство як особлива соціальна група.
5. Індивідуалізація освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
6. Впровадження інноваційних технологій навчання в закладі загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
7. Впровадження інтерактивних технологій навчання в закладі загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
8. Професійні педагогічні стреси: можливості попередження і подолання.
9. Система управління закладом загальної середньої освіти: стан та перспективи удосконалення (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
10. Гендерні особливості в поведінці і діяльності учнівства.
11. Мотивація учіння здобувачів освіти: види, розвиток та вплив на процес навчання.
12. Засоби мовленнєвої виразності в діяльності вчителя (на прикладах з педагогічної практики).
13. Механізми формування позитивного іміжду вчителя.
14. Педагогічна техніка вчителя і шляхи оволодіння нею.
15. Роль невербальних засобів спілкування в діяльності вчителя.
16. Формування національної самосвідомості учнівської молоді.
17. Гуманізація освітнього процесу як засіб попередження правопорушень серед учнівської молоді.
18. Педагогічні умови ефективної організації самостійної навчальної діяльності здобувачів освіти.
19. Студентське самоврядування як чинник формування самосвідомості учнівської молоді.
20. Інноваційні підходи до управління закладом загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
21. Економічне виховання як основа підготовки учнівської молоді до самостійного життя.
22. Впровадження інформаційних технологій в закладах загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
23. Трудове виховання учнівської молоді в умовах складної екологічної ситуації.
24. Технології організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
25. Впровадження ігрових технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
26. Система роботи класного керівника щодо формування здорового способу життя здобувачів освіти.
27. Формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти в умовах НУШ.
28. Школа педагогічної майстерності як форма залучення вчителя (класного керівника) до інноваційної діяльності.
29. Шляхи формування педагогічної культури сучасного вчителя.
30. Особливості впровадження здоров’язберігаючого навчання в навчальному процесі.
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, ст. викладач І. А. Коваленко
1. Формування національної гідності школярів засобами народної педагогіки.
2. Особливості формування громадянської свідомості учнів у процесі національно-патріотичного виховання.
3. Рольові ігри в системі громадянського виховання сучасних школярів.
4. Використання активних форм організації навчання для стимулювання пізнавальної діяльності учнів.
5. Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі для формування комунікативної культури сучасних школярів.
6. Розвиток емоційного інтелекту учнів засобами тренінгових технологій навчання.
7. Екологічне виховання старшокласників, сучасні форми та методи його реалізації.
8. Педагогічні умови формування полікультурності учнів в умовах «Нової української школи».
9. Організація самостійної роботи учнів на уроках математики.
10. Використання міжпредметних зв’язків в освітньому процесі базової середньої школи.
11. Використання нетрадиційних форм навчання як засобу підвищення мотивації учнів.
12. Педагогічні умови впровадження педагогіки партнерства у практику сучасної української школи.
13. Формування здорового способу життя учнів базової середньої школи засобами інтерактивних технологій.
14. Педагогічні ідеї В. Сухомлинського та їх реалізація у сучасній «Новій українській школі».
15. Форми організації учнівського самоврядування та педагогічні принципи його побудови.
16. Особливості військово-патріотичного виховання учнівської молоді в Україні.
17. Формування медіаграмотності сучасних школярів засобами інформаційно-комунікативних технологій навчання.
18. Формування креативного мислення школярів засобами гейміфікації в освітньому процесі базової середньої школи.
19. Дитячі та молодіжні організації, їх роль і значення в системі виховання сучасних школярів.
20. Особливості використання активних форм навчання в організації позакласної роботи в умовах «Нової української школи».
21. Організація дослідницько-експериментальної роботи в сучасній школі.
22. Активізація творчої діяльності старшокласників засобами проектних технологій навчання.
23. Організація семінарських занять з математичних дисциплін та їх роль у розвитку навичок самостійної роботи учнів.
24. Реалізація етичних принципів українського народу в моральному вихованні сучасних школярів.
25. Дискусії як ефективний засіб розвитку інноваційної особистості учня.
26. Морально-статеве виховання сучасних школярів у системі роботи класного керівника.
27. Педагогічне керівництво процесом розвитку учнівського колективу в системі роботи класного керівника.
28. Використання групової форми роботи учнів як засобу активації та ефективності навчання.
29. Коучинг як освітня технологія та інструмент особистісного зростання педагога.
30. Профілактика булінгу у системі роботи класного керівника.
31. Гендерно-чутливе середовище «Нової української школи» як умова формування гендерної культури сучасних школярів.
32. Дистанційне навчання як інноваційна педагогічна система.
33. Шляхи впровадження інтегрованого навчання в «Новій українській школі».
34. Розвиток комунікативної компетентності сучасних школярів засобами «сторітелінгу».
35. Формування творчої активності учнів на уроках засобами інноваційних технологій.
36. Технологія організації нестандартних уроків у середній школі.
37. Розвиток пізнавальної активності учнів старшої школи.
38. Індивідуальні завдання як засіб підвищення успішності невстигаючих учнів.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент А. М. Король
1. Підвищення якості знань учнів засобами нестандартних уроків.
2. Впровадження інноваційних комп’ютерних технологій у освітній процес Нової української школи.
3. Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтелектуальних ігор.
4. Формування екологічної свідомості учнів у процесі позакласної роботи.
5. Використання можливостей нетрадиційного уроку в сучасній школі.
6. Дистанційне навчання як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів Нової української школи.
7. Формування патріотичних почуттів в учнів у процесі позакласної роботи.
8. Формування медіа грамотності учнів засобами іноваційних технологій навчання.
9. Формування пізнавального інтересу учнів засобами народних традицій.
10. Нестандартні уроки як засіб підвищення якості знань учнів.
11. Розвиток творчих здібностей школярів засобами ігрової діяльності.
12. Організація позакласної роботи учнів засобами театралізованих свят.
13. Вплив стилю педагогічного спілкування вчителя на ефективність навчальної діяльності учнів.
14. Індивідуальний підхід як засіб формування культури спілкування учнів.
15. Використання казкових сюжетів в процесі формування естетичної культури учнів.
16. Формування комунікативної культури у диференційованому навчанні.
17. Формування екологічної культури учнів у позакласної роботи.
18. Формування творчих здібностей учнів нетрадиційними формами навчання.
19. Формування моральної культури учнів у позакласній робот.
20. Вплив стилю педагогічного спілкування вчителя на ефективність навчальної діяльності учнів.
21. Діалогічне навчання як засіб формування комунікативних здібностей учнів.
22. Дидактичні ігри як засіб формування пізнавального інтересу учнів.
23. Формування творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій.
24. Формування гуманного світогляду учнів у позакласній роботі.
25. Індивідуальний підхід як засіб формування культури спілкування учнів.
26. Формування творчих здібностей учнів в процесі самостійної роботи.
27. Організація нестандартних уроків як засобу підвищення якості знань учнів.
28. Основи педагогічної взаємодії вчителя та учнів як засіб формування творчих здібностей учнів.
29. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів у навчально-виховному процесі Нової української школи.
30. Використання інноваційних освітніх технологій в організації навчальної діяльності учнів.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент І. Є. Макаренко
1. Розвиток комунікативної компетентності школярів засобами інтерактивних технологій навчання.
2. Психолого-педагогічні засади булінгу як соціального явища.
3. Ігрові технології навчання як інструмент розвитку креативного мислення школярів.
4. Формування базових цифрових компетенцій сучасних школярів засобами інформаційно-комунікативних технологій навчання.
5. Розвиток емоційного інтелекту школярів у позакласній виховній діяльності класного керівника.
6. Формування культури здорового способу життя сучасних школярів засобами здоров'язбережувальних технологій навчання.
7. Особливості підвищення мотивації до навчання сучасних школярів в умовах дистанційної форми його реалізації.
8. Формування громадянської культури учнів в системі виховної роботи класного керівника.
9. Формування лідерських якостей сучасних школярів в системі учнівського самоврядування.
10. Профілактика девіантної поведінки школярів засобами колективної творчої діяльності.
11. Формування соціальної толерантності школярів в умовах інклюзивного освітнього середовища.
12. Засоби масової інформації як інструмент формування гендерної культури школярів.
13. Розвиток критичного мислення школярів у процесі реалізації розумового виховання сучасного закладу загальної середньої освіти.
14. Гейміфікація освітнього середовища як умова підвищення пізнавальної самостійності школярів.
15. Розвиток естетичної культури школярів в системі позашкільної системи виховання.
16. Розвиток стресостійкості педагога в системі його професійно-особистісного самовлосконалення.
17. Особливості формування економічного мислення сучасних учнів у процесі виховної роботи освітнього закладу і сім'ї.
18. Формування творчого мислення школярів засобами сторітеллінгу.
19. Формування комунікативної компетентності школярів засобами ігрових технологій навчання.
20. Проєктні технології навчання як засіб розвитку пізнавальної самостійності школярів.
21. Формування національної гідності школярів засобами народної педагогіки.
22. Полікультурне виховання сучасних школярів у ході позакласної виховної роботи.
23. Педагогічні умови впровадження педагогіки партнерства у сучасну Нову українську школу.
24. Громадянське виховання сучасних школярів засобами рольової гри.
25. Роль та значення дитячих організацій у вихованні сучасних школярів.
26. Особливості використання активних форм навчання в організації позакласної роботи в умовах Нової української школи.
27. Організація дослідницько-експериментальної роботи в сучасній школі.
28. Реалізація етичних принципів українського народу в моральному вихованні сучасних школярів.
29. Педагогічне керівництво процесом розвитку учнівського колективу в системі роботи класного керівника.
30. Використання міжпредметних зв’язків на уроках іноземної мови.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко
1. Особистісно-орієнтовані технології як засіб підвищення якості знань учнів.
2. Використання сучасних інформаційних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів.
3. Використання сучасних педагогічних технологій як інновації в сучасній освіті.
4. Формування національної самосвідомості учнів засобом використання проблемного навчання.
5. Інтерактивні форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
6. Формування пізнавальних інтересів учнів шляхом використання нетрадиційних форм навчання.
7. Диспут як засіб формування політичної свідомості старшокласників.
8. Урок-семінар як форма навчання учнів умінням роботи з різними джерелами інформації.
9. Розвиток мислення учнів шляхом використання проблемних завдань і ситуацій.
10. Система навчальних проблем і ситуацій як засіб розвитку творчих здібностей учнів.
11. Моделювання проблемних ситуацій на уроках історії як засіб розвитку творчої уяви учнів.
12. Формування національної культури учнів засобом використання активних методів (форм) навчання.
13. Формування національної самосвідомості учнів засобами краєзнавчої роботи.
14. Освіта як чинник формування національно-культурної ідентичності старшокласників.
15. Стратегія і тактика управління конфліктною поведінкою учнів.
16. Причини девіантної поведінки учнів і шляхи їх усунення в практиці роботи сучасного вчителя.
17. Індивідуальний підхід як засіб формування творчих здібностей учнів.
18. Імітаційно-ігрове навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
19. Розвиток творчих здібностей учнів засобом використання активних методів навчання.
20. Дидактичні умови організації самостійної роботи учнів.
21. Міжпредметні зв’язки як засіб формування світоглядної позиції старшокласників.
22. Передовий педагогічний досвід і шляхи його впровадження в навчальний процес.
23. Формування толерантності учнів засобом використання ігрових технологій.
24. Шляхи формування педагогічної культури сучасного вчителя.
25. Формування полемічних здібностей старшокласників засобами діалогічних форм навчання.
26. Стратегія і тактика партнерської педагогіки як пріоритетного напрямку реформування сучасної освіти.
27. Формування здорового способу життя учнів засобом використання сучасних здоров’язберігаючих технологій.
28. Формування готовності майбутніх учителів до роботи в умовах ринково-децентралізованої системи освіти.
29. Технологічний підхід в освіті як засіб формування цінностей здорового способу життя учнів.
30. Техніки ефективного педагогічного спілкування як складові професійної культури сучасного вчителя.
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина
1. Формування національно-патріотичних рис в учнівської молоді.
2. Моральне виховання учнівської молоді засобами народознавства.
3. Сучасні підходи до формування фізкультурних знань в учнівської молоді.
4. Роль самоосвіти педагога у підвищенні його професійної майстерності.
5. Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду закладу загальної середньої освіти (на прикладі конкретного закладу загальної середньої освіти).
6. Проблемне навчання як засіб формування критичного мислення здобувачів освіти.
7. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів в системі роботи класного керівника.
8. Педагогічні ідеї В. Сухомлинського та їх реалізація в практиці роботи сучасної школи.
9. Тестові завдання та особливості їх використання в освітньому процесі.
10. Шляхи попередження та подолання булінгу в системі роботи класного керівника.
11. Формування естетичної культури учнів в системі роботи класного керівника.
12. Навчальні екскурсії, особливості їх використання в освітньому процесі.
13. Особливості впровадження технологій ігрового навчання в освітній процес.
14. Формування екологічної культури учнів в системі роботи класного керівника.
15. Особливості навчання здобувачів освіти з використанням ІКТ в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти.
16. Формування етичної культури учнів в системі роботи класного керівника.
17. Формування національної свідомості та ідентичності здобувачів освіти під час організації виховного процесу.
18. Козацькі традиції та їх використання в практиці національно-патріотичного виховання учнівської молоді.
19. Інтерактивне навчання, особливості його використання в освітньому процесі.
20. Формування у здобувачів освіти ключової компетентності – уміння вчитися.
21. Професійно-педагогічне спілкування як наука та мистецтво.
22. Вплив бар’єрів спілкування на ефективність педагогічної взаємодії.
23. Педагогічні конфлікти: причини виникнення, шляхи попередження і подолання.
24. Професійні деформації та професійне «вигорання» в педагогічній діяльності.
25. Шляхи формування позитивного іміджу вчителя закладу загальної середньої освіти.
26. Педагогічний такт як прояв педагогічної культури вчителя.
27. Можливості учнівського самоврядування в реалізації основних напрямів виховання учнівської молоді.
28. Становлення університетської освіти в Україні.
29. Роль класичних університетів у розвитку вітчизняної науки і культури.
30. Роль особистісно-орієнтованої освіти у сучасному суспільстві.